کانال تخفیف (offch.com)

کانال تخفیف (offch.com)

سایت دریافت رایگان انواع کد تخفیف دیجی کالا، اسنپ فود، اسنپ، اکالا، نماوا، علی بابا، اسنپ مارکت و صدها برند معتبر دیگر. خرج کمتر، خرید بیشتر! با کانال تخفیف.

معرفی بهترین و سودمند ترین وام ها

وام‌ها با عنوان‌های مختلفی ارائه می‌شوند؛ وام مسکن، وام ازدواج، وام خرید کالا، وام قرض الحسنه و... از جمله آن‌ها هستند. هر یک از موسسات مالی قوانین خاص خود را برای اعطای وام تعیین می‌کنند. برای مثال، برای دریافت وام با مبالغ بالا یا سود پایین، لازم است مبلغ مشخصی را به عنوان سپرده به مدتی در بانک نگهداری کنید. در بسیاری از موارد، نیز نیاز به یک یا چند ضامن دارید. وجود این قوانین، برای مواردی مانند تضمین بازگرداندن پول به بانک، ضروری است؛ اما راهکاری دیگری هم وجود دارد که بانک‌ها و موسسات مالی مدرن‌تر اتخاذ می‌کنند که باعث راحت‌تر شدن فرایند دریافت وام می‌شود. در این مقاله، بهترین وام‌هایی که می‌توانید از منابع مختلف مانند بانک رسالت، ملت، مهر، بلوبانک و... دریافت کنید، معرفی خواهیم کرد.

دریافت وام چه سودی دارد؟

همانطور که میدانید، نرخ تورم در ایران باعث افزایش قیمت‌ها می‌شود و بنابراین اگر به کالایی نیاز داشتید، بهتر است خرید خود را هر چه زودتر انجام دهید؛ چرا که ممکن است در آینده مجبور باشید هزینه بیشتری پرداخت کنید. مشکلی که وجود دارد، این است که شاید در یک زمان کوتاه، مقدار پول لازم را برای خرید نداشته باشید. در چنین مواقعی، دریافت وام می‌تواند یک راه مناسب برای حل مشکل باشد. به این صورت، می‌توانید خرید خود را به صورت نقدی انجام دهید و سپس به تدریج، مبلغ را به صورت اقساطی به بانک یا مؤسسات مالی پرداخت کنید. به این صورت، نیاز خود را در زمان کوتاهی برطرف کرده‌اید و همزمان، با پرداخت مبالغ کمتر، فشار مالی روی خودتان را کمتر کرده‌اید.

ویژگی های یک وام خوب چیست؟

دریافت وام از بانک ها و مؤسسات مالی مختلف، شرایط و قوانین منحصر به فرد خود را دارند. در انتخاب بهترین وام برای خود، باید به مواردی مانند سود حداقل، شرایط پرداخت، نیاز به ضامن و تعداد قسط ها توجه کنید. بانک هایی با شرایط ساده تر و بدون نیاز به ضامن می توانند گزینه های مناسبی باشند، البته لازم به ذکر است که سود کمتر همیشه بهتر است.

بلو بانک

بلو بانک، بانکی کاملاً دیجیتال و وابسته به بانک سامان است که هیچ شعبه فیزیکی ندارد. تمام خدمات این بانک از طریق اینترنت به مشتریان ارائه می‌شود و افتتاح حساب و انجام تمام فعالیت‌های بانکی از راه دور امکان‌پذیر است.

بلو بانک به تازگی برنامه ارائه وام به مشتریان خود را به خدمات خود اضافه کرده است. در این بانک، برای دریافت وام نیاز به ضامن یا ضمانت نامه نیست و مراحل ثبت نام و دریافت وام به سادگی و در کمتر از ۵ دقیقه قابل انجام است.

مبالغ وام پرداختی در بلو بانک برای افراد از ۳ تا ۱۰ میلیون و برای سازمان‌ها تا سقف ۲۰ میلیون تومان است و نرخ سود آن ۱۸ درصد است. همچنین، کارمزد برای بازپرداخت وام به مدت زمان تعیین شده توسط مشتری بستگی دارد.

وام غیر حضوری بانک رسالت

بانک رسالت با طرح وام قرض الحسنه، می‌تواند به شما وام تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان اعطا کند. یکی از مزایای این وام، کارمزد پایین آن است که تنها ۲ درصد است. همچنین، امکان باز پرداخت طولانی مدت تا حداکثر ۶ ماه نیز از دیگر مزایای آن است.

تمام مراحل ثبت نام، ارائه مدارک، معرفی ضامن‌ها و بررسی اعتبار حساب، به صورت آنلاین انجام می‌شود و به همین دلیل، نه تنها برای دریافت وام بدون پرداخت بهره سنگین، بلکه برای ثبت نام نیز زمان کمتری صرف می‌شود.

دریافت وام از بانک رسالت نیز نیازمند داشتن حداقل ۳ ماه سپرده‌گذاری در حساب بانکی خود است. با افزایش این مدت، تعداد اقساط وام نیز قابل افزایش است.

وام های بدون ضامن بانکینو

بانکینو می‌تواند در مواقع نیاز به پول نقد، بهترین وام را در اختیار شما قرار دهد. دریافت وام از این بانک بسیار ساده است و هیچ گونه دردسری ندارد. کافیست در اپلیکیشن بانکینو ثبت نام کنید و در مدت کوتاهی، وام خود را دریافت کنید. برخلاف بانک‌های دیگر، در بانکینو نیازی به پیدا کردن ضامن نیست.

مبلغ پرداختی توسط این بانک حداکثر ۱۰ میلیون تومان است. میزان وامی که به هر فرد تعلق می‌گیرد، براساس امتیاز آن فرد محاسبه می‌شود. اساس امتیازدهی به میانگین حساب ماهیانه فرد برمی‌گردد. هر چه امتیاز بالاتری داشته باشید، مبلغ بیشتری به شما تعلق می‌گیرد. نرخ سود این وام نیز تنها ۴ درصد در سال است که از دیگر ویژگی‌های بسیار خوب آن است.

وام فوری بانک ملت

بانک ملت با داشتن طرح‌های مختلف، می‌تواند وام را به مشتریان خود ارائه کند. یکی از بهترین طرح‌های این بانک، وام فوری است. این وام در عنوان‌های مختلف و برای شرایط مختلف، از ۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان قابل دریافت است. برای دریافت تسهیلات ۵۰ میلیونی، نیازی به ضامن نیست اما برای مبالغ بالاتر، یک ضمانت قابل اطمینان لازم است.

دریافت این وام، بستگی به رتبه اعتباری شما دارد که براساس تمام سوابق و فعالیت‌های بانکی شما تعیین می‌شود. همچنین، نرخ سود دریافتی در این طرح، به زمان بازپرداخت اقساط مربوط است و می‌تواند از ۷ تا ۱۸ درصد باشد. زمان بازپرداخت اقساط نیز به صورت دلخواه شما، از ۱۲ تا ۶۰ ماه تعیین می‌شود.

جمع بندی

انتخاب وام، به شرایط شما بستگی دارد و باید با توجه به نیازها و میزان پرداختی موردنظر، گزینه مناسب را انتخاب کنید. اگر مبلغ مورد نیاز کم است، بانکینو و بلو بانک به دلیل شرایط ساده و دریافت وام در زمان کوتاه، به شما توصیه می‌شوند. همچنین، اگر ضامن معتبر ندارید، می‌توانید از تسهیلاتی استفاده کنید که برای دریافت از شما ضمانت نمی‌خواهند.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد و اگر از بانک‌ها یا مؤسسات مختلف وام گرفته‌اید، تجربیات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

منبع:

https://blog.offch.com/%d8%af%d8%b1%db%8c%d8%a7%d9%81%d8%aa-%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%88%d8%a7%d9%85-%d8%a8%d8%a7%d9%86%da%a9-%d9%85%d9%88%d8%b3%d8%b3%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%a7%d9%84%db%8c/

کانال تخفیف (offch.com)
کانال تخفیف (offch.com) سایت دریافت رایگان انواع کد تخفیف دیجی کالا، اسنپ فود، اسنپ، اکالا، نماوا، علی بابا، اسنپ مارکت و صدها برند معتبر دیگر. خرج کمتر، خرید بیشتر! با کانال تخفیف.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋