کانال تخفیف (offch.com)

کانال تخفیف (offch.com)

سایت دریافت رایگان انواع کد تخفیف دیجی کالا، اسنپ فود، اسنپ، اکالا، نماوا، علی بابا، اسنپ مارکت و صدها برند معتبر دیگر. خرج کمتر، خرید بیشتر! با کانال تخفیف.

تجهیزات ضروری برای بلاگری اینستاگرام

بلاگری یک شغل است که می توانید از هر نقطه‌ای در جهان در آن فعالیت کنید. کسب درآمد از اینستاگرام از جمله شغل‌هایی است که روز به روز جلب توجه بیشتری می‌شود. شما هم ممکن است دوست داشته باشید بلاگری را به عنوان یک شغل یا سرگرمی دنبال کنید، اما نمی دانید به چه تجهیزاتی نیاز دارید. در این مقاله برخی از تجهیزات ضروری برای بلاگری در اینستاگرام را به شما معرفی می کنیم. البته در آغاز کار، داشتن تمامی این تجهیزات لازم نیست، اما هر چه تعداد بیشتری از آن‌ها را در اختیار داشته باشید، کیفیت کار و محتوای شما بهتر خواهد بود.


۱۰ ابزار لازم برای بلاگری اینستاگرام


بلاگری، اینفلوئنسری یا هر نام دیگری که بر روی آن بگذارید، به نظر نسبت به آن ساده نیست. افراد باید وقت زیادی را صرف تولید محتوای متنوعی کنند تا مخاطب را به خود جذب کنند. داشتن تجهیزات مناسب می‌تواند این کار را ساده‌تر کند. وسایل و تجهیزاتی که در ادامه معرفی می‌شود از جمله الزامات برای بلاگری هستند، به خصوص اگر می‌خواهید فعالیت خود را به شکل حرفه‌ای انجام دهید.
قبل از بررسی تجهیزات ضروری برای بلاگری اینستاگرام، باید بدانید که اینفلوئنسر شدن تنها راه کسب درآمد از شبکه‌های اجتماعی نیست. مقاله ۱۰ راه کسب درآمد از اینستاگرام شیوه‌های مختلفی را به شما معرفی می‌کند که می‌توانید از طریق آن‌ها بهترین استفاده را از این پلتفرم داشته باشید.

دوربین برای اینستاگرام


اینستاگرام به منظور به اشتراک گذاری محتوای تصویری طراحی شده است و اگر می‌خواهید بلاگر موفقی باشید، باید عکس و ویدئوهای با کیفیتی تولید کنید. تجهیزات ضروری برای بلاگری اینستاگرام بدون داشتن یک دوربین خوب تکمیل نمی‌شوند. نوع دوربینی که نیاز دارید تا حد زیادی به نوع فعالیت شما بستگی دارد. به عنوان مثال، اگر در زمینه سفر و گردشگری فعالیت می‌کنید، نیاز به دوربینی سبک و قابل حمل دارید که دارای امکانات مناسبی باشد و برای عکاسی در حال حرکت مناسب باشد.

تجهیزات ضروری برای بلاگری اینستاگرام


وقتی تصمیم می‌گیرید به عنوان بلاگر در اینستاگرام فعالیت کنید، داشتن یک گوشی هوشمند از ضروریات است. با توجه به اینکه پلتفرم کاری شما یک اپلیکیشن است، نیاز به یک موبایل با کیفیت دارید. قدرت دوربین گوشی بسیار مهم است تا بتوانید عکس و ویدئوهای با کیفیت بالا تولید کنید. در بسیاری از مواقع، اگر کیفیت دوربین گوشی به اندازه کافی بالا باشد، ممکن است حتی به خرید دوربین جدا هم نیازی نباشد. همچنین، قدرت باتری گوشی نیز بسیار مهم است، زیرا نیاز دارید همیشه و در هر مکان به اپلیکیشن‌ها، ایمیل‌ها و ... دسترسی داشته باشید.

سه پایه


یکی دیگر از تجهیزات ضروری برای بلاگری اینستاگرام، سه پایه است. بسیاری از اینفلوئنسرها حتی بیش از یک سه پایه در دسترس خود دارند. عکاسی و تهیه ویدئو در هر مکان و زمان بخشی از زندگی بلاگرهاست. به همین دلیل، بسیاری از آن‌ها یک سه پایه کوچک و سبک برای خارج از منزل و یکی بزرگتر و سنگین‌تر برای عکاسی در داخل منزل دارند. چرا نیاز به سه پایه؟ زیرا همیشه کسی پیش شما نیست که به شما کمک کند. همچنین، گاهی اوقات لازم است یک ویدئو را چند بار از ابتدا ضبط کنید. برای انجام چنین کاری، نیاز به وسایل مناسب برای نگه‌داری دوربین و تنظیم کادر تصویر دارید.


لپ‌تاپ


یکی دیگر از تجهیزات ضروری برای بلاگری اینستاگرام، لپ‌تاپ است. بله، اینستاگرام یک اپلیکیشن موبایلی است؛ اما بدون داشتن لپ‌تاپ خوب نمی‌توانید بسیاری از کارها را انجام دهید. ویرایش عکس‌ها و ویدئوهایی که تولید می‌کنید پیش از انتشار آن‌ها ضروری است. ممکن است برخی از اپلیکیشن‌های موبایلی ویرایش عکس پاسخگوی نیاز شما باشند؛ اما برای فعالیت حرفه‌ای‌تر و به ویژه برای ویرایش ویدئو نمی‌توانید به برنامه‌های گوشی تکیه کنید. پیش از خرید کامپیوتر یا لپ‌تاپ، بررسی کنید که روزانه چه مقدار ویرایش انجام می‌دهید. هر چه کارهای شما سنگین‌تر باشد، به یک سیستم با سرعت بیشتر و رم قوی‌تر نیاز دارید.

پاور بانک


پاور بانک یا شارژرهای قابل حمل از میان تجهیزات ضروری برای بلاگری اینستاگرام قرار می‌گیرند. اغلب وقت‌ها ممکن است اندازه‌ای اهمیت به پاور بانک ندهید؛ اما وقتی به آن نیاز داشته باشید، اهمیت آن را درک خواهید کرد. بدیهی است که همیشه پریز برق در دسترس نخواهد بود. در زمان‌هایی که خارج از خانه هستید، ممکن است باتری دستگاه‌هایتان تمام شود. این ابزار با تمامی دستگاه‌های شما، از جمله موبایل و دوربین، ارتباط برقرار می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد که بدون نگرانی از تمامی آن‌ها برای ساعت‌ها استفاده کنید.

رینگ لایت اینفلوئنسری اینستاگرام


آیا تاکنون تعجب کرده‌اید که عکس‌هایی که می‌گیرید، چرا به شکل زیبا و جذابیتی نیستند؟ این به دلیل عدم دسترسی به وسایل نورپردازی است. داشتن دوربین با کیفیت تنها کافی نیست تا محتوای با کیفیت تولید کنید. برای ایجاد محتوا در اینستاگرام، داشتن رینگ لایت ضروری است. نور طبیعی همیشه در دسترس نیست و برای افزایش نور در محیط نیاز به ابزار مناسب دارید. حتی اگر تعداد و شدت نورهای منزل شما بسیار باشد، همچنان برای کارهای شما کافی نیست. این ابزار برای عکس‌برداری و فیلم‌برداری بسیار مناسب است؛ زیرا نوری روشن و یکنواخت در تمام نقاط تصویر ایجاد می‌کند. اگر می‌خواهید کیفیت عکس و ویدئوهای خود را بهبود بخشید و در عین حال هزینه زیادی نپردازید، بهترین گزینه خرید رینگ لایت است.

میکروفون


اگر تنها تصاویر را در پست‌هایتان منتشر می‌کنید و علاقه‌ای به اشتراک‌گذاری ویدئو ندارید، ممکن است نیازی به میکروفون نداشته باشید. اما در برخی زمینه‌ها، تولید ویدئو ضروری است. به عنوان مثال، بلاگرهای مرتبط با آرایش، گردشگری، تهیه غذا و ... محتوای ویدئویی را به اشتراک می‌گذارند. به طبیعتاً نمی‌خواهید زحمتی که برای جذب مخاطب با تصاویر جذاب کشیده‌اید، به خاطر کیفیت پایین صدا از بین برود. کیفیت ضبط صدای موبایل‌ها کافی نیست. برای اطمینان از اینکه صدای ویدئوهایتان بدون نویز باشد، بهتر است یک میکروفون با قابلیت کاهش نویز تهیه کنید. با این کار، نیازی به نگرانی از صداهای محیطی ندارید و مخاطبان نیز به وضوح صدای شما را خواهند شنید.

رفلکتور


هنگامی که در مورد نورپردازی صحبت می‌شود، نور طبیعی همیشه بهترین انتخاب است. با این حال، نور خورشید یک عاملی است که شما نمی‌توانید کنترل یا حتی پیش‌بینی کنید. به ویژه در فصل‌های سرد سال، یافتن نور طبیعی مناسب برای عکاسی ممکن است چالش برانگیز باشد. بنابراین، توصیه می‌شود که در زمان‌هایی که در داخل خانه هستید، از وسایلی مانند رینگ لایت استفاده کنید. از سوی دیگر، برای کنترل نور در محیط خارجی باید به دنبال رفلکتورها بروید. این ابزارها گزینه‌های مناسبی برای تنظیم جهت نور هستند. بنابراین، نور درخشان به سوژه عکاسی شما تابیده و حاصل کار به بهترین حالت ممکن نزدیک خواهد شد.

سخن پایانی


بلاگری یک حرفه جذاب است، اما همانند هر شغل دیگری، دارای اصول و مبانی خود می‌باشد. همانطور که یک نقاش نمی‌تواند بدون رنگ و قلم نقاشی کند، یک اینفلوئنسر هم نمی‌تواند بدون دسترسی به تجهیزات ضروری برای بلاگری در اینستاگرام کاری از پیش ببرد. البته، لازم نیست همه این وسایل را داشته باشید. با توجه به بودجه و حجم فعالیت‌های خود، می‌توانید انتخاب و خرید این وسایل را با دقت انجام دهید.

منبع:

https://blog.offch.com/%d8%aa%d8%ac%d9%87%db%8c%d8%b2%d8%a7%d8%aa-%d8%b6%d8%b1%d9%88%d8%b1%db%8c-%d8%a8%d9%84%d8%a7%da%af%d8%b1%db%8c-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85/

 

 

کانال تخفیف (offch.com)
کانال تخفیف (offch.com) سایت دریافت رایگان انواع کد تخفیف دیجی کالا، اسنپ فود، اسنپ، اکالا، نماوا، علی بابا، اسنپ مارکت و صدها برند معتبر دیگر. خرج کمتر، خرید بیشتر! با کانال تخفیف.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋