کانال تخفیف (offch.com)

کانال تخفیف (offch.com)

سایت دریافت رایگان انواع کد تخفیف دیجی کالا، اسنپ فود، اسنپ، اکالا، نماوا، علی بابا، اسنپ مارکت و صدها برند معتبر دیگر. خرج کمتر، خرید بیشتر! با کانال تخفیف.

جذاب ترین مینی سریال های تاریخ با بالاترین امتیاز IMDB


مینی‌سریال‌ها، گونه‌ای از برنامه‌های تلویزیونی هستند که در میان فیلم‌های سینمایی و سریال‌های طولانی قرار می‌گیرند. داستان‌های جذاب، کاراکترهای پیچیده و زمان مناسب باعث شده‌اند که این نوع از برنامه‌های تلویزیونی، با محبوبیت بسیاری همراه باشند. یکی از مزیت‌های مینی‌سریال‌ها این است که به دلیل زمان محدودشان، سیر داستان، روایت و روند تکامل شخصیت مختصر و مفیدتری دارند. علاوه بر این، با حتی یک بار تماشای این سریال‌ها، متوجه می‌شوید که از پایان رضایت بخش‌تری هم برخوردارند.
از طرف دیگر، تماشای سریال‌های چند فصلی با ده‌ها قسمت، زمان زیادی می‌برد. همچنین در فیلم‌ها، زمان کافی برای شرح تمام ابعاد داستان وجود ندارد. در اینجا، قصد داریم به معرفی بهترین مینی ‌سریال برتر با امتیاز بالا از نظر IMDB و بینندگان بپردازیم. پس با ما همراه باشید تا با بهترین مینی ‌سریال‌های با امتیاز بالا آشنا شوید و بهترین انتخاب را برای تفریحات خود داشته باشید.


Sharp Objects؛ مینی سریال چیزهای تیز


امتیاز سریال Sharp Objects در سایت IMDb، ۸.۱ از ۱۰ است و سال تولید آن ۲۰۰۶ می‌باشد. این سریال یکی از بهترین مینی‌سریال‌هایی است که می‌توانید ببینید. با انتشار آن در سال ۲۰۱۸ و به صورت ۸ قسمتی، داستان مرموز و جذاب یک جنایت قتل را روایت می‌کند که بر اساس رمانی با همین نام ساخته شده است. در این سریال، ایمی آدامز در نقش اصلی حضور دارد و به عنوان یک خبرنگار، به زادگاه خود برمی‌گردد تا درباره قتل دختر جوانی گزارشی تهیه کند. در حین این کار، با مشکلات شخصی خود نیز دست و پنجه نرم می‌کند و کم کم به رازهایی درباره این جنایت ناگفته پی می‌برد. اگر به دنبال تماشای یک مینی ‌سریال جذاب و هیجان‌انگیز هستید که به راحتی فراموش نخواهید کرد، حتما این سریال را تماشا کنید. به احتمال زیاد پس از آن، به دیگران نیز توصیه می‌کنید.


سریال Unorthodox به معنای غیر مؤمن


سریال Unorthodox با امتیاز 8 را می‌توان به اختصار کوتاه، تأثیرگذار، متفاوت و جالب توصیف کرد. این سریال محصول نت فلیکس است و با امتیاز بالای خود در IMDB، به عنوان یکی از ۱۰ مینی سریال پرطرفدار قرار گرفته است. داستان درباره دختر یهودی ۱۹ ساله‌ای است که از زندگی و خانواده اش فرار می‌کند. این سریال تجربه‌ای بسیار متفاوت و تکان‌دهنده است و به موضوعاتی مهمی پرداخته که پیش از آن به آن‌ها توجه چندانی نشده بود.


Chernobyl؛ سریال چرنوبیل


مینی‌سریال چرنوبیل با امتیاز بالای 9.4 یکی از بزرگترین و مهم‌ترین فاجعه‌های بشری را به شیوه‌ای بسیار حرفه‌ای و جذاب روایت می‌کند. این سریال به عنوان یکی از بهترین مینی‌سریال‌های ساخته شده، در نظر مخاطبان و IMDB بسیار مورد توجه است. در این مینی‌سریال، عواقب و پیامدهای فاجعه هسته‌ای چرنوبیل، در ۵ قسمت بیان شده است. با دقت بالا در روایت این داستان، جزئیات و اطلاعات به صورت دقیق و کامل ارائه شده است. تماشای این سریال باعث می‌شود که اطلاعات شما درباره این فاجعه تاریخی بیشتر از آن افرادی که به صورت مستقیم با آن مواجه شده‌اند، باشد.


Maniac؛ مجنون مجموعه ای متفاوت و جذاب


Maniac یکی دیگر از بهترین مینی‌سریال‌های اخیر است که با امتیاز 7.7 در 10 قسمت پخش شد. با بازی استون و جوناه هیل، این مجموعه در یک فصل به نمایش درآمده است. داستان سریال در دنیای موازی‌ای رخ می‌دهد که حال و هوای دهه ۸۰ میلادی با چارچوبی علمی-تخیلی را القا می‌کند. شخصیت‌های اصلی داستان در یک پروژه دارویی آزمایشی شرکت می‌کنند که به آن‌ها قول داده شده است با شرکت در آن، تمام مشکلاتشان را برطرف کنند و هیچ عارضه‌ای برای آن‌ها پیش نیاید. ژانر سریال کمدی، درام و علمی-تخیلی است و تماشای آن، لذت بخش و سرگرم‌کننده خواهد بود.


Patrick Melrose؛ مینی سریال پارتیک ملروز


سریال با امتیاز 8 در سال 2018 و در 5 قسمت پخش شد. پاتریک ملروز یکی دیگر از بهترین مینی‌سریال‌های مورد توجه بینندگان و IMDB است. پاتریک ملروز، یکی از شخصیت‌های داستانی معاصر و شاخص است. این مجموعه، داستان یک مرد جوان را روایت می‌کند که با روش‌های نه چندان صحیح، سعی در غلبه بر مشکلات روحی و تراماهای خود دارد. این مینی‌سریال، برگرفته از یک مجموعه رمان پنج جلدی است و بازیگر مشهور بریتانیایی، بندیکت کامبربچ، در آن نقش آفرینی می‌کند.


Watchmen؛ نگهبانان مجموعه ای برای دوستداران ژانر جنایی


امتیاز سریال 8.1، تعداد قسمت های آن 9 و سال ساخت آن 2019 است. Watchmen یکی از بهترین مینی‌سریال‌های ژانر جنایی و رازآلود است که می‌توانید تماشا کنید. این سریال، مانند بسیاری از مینی‌سریال‌های پرطرفدار، برگرفته از یک کتاب است، اما با حفظ نوستالژی کتاب، علاوه بر آن، عناصر جدیدی را به داستان اضافه کرده است. در این مجموعه، با دنیایی موازی که دارای تاریخی متفاوت است، روبرو می‌شوید. دنیایی که در آن، افراد ماسک‌پوش که همچون قهرمانان شناخته شده اند، به عنوان قانون‌شکن تلقی می‌شوند. این سریال، طولانی‌تر از سایر سریال‌هایی است که تاکنون معرفی شده‌اند، اما تماشای تلاش قهرمانان داستان برای مبارزه با ناعدالتی‌های نژادی و اجتماعی، جذاب و هیجان‌انگیز است.


The Queen’s Gambit؛ سریال گامبی وزیر


سریالی با امتیاز 8.6 که در 2020 در یک مجموعه 7 قسمتی پخش شد. The Queen’s Gambit یکی دیگر از تولیدات پرطرفدار نتفلیکس است که در لیست بهترین مینی‌سریال‌ها قرار گرفته است. اگر به دنبال مینی‌سریال‌هایی هستید که ارزش دیدن دارند، حتما باید این سریال را به لیست خود اضافه کنید. در این درام تاریخی، زندگی یک دختر جوان و یتیم با فراز و نشیب‌های بسیار را دنبال می‌کنید که پس از یادگیری شطرنج، به یک اعجوبه در این بازی تبدیل می‌شود. اگر فکر می‌کنید شطرنج هیجان‌انگیز نیست، این سریال قطعا نظرتان را عوض خواهد کرد.


When they see us؛ سریالی بر اساس یک داستان واقعی


این سزیال دارای امتیاز 8.9 است که در سال 2019 در 4 قسمت پخش شد. When They See Us یکی از بهترین مینی‌سریال‌ها بر اساس داستان واقعی است که امتیاز بالایی از نظر بینندگان و IMDB دارد. در این سریال، ۵ نوجوان سیاه‌پوست و لاتین به اشتباه برای حمله وحشیانه‌ای که در سنترال پارک رخ داده، محکوم می‌شوند. آیا این نوجوانان از این کابوس نجات پیدا می‌کنند؟ بله، اما به چه قیمتی؟ پس از انتشار، این مجموعه با استقبال زیادی مواجه شد و تأثیر قابل توجهی بر روی افراد گذاشت.


The Young Pope؛ پاپ جوان مجموعه ای پرطرفدار


امتیاز این سریال 8.3 بوده که در یک مجموعه 10 قسمتی در سال 2016 منتشر شده است. The Young Pope یکی از بهترین و متفاوت‌ترین مینی‌سریال‌هایی است که می‌توانید تماشا کنید. حتی پیش از پخش، این سریال طرفداران مشتاق زیادی را جذب کرده بود.
داستان اولین پاپ آمریکایی جهان، که با بازی جود لا، خلق شده است. ژانر این مجموعه درام است، اما گوشه‌های طنز آن جذابیت خاصی به آن می‌بخشد. سریال به بررسی نقش قوانین مذهبی قدیمی در زندگی مدرن امروزی می‌پردازد. با توجه به نام و توضیحات آن، مخاطبان این سریال انتظار چیزی خلاف عادت را داشتند، اما این سریال بسیار فراتر از آنچه انتظار می‌رفت، پیش رفت و بینندگان بسیار زیادی را به خود جذب کرد.


مینی سریال ۱۱.۲۲.۶۳؛ مینی سریالی عجیب و هیجانی


این سریال با امتیاز 8.1 و در ۸ قسمت در سال ۲۰۱۶ پخش شد. ۱۱.۲۲.۶۳ یکی از بهترین مینی‌سریال‌هایی است که قطعاً ارزش دیدن دارد، اگرچه نام عجیب و غیرمعمولی‌ای دارد. ژانر این سریال درام، تاریخی و رازآلود است. داستان آن، یک معلم دبیرستانی را دنبال می‌کند که در زمان به عقب می‌رود تا از ترور جان اف کندی جلوگیری کند. با تماشای این مجموعه، در سفری هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده با شخصیت اصلی داستان همراه خواهید شد.


The Outsider؛ مینی سریال بیگانه


بیگانه یا "Outsider" با امتیاز 7.7 یکی از بهترین مینی ‌سریال‌های ژانر جنایی است. هنرنمایی بی‌نظیر بازیگران و سبک کارگرانی ریچارد پرینس، یکی از مهم‌ترین نقاط قوت این مجموعه از نظر منتقدان و مخاطبان است. این مجموعه در سال ۲۰۲۰ و در ۱۰ قسمت از شبکه تلویزیون HBO پخش شد.
یک پسر جوان به طور وحشتناکی به قتل می رسد و این اتفاق، آغازگر یک تحقیق پلیسی است. البته این پرونده با دیگر قتل‌ها فرق دارد چرا که یک موجود فراطبیعی هم در میان است. این باعث می‌شود تا یک پلیس ماهر و یک محقق امور فراطبیعی با چالش‌هایی مواجه شوند که همه چیز را برایشان تغییر می‌دهد. این مجموعه موفق بر اساس یکی از رمان‌های نویسنده مشهور استفن کینگ نوشته شده است. با تماشای این مینی‌سریال برتر تاریخ سینما، مجموعه‌ای از جنایت، ترس، هیجان و درام با چاشنی روانشناسی را تجربه خواهید کرد.


کلام آخر درباره بهترین و جذاب ترین مینی سریال

فیلم، سریال و مینی‌سریال‌های زیادی هر ساله منتشر می‌شوند ولی چند درصد از آن‌ها واقعاً ارزش دیدن دارند؟ طبیعتاً همه خوب نیستند و شما هم وقت کافی برای تمامی آن‌ها را ندارید. در اینجا، به شما برخی از بهترین سریال‌ها با امتیاز بالا در IMDB معرفی شده است. با تماشای این مینی‌سریال‌های برگزیده، لذت بخش‌ترین اوقات فراغت خود را داشته باشید.

منبع:https://blog.offch.com/10-%d9%85%db%8c%d9%86%db%8c-%d8%b3%d8%b1%db%8c%d8%a7%d9%84-%d8%ac%d8%b0%d8%a7%d8%a8-%d8%a8%db%8c%d8%b4%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a7%d9%85%d8%aa%db%8c%d8%a7%d8%b2-imdb/

 

کانال تخفیف (offch.com)
کانال تخفیف (offch.com) سایت دریافت رایگان انواع کد تخفیف دیجی کالا، اسنپ فود، اسنپ، اکالا، نماوا، علی بابا، اسنپ مارکت و صدها برند معتبر دیگر. خرج کمتر، خرید بیشتر! با کانال تخفیف.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋