hossein noori

hossein noori

اپلیکیشن های تولید کلیپ تبلیغاتی

اپلیکیشن ها بخشی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره ما هستند و مردم به طور متوسط 30 ساعت در ماه را صرف آن می کنند. برنامه‌ها نقش کلیدی در استفاده‌های مختلف از نحوه تعامل و حل هر روز با محیط ما دارند. مردم هر روز برنامه‌ها را دانلود می‌کنند.

امروزه بیشتر بازاریابی مبتنی بر ویدیو است – به محبوبیت اینستاگرام، یوتیوب و فیس بوک توجه نکنیددسترسی به افراد در پلتفرم هایی که از قبل برای فروش برند شما استفاده می کنند، آسان است.

وجود اپلیکیشن های ساخت تیزر تبلیغاتی به این معنی است که ساخت یک ویدیوی تبلیغاتی موثر برای برند شما بسیار آسان استبا یک الگو شروع کنید، برخی از صحنه ها را تغییر دهید، متن را ویرایش کنید و لوگوی خود را آپلود کنیددر عرض چند دقیقه یک ویدیوی تبلیغاتی خواهید داشت که سرها را برمی‌گرداند آسان تراز این نمیشود.

نیازی نیست میلیون ها برای یک گروه فیلمبرداری هزینه کنیدما قبلاً همه این کارهارا انجام داده ایم.

میتوانید در زمان صرفه جویی کنید و در چند دقیقه تیزر تبلیغاتی خود را بسازید.

4مورد از  بهترین نرم افزار ویرایش ویدیو رایگان برای ایجاد تیزر های تبلیغاتی عالی

  1. Headliner

Headliner ممکن است ساده ترین راه برای ایجاد یک ویدیو با توضیحات باشد. (به یاد داشته باشید که طراحی برای صدای زیرین برای ویدیوهای اجتماعی کلیدی است!)

با Headliner، می‌توانید یک ویدیو آپلود کنید و به آن اجازه دهید به‌طور خودکار صدا را در زیرنویس‌ها رونویسی کند یا یک ویدیو به سادگی با آپلود یک مقاله یا یک فایل صوتی ایجاد کنید. همچنین می‌توانید تصاویر، ویدیوها و GIF‌هایی را برای اضافه شدن به ویدیوی خود آپلود یا جستجو کنید.

تیم Headliner یک صفحه خنده دار دارد که توضیح می دهد چرا این ابزار رایگان است.

 

  1. Clipchamp Create

 

Clipchamp Create  یکی از سخاوتمندانه ترین ابزارهای ویرایش ویدیوی آنلاین رایگان است که در تحقیقات خود پیدا کرده ام. قالب رایگان به شما امکان می دهد تا پروژه های ویدئویی نامحدود ایجاد کنید، به شما امکان می دهد به تمام ابزارهای ویرایش اولیه دسترسی داشته باشید و به شما امکان می دهد ویدیوهای خود را با وضوح خروجی ۴۸۰p بدون واترمارک خروجی بگیرید! (اگر از فیلم‌های استوک استفاده کنید، واترمارکی وجود خواهد داشت که به نظر من منطقی است.)

 

برای دسترسی به کتابخانه سهام آنها و دانلود ویدیوهای خود با وضوح بالاتر، می توانید به ترتیب فقط با ۹ دلار در ماه یا ۱۹ دلار در ماه به Premium یا Business ارتقا دهید.

Clipchamp همچنین چند ابزار ویدیویی دیگر مانند مبدل ویدیو، کمپرسور ویدیو و ضبط کننده وب کم را ارائه می دهد.

 

  1. Quik by GoPro

GoPro  دارای دو برنامه ویرایش ویدیو رایگان برای ایجاد و اشتراک گذاری محتوا از تلفن هوشمند و دستگاه های GoPro شما است. (اصلاً لازم نیست فیلم GoPro باشد و ویدیوهای ایجاد شده هیچ واترمارکی نخواهند داشت!)

Quik  ساده‌تر از این دو است که به شما امکان می‌دهد با کمترین تلاش ویدیو ایجاد کنید. همانطور که GoPro بیان کرد، “به طور خودکار فیلم های شما را تجزیه و تحلیل می کند تا بهترین لحظات را پیدا کند، افکت ها و جلوه های زیبایی اضافه می کند و همه آنها را با ضرب آهنگ موسیقی همگام می کند.” (بیخیال!)

 

  1. Splice by GoPro

Splice یکی دیگر از برنامه های ویرایش ویدیو توسط GoPro است. به گفته  Splice by GoPro قدرت یک ویرایشگر حرفه ای ویندوز را در اختیار شما قرار می دهد. می‌توانید سبک ویدیو را انتخاب کنید، فیلم‌های خود را کوتاه کنید، متن تبلیغاتی اضافه کنید، سرعت ویدیو را تغییر دهید و موارد دیگر. Splice  همچنین یک کتابخانه عظیم از موسیقی متن رایگان برای ویدیوهای شما فراهم می کند.

منبع صفحه معرفی ۷ اپلیکیشن ساخت تیزر تبلیغاتی از amazing

hossein noori
hossein noori

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋