notebnote

notebnote

آموزش مجازی موسیقی در سطح های مقدماتی تا پیشرفته-پکیج کامل آموزش سه تار و تار- پکیج آموزش سنتور و پکیج آموزش تنبک- فروشگاه آنلاین موسیقی

بهترین سایت های آموزش مجازی موسیقی

 

موسیقی، هنری است که با جان و دل افراد سر و کار دارد. نوازنده ی موسیقی با یادگیری موسیقی میکوشد به گونه ای بنوازد که در دل افراد نفوذ کند. با گسترش روز افزون فناوری اطلاعات و سختی های یادگیری حضوری آموزش ساز و مخصوصا با شیوع ویروس کرونا، آموزش مجازی موسیقی بیش از پیش اهمیت گرفت.

بسیاری از اساتید موسیقی به آموزش مجازی موسیقی روی آوردند و تلاش همه ی آنها این بود که بتوانند موسیقی را به روش مجازی و غیر حضوری به گونه ای آموزش دهند که آموزنده مفاهیم موسیقی را اصولی بشناسد و بتواند به یک نوازنده ی حرفه ای موسیقی تبدیل شود. از این میان بسیاری از اساتید سایت های آموزش موسیقی را راه اندازی کردند و در آن به آموزش مجازی ساز و آموزش آهنگ پرداختند.

مهمترین موردی که برای دنبال کنندگان آموزش موسیقی مهم است که به سراغ کدام سایت آموزش موسیقی بروند. و چه سازی را برای نواختن انتخاب کنند. در حوزه آموزش موسیقی مجازی، آموزش سه تار، آموزش تار و پس از آن آموزش سنتور و تنبک در این سایت ها قوت گرفته است.

در این مقاله سعی داریم بهترین سایت ها ی آموزش موسیقی مجازی را برای شما ذکر کنیم و بتوانیم نقشه ی راهی به شما نشان دهیم.

وبسایت یودمی

شاید نام این وب سایت خیلی به گوش شما خورده باشد این وبسایت در زمینه های مختلفی آموزش آنلاین برگزار میکند. یکی از زمینه ها در این وبسایت آموزش آنلاین موسیقی است. در این وبسایت بهترین دوره های آنلاین گیتار، پیانو، یوکلله، اتوهارپ و دی جی آنلاین قرار دارد.کافی است یک دوره آموزشی در یودمی پیدا کنید و شروع به یادگیری کنید.

وبسایت نت به نت

وب سایت نت به نت یکی از پر بازدید ترین ها در زمینه وب سایت آموزش موسیقی است. وب سایت نت به نت کار خود را با تدریس توسط استادعلی اقبال مدرس سه تار و تار شروع کرد و پس از آن آموزش سنتور و آموزش تنبک به این سایت اضافه شد و تا الان 5 ساز تار، سه تار، تنبک، سنتور و ویولن در این سایت آموزش داده میشود.

یکی از مزیت های وب سایت نت به نت این است که علاوه بر اینکه آموزش ها در قالب پکیج آموزش سه تار، تار، تنبک و سنتور در اختیار آموزنده ها قرار میگیرد. آموزش رایگان موسیقی و تمرین تکنیکی نیز در این سایت وجود دارد. آموزش آهنگ های بسیاری برای همه ساز ها در این سایت رایگان است و شما میتوانید از این آموزش ها به صورت رایگان استفاده کنید. همچنین بسیاری از تکنیک های نوازندگی را میتوانید در این سایت بیاموزید.پیشنهاد میکنیم حتما به این سایت سر بزنید.

سایت کورسرا

وبسایت Coursera دوره های موسیقی را از دانشگاه ها و شرکت های برتر ارائه می دهد تا به شما کمک کند مهارت های شغلی خود را در موسیقی شروع کنید.این وب سایت آموزش های آنلاین تئوری موسیقی و همچنین آموزش موسیقی برای بیزینس و کسب در آمد را آموزش میدهد.در این سایت میتوانید به صورت آنلاین موسیقی را رایگان بیاموزید!

خنیاگر

فیلم‌های آموزش موسیقی از صفر تا صد و هرآنچه از یک آموزش مجازی موسیقی نیاز دارید را در خنیاگر خواهید یافت.

notebnote
notebnote آموزش مجازی موسیقی در سطح های مقدماتی تا پیشرفته-پکیج کامل آموزش سه تار و تار- پکیج آموزش سنتور و پکیج آموزش تنبک- فروشگاه آنلاین موسیقی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋