notebnote

notebnote

آموزش مجازی موسیقی در سطح های مقدماتی تا پیشرفته-پکیج کامل آموزش سه تار و تار- پکیج آموزش سنتور و پکیج آموزش تنبک- فروشگاه آنلاین موسیقی

آموزش سنتور در وبسایت نت به نت

سنتور یکی از سازهای اصیل ایرانی است که طرفداران بسیاری دارد. بسیاری از هنرمندان حوزه ی موسیقی، ساز سنتور را برای نواختن انتخاب میکنند چرا که این ساز هم بر جان نوازنده و هم بر جان شنونده نفوذ میکند و بر دل مینشیند.

در دنیای موسیقی و نوازندگی امروز بسیاری از افراد به دنبال آموزش سنتور هستند و آموزش مجازی سنتور مخاطبان زیادی دارد.

مخاطبان آموزش سنتور 2 دسته هستند. افرادی که برای دل خودشان و از روی علاقه به موسیقی و آهنگ، سنتور مینوازند و افرادی که نوازندگی شغل آنها ست.

 

آموزش مجازی سنتور

گفتیم که آموزش مجازی سنتور مخاطبان زیادی دارد اما چرا؟

مزایای آموزش مجازی سنتور:

در دنیای پر مشغله ی امروز افراد زیادی هستند که به دنبال صرفه جویی در وقت و هزینه هستند. رفتن به کلاس حضوری آموزش سنتور مسلما مزایایی دارد اما هنرجویان را در موارد مهمی محدود میکند.

 شرکت در کلاس حضوری آموزش سنتور مخصوصا در شهرهای بزرگ بسیار وقت گیر است و زمان مخصوص به خود را نیاز دارد. اگر فردی بخواهد در دوره آموزش سنتور شرکت کند اما برنامه زمانی اش به زمان بندی کلاس ها هماهنگ نباشد نمیتواند در این کلاس ها شرکت کند. به همین دلیل افراد ترجیح میدهند بیشتر به طرف آموزش مجازی سنتور بروند و هر ساعت از شبانه روز که تمایل داشته باشند سنتور را آموزش ببینند. از طرفی چون فرد با حضور در کلاس آموزش سنتور از منابع کلاس استفاده میکند هزینه آموزش سنتور برای هنرجویان بیشتر خواهد بود. علاوه بر این ها با گسترش ویروس کرونا ، افراد زیادی تصمیم گرفتند آموزش مجازی سنتور را انتخاب کنند تا از جان خود و اطرافیانشان در برابر ویروس کرونا حفاظت کنند.

 

پکیج آموزش سنتور

آموزش مجازی سنتور ، در بیشتر وب سایت های آموزش موسیقی بر پایه ی پکیج آموزش سنتور می باشد و اساتید بسیاری هستند که سنتور را به صورت پکیج آموزشی به شما آموزش دهند. پکیج آموزش سنتور باید به گونه ای باشد که مسیر درستی را پیش پای هنرجو قرار دهد و او را سر در گم نکند. پکیج ها باید به صورت مرحله مرحله باشد و مباحث را به گونه ای آموزش دهد که پیش نیاز های آن رعایت شود. از طرفی آموزش پکیج محور باید نیاز همه ی هنرجویان در سطوح مختلف را پاسخ دهد یعنی یک هنرجوی مبتدی از صفر بتواند سنتور بیاموزد و یک هنرجوی متوسط نیز بتواند مهارت خود را ارتقا دهد. گاهی نیاز است بعضی مباحث در یک پکیج ذکر شوند و گاهی نیاز است پکیج سطح بعدی تولید شود.

پکیج آموزش سنتور-دوره مقدماتی

 

معرفی آموزش سنتور در وب سایت نت به نت

یکی از وب سایت هایی که سنتور را به صورت مجازی به شما آموزش میدهد وب سایت نت به نت است. این وب سایت آموزش سنتور را به صورت دوره ای آموزش میدهد یعنی پکیج های مختلفی را در اختیار هنرجویان میگذارد که هر کدام با توجه به سطح و توانایی خود بتوانند آموزش سنتور را دنبال کنند. آموزش سنتور در وب سایت نت به نت با دوره مقدماتی آموزش سنتور شروع شد و قسمت های مختلف آن به صورت هفتگی در اختیار هنرجویان قرار گرفت. بسیاری از دوستداران ساز سنتور با خرید پکیج آموزشی سنتور توانستند سنتور را به صورت حرفه ای بیاموزند و حتی از آن کسب درآمد کنند. پس از آنکه دوره مقدماتی آموزش سنتور موفقیت آمیز بود بسیاری از هنرجویان درخواست ادامه ی آموزش را از مصطفی رسولیان مدرس سنتور داشتند و این شد که به تازگی دوره متوسطه آموزش سنتور در وب سایت نت به نت شروع شده است و شما میتوانید این آموزش ها را به صورت پکیج و یا به صورت تک درس خریداری کنید.

لازم به ذکراست که آموزش های زیادی در زمینه ی ساز پرطرفدار سنتور در وب سایت نت به نت به صورت رایگان وجود دارد و هنرجویان میتوانند از این آموزش ها بهره ببرند.

 

یکی دیگر از مزایای وب سایت نت به نت این است که آموزش آهنگ برای سنتور نیز در آن وجود دارد و بسیاری از آهنگ ها به صورت رایگان در اختیار هنرجویان قرار دارد و هنرجو در هر سطحی که باشد میتواند از این اهنگ ها برای آموزش سنتور استفاده کند و مهارت خود را در نواختن سنتور ارتقا دهد.

 

خرید ساز سنتور

وب سایت نت به نت یک وب سایت آموزش موسیقی است که برای رفاه حال هنرجویان با راه اندازی فروشگاه نت به نت ، ساز ها و لوازم جانبی موسیقی که هنرجویان نیاز دارند را نیز در اختیار آنها قرار میدهد. مزیتی که فروشگاه نت به نت نسبت به سایر فروشگاه های لوازم موسیقی دارد این است که تمامی سازهای موسیقی ارائه شده در این وب سایت توسط اساتید موسیقی به طور کامل بررسی میشوند و پس از تایید سلامتی و کیفیت کالا این محصولات در وب سایت  قرار میگیرد و هنرجویان میتوانند از سلامتی و کیفیت محصول اطمینان خاطر داشته باشند.

در صورت تمایل به تهیه ی پکیج آموزش سنتور و یا خرید ساز سنتور میتوانید با ما در ارتباط باشید و از مشاوره رایگان ما بهره ببرید.

https://t.me/setar_learning

https://www.notebnote.com/home/contact

notebnote
notebnote آموزش مجازی موسیقی در سطح های مقدماتی تا پیشرفته-پکیج کامل آموزش سه تار و تار- پکیج آموزش سنتور و پکیج آموزش تنبک- فروشگاه آنلاین موسیقی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋