سامان یاری

سامان یاری

اینجا پایگاه معتبر و مرجع اصلی قانونی دارای مجوز سفارش منابع درسی و کمک آموزشی (DVDها، کتاب‌ها و آزمون‌های استاندارد) موسسه آموزشی و کنکوری حرف آخر است | "حرف آخر"، بهترین و قدرتمندترین موسسه آموزشی پیشرفته در ایران است

چطور بهترین موسسه کنکوری و آموزشی را انتخاب کنیم؟ ویژگیها و شرایط

در این مقاله کوتاه ما می خواهیم اطلاعاتی جدید و دقیق و مقایسه ای علمی را درباره موسسات کنکوری و آموزشی و همچنین ویژگی های آموزشی، محصولات و خدمات آنها در اختیارتان قرار دهیم. با مطالعه این یادداشت شما دانش آموزان و داوطلبان گرامی با ویژگی وخصوصیات یک موسسه قدرتمند، خوب و فاکتورهای انتخاب یک آموزشگاه خوب آشنا می شوید و دیگر با خیال راحت می توانید از محصولات کمک آموزشی مورد نیاز (متوسطه اول و دوم) و مشاوره تحصیلی و درسی استفاده کنید.


در ابتدا باید توجه داشت که با توجه به این نکته که متاسفانه سیستم آموزش و پرورش بسیار نا کارآمد بوده و نتوانسته به سطح مورد رضایت علمی برسد، از اینرو ایده تاسیس موسسات خصوصی آموزشی به وجود آمد. این موسسات بنا بر اینکه چه کسانی و با چه روش هایی منابع کمک درسی تهیه می کنند،  درهر یک دارای نکات ضعف و قوتی به چشم می خورد.


در این میان موسسات ضعیف و بسیار بی کیفیت با تبلیغات فراوانی در سطح اینترنت و شبکه‌های ارتباطی و بازار وجود دارندتا از این طریق بتوانند جیب خود را پر کنند و منابع نامطلوبی را به قشر محصیلین ارائه دهند. بنابراین توصیه میشود که هر دانش آموزشی بنا بر وضع موجود آگاهانه تصمیم بگیرد و انتخاب خود را انجام دهد. در طول سالیان اخیر یکی از موسسات قدرتمند که تاسیس شد و توانست رقیب بسیار سرسختی محصولات ضعیف سایرین باشد و برترین و بهترین پکیج های کمک درسی را برای دانش اموزان آماده کند، آشنایی با موسسه حرف آخر" بود. 


آنچه برای تاثیر مفید در در روش کار این موسسات ملاک است و بیشتر به چشم می خورد، میزان قبولی مشتریان آنان در آزمون سراسری می باشد. پس اگر شما هم از دانش آموزانی که سابقه همکاری با برخی از آن نهادها را داشته اند پرس و جویی انجام بدید، مطمئنا خواهید فهمید که فقط تعداد بسیار محدودی از آنان واقعا هوشمندی تمام، تجربه و متد علمی خوبی دارند و می شود روی آن ها سرمایه گذاری کرد.


از موسساتی که در زمینه آموزش دیجیتالی فعالیت می کنند، می توان حرف آخر را برترین آنان دانست و به سبب آموزش بی نقص و کامل دروس و استفاده از اسایتد برجسته کشور، توانست در برهه زمانی کم زبان زد همگان شود و تا به امروز نیز همچنان خوش درخشیده و قبولی های زیادی را به جامعه تحویل داده است. بایستی بدانیم که زمان استفاده از آموزش با تخته سیاه و گچ در کلاس های مدارس دیگر و سایر روش های سنتی به سر آمده و چونکه روند مفهومی تر شدن تست و سوالات امتحانات و کنکور بسیار ور به افزایش است؛ دیگر دیگر نمی شود دنبال حفظیات بود، بلکه باید مدل تدریسی جدیدی را خلق کرد.


استفاده از سیستم فناوری دیجیتال چاره کار است و تعداد انگشت شماری این فناوری را در انحصار دارند و یا به این باور رسیده اند؛ یکی از آنها استاد عبدالرضا منتظری بود که خود مدرس ریاضیات بودند تیم ایشان با رزومه اساتید برتر برای کنکور، توانستند افتخارات فراوانی را بدست آورند.

ملاک هایی که باید برای مقایسه برای انتخاب موسسه ای خوب در نظر بگیریم

از ویژگی های سبک جدید آموزش موفق کنکوری، استفاده و درگیر کردن دو نیم‌کره سمت و چپ است، و نتیجه این امر ارائه الگوهای آموزشی بجای فرمول است و با خلاقیت موسسه حرف اخر آنها را طراحی کرده تا دانش آموزان با این روش خوب، مطالعه درسی را سریع و آسان یاد بگیرند و باعث تسلط و درک عالی و راحت مطالب می شوند؛ همچنین جایگزینی برای تکنیک های زیاد و مفاهیم و فرمول ‌های زیاد کتاب درسی تخصصی و حفظیات طولانی است. کاربرد این الگوها (زبان تصویر و انیمیشن) همچنین برای پاسخ به تست های کنکور و سوالات امتحانات نیز بسیار نتیجه بخش خواهد بود و توانایی‌ های تست زنی و حافظه بلند مدت را به سطح بالایی خواهد رساند.


وجه تمایز دیگر یک موسسه خوب، استفاده از آخرین و نوین ترین تکنولوژی های آموزشی جهان، ارائه سیستم برنامه ریزی مدون به دانش آموزان و داوطلبان است و این امر مهم با مشاهده نمونه های تدریس سایت مرکزی حرف آخر و فیلم آموزشی آن به چشم می خورد و می توان از آن مطمئن شد. استفاده از نقشه راه های علمی در تدریس هنگامی که الگوها مادر کنار همدیگر جمع می شوند، یک مزیت بسیار ویژه است که در بسته های درسی سال دهم، یازدهم و دوازدهم مشهود است و بغیر از این خاصیت در پکیج های حرف آخری، استفاده از روش آموزش تعاملی بین 2 نفر با بکارگیری اساتید مجرب، که با بحث و سوال و جواب های زیاد بین آنها مانند کلاسی صورت می گیرد سبب می شود تمام نقاط مبهم مطالب برای دانش آموزان باز شود.

بنابراین یک موسسه خوب باید اساتید آن، ایده پردازی های فوق العاده ای داشته باشد و آموزش آن دارای تدریسی شهودی و مفهومی، تشریح کامل و تحلیل خط به خط مطالب کتاب، و کیفیت بالایی ویدئوهای درسی باشد.

حرف با عمل برابر باشد

ضمن تاکید بر موارد فوق موسسه ای مناسب، همچنین بایستی محصولات آموزشی اش ارزش و کیفیت لازمه را داشته باشد تا بتواند بر روی دانش آموزان تاثیر بگذارند، به بهترین شکل ممکن داوطلب را آماده کند و نتایج مثبتی را برای داوطلب کنکور به وجود بیاورد. بدین شیوه جایگاه خوبی علمی باعث اعتماد و جذب دانش آموزان خواهد شد.


برای روشن‌تر کردن این موضوع شایان ذکر است که متاسفانه برخی موسسات، انتشارات و شرکت های فعال در این ضمینه روش های تدریس سنتی و قدیمی دارند و برخی نیز با قیمت بالای بسته ها و ضعف و کم و کاستی آنان دچار کلاهبرداری می شوند و چون در زمینه تولید محتوای آموزشی توانایی رقابت را ندارند مصرف کنندگان را با کالاهای بی کیفیت دلزده می کنند. مدرسان حرف اخری در کنار پکیج بی نظیر و جامع محبوب خود، نحوه استفاده و برنامه ریزی را نیز برای دانش آموزان و داوطلبان قرار داده اند و اینست مهمترین تفاوت این برند با سایر موسسات.

 

ارتباط با بهترین مشاوران تحصیلی و کمک گرفتن از آنها:

هم اکنون شما دوستان گرامی، بعد از خواندن این مقاله، اکنون می توانید دید بازتری برای انتخاب موسسه و منابع آموزشی اقدام کنید در ضمن چنانچه اگر در خرید محصولات آموزشی (کتاب و دی‌وی‌دی‌های کنکوری) سوال و ابهامی برای شما وجود دارد، کافیست از طریق یکی از راه های ارتباطی با مشاوران ارشد و نخبه ساز و درجه یک رشته تجربی، ریاضی و انسانی (شماره های زیر) در ارتباط باشید؛
این مشاوران به صورت رایگان و ۲۴ ساعته و حتی روزهای تعطیل در خدمت شما عزیزان می باشد تا به سوالات و مشکلات شما پاسخ دهند و با خیال راحت پیشرفت تحصیلی خود را شاهد باشید: 09120663015 – 02191010663 - 09399585899

. . .

- منبع: harfehakharpub.com
 

سامان یاری
سامان یاری اینجا پایگاه معتبر و مرجع اصلی قانونی دارای مجوز سفارش منابع درسی و کمک آموزشی (DVDها، کتاب‌ها و آزمون‌های استاندارد) موسسه آموزشی و کنکوری حرف آخر است | "حرف آخر"، بهترین و قدرتمندترین موسسه آموزشی پیشرفته در ایران است

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋