سایت نیازمندیهای مالیچه

سایت نیازمندیهای مالیچه

موتورجستجوی قوی نیازمندیهای مالی ، وام ، ضامن ، سرمایه گذار ، وکیل و .... www.malicheh.com

شرایط وام بدون بهره بانک رسالت

شرایط وام بدون بهره بانک رسالت

وام بدون بهره بانک رسالت

بانک رسالت وام بدون بهره می‌دهد، این بانک فقط ۲ درصد به عنوان کارمزد دریافت می‌کند. شما باید در این بانک سپرده گذاری کنید و بر اساس سپرده‌ی شما وام بگیرید مزیت این وام این است شما اقساط آن را تعیین می‌کنید. اما وام بدون بهره بانک رسالت را چطور می‌توانیم بگیریم؟ برای دانستن این موضوع با ما تا آخر مقاله همراه باشید.

وام-بانک-رسالت 

 

ثبت نام و افتتاح حساب

شما علاوه بر افتتاح حساب حضوری می‌توانید افتتاح حساب و ثبت نام حساب را به صورت غیر حضوری انجام دهید. برای این کار باید وارد سایت بانک رسالت بشوید، افتتاح حساب غیر حضوری بانک را انتخاب کنید.

پس از ثبت نام از  طرف بانک رسالت مأموری با شما تماس می‌گیرد و برای احراز هویت و تطبیق مدارک با شما هماهنگ می‌شود و محل که شما تعیین می‌کنید می‌آیند تا احراز هویت و تطبیق مدارک را انجام دهند. بعد از مدتی کارت عابر بانک هم برای شما ارسال خواهد شد.

بعد از طی شدن مدت سپرده گذاری شما می‌توانید اقدام  به دریافت وام کنید. توجه داشته باشید در صورتی که شخص به بانک بدهکار باشد یا وام تسویه نشده داشت باشد یا چک برگشتی داشته باشد، وام به آن تعقل نخواهد گرفت.

اعتبار سنجی با سامانه مرآت

شما بعد از طی کردن مدت سپرده باید به سامانه مرآت مراجعه کنید و عملیات اعتبار سنجی خود را انجام دهید تا بر اساس آن وام بانک رسالت را بگیرید. یکی از شرایط مهم پرداخت تسهیلات این است که بانک مطمئن بشود که متقاضی توانای مالی باز پرداخت وام را دارد یا نه، به همین خاطر سامانه مرآت عملیات اعتبار سنجی برای باز پرداخت تسهیلات را بررسی خواهد کرد.

مرآت

 

مراحل اعتبار سنجی سامانه مرآت

برای اینکه در سامانه مرآت اعتبار سنجی شوید قبل از آن باید در سامانه مرآت ثبت نام کنید، برای ثبت نام از طریق اپلیکیشن هم می‌توانید اقدام کنید.
برای ثبت نام در سامانه مرآت باید شماره حساب بانک رسالت را ارائه دهید. نام و کد شناسه کانون که زمان افتتاح حساب دریافت کردید و مدرک مربوط به احراز شغل و درآمد مثل حکم کارگزینی، جواز کسب، ‌پروانه کسب، فیش حقوقی یا هر مدرک که نشان دهنده‌ی درآمد داشتن و شغل داشتن شما باشد.

برای ثبت نام کد ملی و شماره تلفن همراه داشته باشید زیرا که کد فعال سازی از طریق پیامک و ایمیل برای شما ارسال می‌شود. برای ثبت نام در سامانه مرآت برای اعتبار سنجی ۲۰ هزار تومان است که اعتبار سنجی آن تا ۱ سال قابل استفاده است بعد یک سال باید تمدید شود.
توجه داشته باشید بعد از ثبت درخواست اعتبار سنجی به هیچ عنوان نمی‌توانید اطلاعات خود را ویرایش کنید، ‌توجه داشته باشید وامی که به شما پرداخت می‌شود بر اساس این اطلاعات است.
اعتبار سنجی معمولاً یک هفته طول می‌کشد و اعلام نتیجه‌ی آن از طریق پیامک ارسال خواهد شد، بعد از آن می‌توانید به سایت و صفحه‌ی شخصی خود در سامانه مرآت وارد شوید تا وضعیت و نتیجه‌ی درخواست خود را ببینید.

نتیجه‌ی اعتبار سنجی:

وقتی نتیجه‌ی اعتبار سنجی بانک رسالت برای شما ارسال می‌شود، شامل سه بخش است:

سقف تعهد:

این قسمت حداکثر مبلغ تعهد برای ضمانت دیگران که می‌توانید بپذیرید آورده شده است. به این معنا که اگر بعد از طی شدن مدت سپرده نیازی به وام نداشته باشید می‌توانید امتیاز وام خود را به اشخاص درجه یک که  در بانک رسالت حساب دارند بدهید.

ظرفیت بدهی:

در صورت داشتن شرایط لازم در بانک حداکثر مبلغ وامی که می‌توانید دریافت کنید در این قسمت آورده شده است.

توان باز پرداخت اقساط:

حداکثر مبلغ قسطی که شما توانایی باز پرداخت آن را به صورت ماهیانه پرداخت می‌کنید همچنین مبلغ جمع کل وام‌های شما در بانک نمی‌تواند از این عدد بیشتر شود.

رتبه بندی  در سامانه مرآت

توجه کنید در نتیجه‌ی اعتبار سنجی  علاوه بر موارد بالا رتبه بندی هم صورت می‌گیرد در کل افراد متقاضی وام به چهار دسته تقسیم می‌شوند:

نامتناسب:

افرادی که پرداخت اقساط وام‌های قبلی خود را با تأخیر پرداخت کرده‌‌اند و همچنین رفتار اعتباری نامناسب داشته‌اند جزء این دسته هستند. افراد این گروه مجوز استفاده از خدمات و تسهیلات مرآت را نخواهند داشت. اما در صورت بهبود بخشیدن به رفتار اعتباری، در آینده می‌تواند با اعتبار سنجی مجدد و تغییر گروه بندی خود از این تسهیلات استفاده کنند.

متناسب:

این افراد باید یک فقره بهبود دهنده اعتباری توسط خودشان و یک فقره بهبود دهنده اعتباری فرد معتبر و متعهد ارائه بدهند . (ارائه چک یا سفته‌ی ضمانت را بهبود دهنده‌ی اعتباری می‌گویند)

کاملاً متناسب:

این افراد باید یک فقره بهبود دهنده اعتباری نیاز است. برای این گروه باید علاوه بر خود فرد یک نفر معتبر و متعهد باید پشت چک یا سفته را امضا کند.

ممتاز:

افراد این گروه بدون هیچ ضامن و بدون نیاز به چک و سفته با خیال آسوده می‌توانند وام دریافت کنند.

شرایط ثبت نام وام بدون بهره بانک رسالت

اما شرایط گرفتن وام با کارمزد ۲  به شرح زیر است:

باید مبلغی که قرار است وام بگیرید  ۳ ماه تا ۶ ماه سپرده کنید. یعنی هر مبلغی که سپرده کرده‌اید همان مبلغ را به شما وام می‌دهند. اگر سپرده‌ی شما  ۶ ماه باشد، باز پرداخت آن ۱۲ماهه خواهد بود.
به ازای هر ماه اضافه‌تر از ۶ سپرده خوابیده باشد ۲ ماه به اقساط شما اضافه خواهد شد. حداکثر زمان باز پرداخت وام ۶۰ ماهه است.
حداکثر مبلغ وام ۲۰۰ میلیون است و سودی که می‌گیرند ۲۴  میلیون است یعنی در کل رقم وام و سود آن ۲۲۴ میلیون خواهد بود.

قسط وام:

در بعضی از شعب کارمزد را همان ابتدا کم می‌کنند و مبلغ هر قسط ۳.۳۳۳.۳۳۳ تومان است اما بعضی شعب مبلغ کارمزد را در کل اقساط پخش می‌کند و مبلغ ۳,636,364 تومان است.

توجه داشته باشید، دیر کرد پرداخت جداگانه حساب می‌شود.

 

جدیدترین مطالب و مقالات آموزشی در زمینه وام ، خدمات مالی و حقوقی را در سایت نیازمندی های مالیچه دنبال کنید .

سایت مالیچه به روزترین آگهی های خرید و فروش وام

www.malicheh.com

سایت نیازمندیهای مالیچه
سایت نیازمندیهای مالیچه موتورجستجوی قوی نیازمندیهای مالی ، وام ، ضامن ، سرمایه گذار ، وکیل و .... www.malicheh.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋