کانال تخفیف (offch.com)

کانال تخفیف (offch.com)

سایت دریافت رایگان انواع کد تخفیف دیجی کالا، اسنپ فود، اسنپ، اکالا، نماوا، علی بابا، اسنپ مارکت و صدها برند معتبر دیگر. خرج کمتر، خرید بیشتر! با کانال تخفیف.

معرفی 10 صرافی برجسته ارز دیجیتال ایرانی


در زمان حاضر، بازار ارز های دیجیتال به عنوان یکی از محبوب‌ ترین بازار های مالی جهانی شناخته می‌ شود و کاربران بسیاری در سرتاسر جهان از آن برای انجام معاملات مالی ‌شان بهره می‌ برند. تعداد زیادی از افراد اهمیت این بازار و فعالیت در آن را به خود آگاهی می دانند. به گونه ‌ای که تدریس روش ‌های تجزیه و تحلیل و معامله با ارزهای دیجیتال به یک شغل پردرآمد تبدیل شده است. اما باید به خاطر داشته باشیم که معامله و خرید و فروش مستقیم ارزهای رمزنگاری از ایران امکان ‌پذیر نیست و برای انجام معاملات به واسطه ‌هایی مانند صرافی‌ ها نیاز داریم. به همین دلیل تصمیم گرفته‌ ایم تا در مورد صرافی ‌های ایرانی فعال در این زمینه اطلاعات کاملی ارائه دهیم. در این مقاله، 10 صرافی برجسته ارز دیجیتال ایرانی را با هم مورد بررسی قرار دهیم


ارزهای دیجیتال و بازار مالی نوین


تاریخچه انسانیت نشان داده است که همیشه چیزی ثابت و پایدار وجود نداشته است. تغییر و پیشرفت از ویژگی‌ های اساسی زندگی انسان‌ ها در طول تاریخ بوده است. در واقع، بدون تغییرات، هرگز به موقعیت فعلی نمی ‌رسیدیم. بازار های مالی هم در طول زمان تحولات عمیقی پیدا کرده‌ اند. در حال حاضر، آخرین بازار مالی پربازدید و فعال در سرتاسر جهان به معاملات ارز های رمزنگاری و ارز های دیجیتال مرتبط می ‌شود.
انسان‌ ها برای پیشرفت و بهبود زندگی خود نیازمند تطابق با تغییراتی هستند که در اطرافشان اتفاق می ‌افتد. به عنوان مثال، با ظهور ارز های دیجیتال، فعالان بازار های مالی سرمایه ‌گذاری خود را در این جهت تغییر داده‌ اند. به گونه ‌ای که در تمام نقاط جهان، و همچنین در ایران، این تغییر قابل مشاهده است. به علاوه، با توجه به سود های بزرگی که برخی از کاربران از این معاملات کسب کرده‌ اند، افراد دیگر نیز به شدت تمایل دارند تا در این زمینه فعالیت کنند.


صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی یا خارجی، کدام بهتر است؟


باید همیشه به یاد داشته باشیم که همه افراد فعال در این زمینه نمی ‌توانند از سود های هیجان‌انگیز بهره ‌ببرند. فعالیت در بازار کریپتوکارنسی همانند هر کار دیگری نیاز به تخصص، دانش، و استفاده از منابع مناسب دارد. یکی از مهم‌ ترین نکاتی که باید به آن توجه کنیم، انتخاب یک صرافی یا بروکر قابل اعتماد است. برای این کار می ‌توانید یک بروکر خارجی انتخاب کنید و یا از یک صرافی داخلی در ایران استفاده نمایید.
در خارج از ایران، به دلیل طولانی‌ ترین تجربه در این زمینه، طبیعی است که تعداد زیادی از صرافی ‌های معتبر و حرفه‌ ای وجود داشته باشد. اما متأسفانه در ایران به دلیل وجود فیلترینگ و تحریمات، استفاده از آنها کمی دشوار است.
 البته در برخی موارد می ‌توان با استفاده از ابزار های دور زدن فیلترینگ این کار را انجام داد. با این حال، باید به یاد داشت که این کار به معنای دور زدن تحریمات است و ممکن است منجر به مسائل حقوقی یا مالی شما شود. بنابراین، بهتر است این ریسک را در نظر نگیریم و از صرافی‌ های قابل اعتماد در ایران استفاده کنیم.
این صرافی‌ها دارای مجوز های مورد نیاز هستند و محیط امنی برای معاملات شما فراهم می ‌کنند. همچنین، در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی، پشتیبانی از شما حمایت می ‌کنند. همچنین، این صرافی ‌ها امکان واریز و برداشت وجه به ریال را نیز فراهم می ‌کنند.


صرافی بینگ ایکس، یکی از برترین صرافی‌های ارز دیجیتال در ایران


صرافی بینگ ایکس یک بروکر بین ‌المللی با اعتبار است که دفتر مرکزی آن در کشور سنگاپور واقع شده است. این صرافی به شما امکان معاملات فیچرز، اسپات و NFT را می‌ دهد. میانگین کارمزد برای استفاده از خدمات این صرافی تقریباً 0.04 درصد است و در شرایط مختلف کمی تغییر می ‌کند. شما می ‌توانید بیش از 300 نوع ارز دیجیتال را معامله کنید، این صرافی دارای اپلیکیشن کاربردی برای دستگاه‌ های ایفون و اندروید است و پشتیبانی آن به زبان فارسی انجام می‌ شود. علاوه بر این، برای معامله با مبالغ کمتر از 50 هزار دلار، نیازی به احراز هویت نیست. به همین دلیل می‌ توان این صرافی را به عنوان برترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی تلقی کرد. لازم به ذکر است که این صرافی امکان برداشت یا واریز به صورت ریالی را فراهم نمی ‌کند.


آبان تتر، منبع اصلی برای مبادلات ارزهای دیجیتال


صرافی آبان تتر را می‌ توان به عنوان یکی از صرافی ‌های معتبر در حوزه ارز های دیجیتال در ایران توصیف کرد. این بروکر به شما امکان معامله با بیش از 100 نوع ارز دیجیتال را با سرعت بالا می ‌دهد. با بیش از 40 هزار کاربر فعال، آبان تتر به عنوان یک صرافی قابل اعتماد شناخته می ‌شود. از مزایای این صرافی می ‌توان به کارمزد پایین (0.2%)، پشتیبانی 24 ساعته در تمام ایام هفته، انتقال داخلی رمز ارز ها بدون کارمزد و امنیت بسیار بالا اشاره کرد. همچنین، این صرافی امکان واریز ریالی تا سقف 50 میلیون در روز و برداشت ریالی بدون محدودیت را فراهم می ‌کند.


بیت پین، یکی از بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال در ایران


صرافی بیت پین یکی از بهترین صرافی‌ های ارز دیجیتال در ایران برای معاملات اسپات می‌ باشد. در این بروکر، شما امکان معامله با بیش از 150 نوع رمز ارز را دارید. باید توجه داشت که قبل از هر معامله، شما باید احراز هویت خود را انجام دهید. کارمزد این صرافی متغیر است و ممکن است از 0.01 درصد تا 0.32 درصد باشد. امکان برداشت و واریز ریالی در این صرافی محدود است و به سطح معاملات شما وابسته است.


صرافی معتبر والکس


والکس یکی از معتبر ترین صرافی‌ های ایرانی در زمینه ارزهای دیجیتال است. مرکز اصلی این بروکر در تهران قرار دارد. با استفاده از خدمات والکس، شما می ‌توانید به صورت فوری با بیش از 100 نوع ارز دیجیتال معامله کنید. نرخ کارمزد در این صرافی در میانگین حدود 0.35 درصد است. همچنین، مقدار حداقل واریز و برداشت به شکل ریالی محدود می ‌شود و سطح احراز هویت شما تاثیرگذار است. همچنین، مشابه سایر صرافی ‌های معرفی شده، والکس نیز خدمات پشتیبانی ممتازی را به شما ارائه می‌دهد.


تبدیل یکی از صرافی‌های برتر ارز دیجیتال در ایران


صرافی تبدیل نیز یکی از بروکرهای برجسته و معتبر در حوزه معاملات ارز های دیجیتال در ایران است. در تبدیل، شما می‌ توانید با اطمینان و در یک محیط امن و حرفه ‌ای معاملات ارزی خود را انجام دهید. یکی از جذابیت‌ های استفاده از بروکر تبدیل این است که با معرفی دوستان خود می ‌توانید مقداری از معاملات خود را به عنوان هدیه دریافت کنید. نرخ کارمزد در این صرافی 0.35 درصد است و این صرافی دارای ابزارهای مدیریت ریسک حرفه ‌ای، امکان خرید و فروش فوری و خدمات پشتیبانی عالی می‌ باشد.
منبع:

صرافی های برتر حوزه ارز های دیجیتال

 

کانال تخفیف (offch.com)
کانال تخفیف (offch.com) سایت دریافت رایگان انواع کد تخفیف دیجی کالا، اسنپ فود، اسنپ، اکالا، نماوا، علی بابا، اسنپ مارکت و صدها برند معتبر دیگر. خرج کمتر، خرید بیشتر! با کانال تخفیف.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋