کانال تخفیف (offch.com)

کانال تخفیف (offch.com)

سایت دریافت رایگان انواع کد تخفیف دیجی کالا، اسنپ فود، اسنپ، اکالا، نماوا، علی بابا، اسنپ مارکت و صدها برند معتبر دیگر. خرج کمتر، خرید بیشتر! با کانال تخفیف.

مقایسه فیلیمو، نماوا و گپ ‌فیلم


در گذشته، مردم برای دیدن برنامه های تلویزیونی مورد علاقه خود، مجبور بودند برنامه روزانه شان را اطراف زمان پخش برنامه تلویزیونی تنظیم کنند. همچنین برای دیدن یک فیلم، باید CD یا DVD آن را خریداری یا اجاره کنند. اگر شما هم از این خاطرات دارید، حتماً این مطلب را بخوانید.
اما امروزه، با وجود سرویس های VOD، تلویزیون و سینما در بسیاری از موارد جای خود را به این سرویس ها داده اند. این سوال پیش می آید که چطور چنین اتفاقی افتاده است؟ همچنین، از میان سرویس های مختلف VOD کدام یک بهتر است؟ اگر شما هم در تصمیم گیری تردید دارید، می توانید با مقایسه سه سرویس فیلیمو، نماوا و گپ‌فیلم به تصمیم گیری خود کمک کنید.


معرفی سرویس اشتراک ویدئو


سامانه‌های اشتراک‌گذاری ویدئو، به عنوان یکی از نمادهای صنعت فیلم و سریال، همه چیز را تغییر داده‌اند. با ظهور اینترنت، دیدن فیلم‌ها به سادگی بیشتری ممکن شده است. این سرویس‌ها می‌توانند به عنوان یک جایگزین تلویزیونی به نظر بیایند که شما قادر به برنامه‌ریزی پخش آن هستید. پلتفرم‌هایی مانند نتفلیکس، اچ بی او و آمازون پرایم، گزینه‌های مناسبی در این حوزه به شمار می‌آیند. این روزها، میلیون‌ها نفر در سراسر جهان از اشتراک این سایت‌ها برای تماشای برنامه‌های تلویزیونی استفاده می‌کنند.
یکی از نکات جالب درباره این سامانه‌ها، نقش آن‌ها در تولید محتوا است. بسیاری از جوایز بزرگی همچون اسکار و امی، به آثار تولید شده توسط این سامانه‌ها اهدا شده‌اند. حتی در ایران نیز، این سامانه‌ها دست به تولید سریال‌های اختصاصی خود زده‌اند. یکی از روش‌هایی که افراد برای مقایسه فیلیمو و نماوا به کار می‌برند، بررسی بهترین سریال تولید شده توسط هر یک از آن‌ها است.


مزایای استفاه از نماوا، فیلیمو و گپ فیلم


همان‌طور که اشاره شد، سرویس‌هایی مانند نماوا در سال‌های گذشته با استقبال چشم‌گیری روبرو بوده‌اند. اما سؤال اینجاست که چرا افراد تا این حد به استفاده از آن‌ها علاقه دارند؟ مزیت‌های اصلی این پلتفرم‌ها به شرح زیر است:


دسترسی راحت


با خرید اشتراک فیلیمو، شما قادر به دسترسی به هزاران فیلم مختلف در هر ژانری که دوست دارید می‌باشید و می‌توانید آن‌ها را هر زمانی که می‌خواهید و هر تعداد باری که دوست دارید تماشا کنید. همچنین، می‌توانید برای بیشتر از یک سرویس اشتراک بگیرید تا به برنامه‌های بیشتری دسترسی داشته باشید و از تعداد بیشتری محتوای اختصاصی لذت ببرید.
حتی اگر اشتراک دو یا چند سایت را بخرید، میزان هزینه پرداختی کمتر از شیوه‌های سنتی خواهد بود. همچنین، محدودیتی از نظر جغرافیایی یا امکانات صوتی و تصویری وجود ندارد. فقط با داشتن یک موبایل و اینترنت، می‌توانید به تمامی محتواهای موجود دسترسی داشته باشید. همچنین، می‌توانید از موبایل، تبلت، لپ‌تاپ، تلویزیون و ... استفاده کنید. برخی سامانه‌ها مانند گپ فیلم نیز به شما امکان می‌دهند که همزمان از یک اشتراک در چند دستگاه مختلف استفاده کنید.


هزینه مناسب سایت اشتراک ویدئو


یکی از اولین و مهم‌ترین مزایا و عوامل مقایسه سرویس‌هایی مانند نماوا، فیلیمو و گپ‌فیلم، صرفه‌جویی در هزینه خرید اشتراک است. با توجه به هزینه هر بار رفتن به سینما، خرید اشتراک می‌تواند بسیار پرسودتر و مقرون به صرفه‌تر باشد. فرض کنید بخواهید حدود ۵ درصد از فیلم و سریال‌هایی که در یکی از پلتفرم‌های VOD موجود است را بخرید یا در سینما تماشا کنید، پس باید پول زیادی بپردازید. در حالی که با پرداخت مبلغ نه چندان زیادی به سادگی می‌توانید به آرشیو کاملی از بهترین تولیدات ایران و جهان دسترسی داشته باشید.

تنوع بالای فیلم و سریال


در این سرویس‌ها، ده‌ها هزار ساعت فیلم، مستند، برنامه کودک، انیمیشن، محتوای ورزشی، سریال قدیمی و جدید و ... با فاصله یک کلیک در اختیار شما قرار می‌گیرد. برای مقایسه بهترین سرویس‌های VOD نظیر فیلیمو، نماوا و گپ‌فیلم، به آرشیو این سایت‌ها توجه کنید. هر چه تعداد و تنوع آثار موجود در یک سایت بیشتر باشد، انتخاب بهتری خواهد بود. همچنین، تعداد ژانرها را هم در نظر بگیرید؛ یک پلتفرم خوب همه دسته‌های موضوعی از کلاسیک و عاشقانه گرفته تا جنایی، معمایی و مستند را پوشش می‌دهد.


گپ فیلم، فیلیمو یا نماوا؟ به سراغ کدام یک برویم؟


تعیین اینکه فیلیمو، نماوا یا گپ‌فیلم بهتر است، تا حد زیادی به سلیقه و انتظارات هر فرد بستگی دارد. با این حال، می‌توان با یک مقایسه کلی، انتخاب را برای شما راحت‌تر کرد. فیلیمو، محصولی از تیم آپارات است و بیش از ۲۰ هزار فیلم و سریال ایرانی و خارجی با زیرنویس یا دوبله‌ی اختصاصی در این سایت ارائه می‌شود. همچنین، برای تماشای فیلم‌های سینمایی جدید، می‌توانید به جای رفتن به سینما، از قسمت اکران آنلاین این پلتفرم استفاده کنید. علاوه بر این، برخی از سریال‌های پرطرفدار را فقط در این سامانه می‌توانید پیدا کنید. به مزایایی که در بالا اشاره شد، از جمله اینترنت نیم بها، کد تخفیف و سازگاری با تمام دستگاه‌ها هم اضافه می‌شود. به طور کلی، ابعاد مثبت تهیه این اشتراک، بیشتر از چیزی است که شما می‌توانید از آن چشم پوشی کنید.
قبل از تصمیم‌گیری درباره سرویس مناسب، بهتر است ویژگی‌های نماوا را بررسی کنید. این سامانه در آرشیو خود دارای مجموعه‌ای بی‌نظیر از فیلم‌ها و سریال‌هاست و بعضی از آثار آن در لیست پرطرفدارترین‌ها قرار دارند. اگر به تماشای فیلم‌های خارجی با دوبله فارسی علاقه‌مند هستید، نماوا یکی از بهترین دوبله‌ها را ارائه می‌دهد. همچنین، این سرویس اشتراک ویدئو دارای مزایایی مانند ترافیک رایگان یا نیم‌بها شدن قیمت اینترنت، سیستم پخش هوشمند و امکان تغییر زبان فیلم است. برای تصمیم‌گیری، باید به سلیقه شخصی توجه کنید و با یک بار مرور سایت‌های مختلف، می‌توانید به راحتی پلتفرم مورد علاقه خود را انتخاب کنید.
بطور کلی، تعداد کاربران فیلیمو نسبت به دو پلتفرم دیگر بیشتر است. دلیل این محبوبیت، تبلیغات گسترده و تولید برنامه‌های نمایش خانگی با کیفیت و جذابیت قابل ذکر است که با استقبال زیادی مواجه شده‌اند. البته، در صورت ساخت یک سریال جذاب، می‌توان انتظار داشت که نماوا بتواند سهم خود از مخاطبان را افزایش دهد. همچنین، در هنگام خرید اشتراک، به پیمانکار ارائه دهنده اینترنت خود نیز توجه کنید. هر یک از این سه سامانه با برخی شرکت‌های اینترنتی همکاری می‌کنند و در نتیجه، در صورت استفاده از این اینترنت‌ها هنگام تماشای فیلم و سریال، اینترنت مصرفی شما نیم بها یا رایگان خواهد بود. به عنوان مثال، کاربران شاتل می‌توانند به صورت رایگان از اینترنت در نماوا استفاده کنند و سایر کاربران باید هزینه‌ی نصف قیمت را پرداخت کنند.


سریال های اختصاصی نماوا بهتر است یا فیلیمو


همانطور که بیان شد، سرویس‌های VOD فیلم و سریال‌های اختصاصی خود را نیز تولید می‌کنند. در واقع، یکی از عوامل اصلی محبوبیت این پلتفرم‌ها، محتواهای اختصاصی آن‌ها است. این موضوع نه تنها به فیلیمو و نماوا مربوط است، بلکه برای تمام سامانه‌های اشتراک ویدئو صادق است. به عنوان مثال، تقریباً همه‌ی افرادی که اشتراک سایت‌هایی مانند نتفلیکس و آمازون پرایم را خریداری می‌کنند، به دلیل سریال‌های خاصی مثل "ونزدی" به آن‌ها علاقه‌مند شده‌اند. سامانه‌های ایرانی نیز از این قبیل محتواها تولید می‌کنند. البته برخی از این موارد جذاب تر از دیگران هستند و برخی نمی‌توانند خیلی موفق در جذب مخاطب عمل کنند.
در حال حاضر، تعداد تولیدات و مخاطبان فیلیمو بیشتر از سایر پلتفرم‌ها است. از جمله جدیدترین ساخته‌های این سایت می‌توان به مجموعه‌های "روزی روزگاری مریخ"، "بی‌گناه"، "جیران" و "یاغی" اشاره کرد که توانسته‌اند افراد زیادی را به تماشای تولیدات شبکه نمایش خانگی علاقه‌مند کنند. البته، نماوا هم به دنبال تولید سریال‌های جذاب بوده و عناوینی مانند "مهمونی"، "آنتن"، "شبکه مخفی زنان"، "نوبت لیلی"، "حرفه‌ای" و "خاتون" را به مخاطبان خود ارائه داده است. با توجه به تنوع بالای عناوین در هر دو پلتفرم، شاید بتوان گفت که این معیار مبنای دقیقی برای مقایسه نیست. با این حال، اگر در جایی مانند شبکه‌های اجتماعی، قسمتی از یک سریال را دیدید و دوست داشتید، بهتر است اشتراک سامانه سازنده آن را خریداری کنید.
در این مقاله، بهترین سریال‌های ایرانی که به تازگی تولید شده و مورد استقبال قرار گرفته‌اند، معرفی کردیم. با مطالعه این مقاله، اکنون می‌توانید به راحتی تصمیم بگیرید که کدام سایت برای شما مناسب‌تر است.

منبع:

https://blog.offch.com/%d9%85%d9%82%d8%a7%db%8c%d8%b3%d9%87-%d9%81%db%8c%d9%84%db%8c%d9%85%d9%88-%d9%88-%d9%86%d9%85%d8%a7%d9%88%d8%a7-%da%a9%d8%af%d8%a7%d9%85-%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1-%d8%a7%d8%b3%d8%aa/

 

کانال تخفیف (offch.com)
کانال تخفیف (offch.com) سایت دریافت رایگان انواع کد تخفیف دیجی کالا، اسنپ فود، اسنپ، اکالا، نماوا، علی بابا، اسنپ مارکت و صدها برند معتبر دیگر. خرج کمتر، خرید بیشتر! با کانال تخفیف.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋