hossein noori

hossein noori

مدت زمان تیزر های تبلیغاتی چقدر باید باشد؟

وقتی صحبت از بازاریابی ویدیویی می شود، یکی از رایج ترین سوالاتی که می شنویم این است که "طول مدت ویدیوی من چقدر باید باشد؟"

در طول سال‌ها، احتمالاً انواع آمار و فرمول‌ها را در مورد مدت زمان ویدیوهای فیسبوک خود شنیده‌اید. بسیاری از منابع می گویند آن را کوتاه نگه دارید - 30 ثانیه ایده آل است. برخی دیگر می گویند برای به حداکثر رساندن زمان تماشا، زمان زیادی را طی کنید. ممکن است شنیده باشید که طول ویدیو مهم نیست و همه چیز در مورد ایجاد محتوایی است که جرقه گفتگو را ایجاد می کند. بنابراین، یک سازنده ویدیو چه کاری باید انجام دهد؟

ویدیوهای شما چقدر باید باشد؟
در این مقاله، نگاهی به طول بهینه ویدیوها در پلتفرم‌های مختلف، از جمله فیس‌بوک، اینستاگرام، توییتر و یوتیوب خواهیم داشت.

قبل از اینکه به پلتفرم‌های جداگانه شیرجه بزنیم، قانون کلی ما برای طول ویدیو در اینجا آمده است:

ویدیوی شما باید به اندازه ای باشد که برای انتقال اطلاعات شما لازم است – و نه یک ثانیه بیشتر.

فاصله توجه کوتاه است. بنابراین نتیجه می شود که فیلم ها باید به گونه ای طراحی شوند که در تمام طول مسیر جذاب باشند. ویدیوی شما باید اطلاعاتی را ارائه دهد که ارزشمند باشد یا داستانی قانع کننده را بازگو کند، بدون هیچ جزئیات اضافی. برای یک تبلیغ، فقط چند ثانیه ممکن است برای نمایش یک تبلیغ ویژه کافی باشد. برای یک ویدیوی نحوه انجام، ممکن است بسیار بیشتر طول بکشد تا همه اطلاعاتی را که افراد برای انجام کاری که به آنها آموزش می‌دهید به آنها نیاز دارند، در اختیارشان قرار دهد.

اما حرف ما را قبول نکنید. در نظرسنجی Animoto از مصرف کنندگان، 59.9٪ نشان دادند که طولانی بودن یک ویدیو به شدت آنها را از تماشا کردن باز می دارد.

ویدیوهای فیسبوک چقدر باید باشد؟
اکنون که به سؤال طول ویدیو به طور کلی پاسخ دادیم، بیایید به مدت زمان ویدیو به پلتفرم بپردازیم. ما با فیس بوک شروع می کنیم.

ویدیوهای فیس بوک چقدر می توانند طولانی باشند؟ ویدیوهای فیس بوک می تواند تا 240 دقیقه طول بکشد. اما آنها چقدر باید باشند؟ به چند عامل بستگی دارد. ما آن را برای ویدیوهای ارگانیک فیس بوک و تبلیغات ویدیویی فیس بوک تقسیم می کنیم.

در سایت 598 هم به این شکل گفته شده:

اگر قصد شما معرفی محصول به بهترین شکل و کمترین زحمت است، ساخت تیزر تبلیغاتی را به شما پیشنهاد میدهیم.متداول ترینمدت زمان برایکلیپ های تبلیغاتی 15 ثانیه، 30 ثانیه و 60 ثانیه است، برای به دست آوردن بیشترین ارزش از تبلیغات خود، می توانید آن را در نسخه های مختلف در مدتزمان های خاص ویرایش کنید. به طور معمول، یک تیزر تبلیغاتی با مدت زمان برش های مختلف تحویل داده می شود که می تواند در چندین مکان استفاده شود. یک مدیر تجاری مجرب با توجه به نحوه انتقال بهترین پیام شما در آن مدت استاندارد، تبلیغات شما را فیلمبرداری می کند.

مدت زمان ویدیوهای فیس بوک ارگانیک چقدر باید باشد؟
ویدیوهای ارگانیک ویدیوهایی هستند که بدون هزینه تبلیغاتی در صفحه فیس بوک شما ارسال می شوند. همانطور که ممکن است شنیده باشید یا در فیس‌بوک Insights خود دیده باشید، فیس‌بوک به اشتراک گذاشته است که "ویدئوها زمانی که حداقل 3 دقیقه طول می‌کشند به طور ارگانیک به افراد بیشتری نشان داده می‌شوند."
اما آیا تمام ویدیوهای ارگانیک شما باید 3 دقیقه طول بکشد؟ در برخی موارد، یک ویدیوی طولانی‌تر ممکن است مسیر مناسبی برای شما باشد. اگر ناشری هستید که به دنبال گفتن داستان های طولانی تر به صورت ویدیویی یا تجزیه مفاهیم پیچیده هستید، ممکن است سه دقیقه یا بیشتر ایده آل باشد.

اگر در کسب و کار تولید محتوای ویدئویی پر ارزش هستید، منطقی است که برای مدت زمان 3 دقیقه یا بیشتر فیلمبرداری کنید. با این حال، برای افرادی که ناشران نیستند، همچنان توصیه می‌کنیم هر ویدیوی جدیدی را که ایجاد می‌کنید با در نظر گرفتن پیام خود، به جای مدت زمان، نزدیک کنید. و فیس بوک نیز این را توصیه می کند.

فیس‌بوک توصیه می‌کند که کسب‌وکارهای کوچک سعی کنند تا حد امکان ویدیوها را در حدود 15 ثانیه نگه دارند. در یک رویداد Boost with Facebook در بروکلین، آنها به اشتراک گذاشتند که 47٪ از ارزش یک ویدیو در 3 ثانیه اول تحویل داده می شود. به‌عنوان یک صاحب کسب‌وکار کوچک، دست به کار شوید و هدف اصلی خود را در اسرع وقت اعلام کنید. ویدیوی شما باید به اندازه ای باشد که برای انتقال پیام شما لازم است.

دسترسی مورد نظرتان را نمی بینید؟ استفاده از زمان اضافه برای رسیدن به آن علامت 3 دقیقه لزوما کمکی نخواهد کرد. به یاد داشته باشید که طول ویدیوی شما تنها چیزی نیست که الگوریتم فیس بوک در نظر گرفته است. آنها ویدیویی را به افراد بیشتری نشان نمی دهند فقط به این دلیل که 3 دقیقه است. این ویدیو همچنین باید علاقه بینندگان را حفظ کند و باعث ایجاد تعامل و گفتگو شود.

how-long-should-facebook-videos-be

برای کمک به درگیر نگه داشتن بینندگان و ماندگاری آنها، صرف نظر از مدت زمان ویدیوی شما، در اینجا چند نکته وجود دارد:

بهترین ها را برای اول ذخیره کنید. بهترین تصاویر خود را در جلو قرار دهید تا توجه را به خود جلب کنید و بینندگان را به تماشای آن در حالی که در فیدهای خبری خود پیمایش می کنند ترغیب کنید.
هر ثانیه را حساب کنید. هر ثانیه که به حساب نمی آید فرصتی برای بینندگان است که علاقه خود را از دست بدهند. به یاد داشته باشید: فقط اطلاعاتی را که برای رساندن هدف خود به آن نیاز دارید، درج کنید.
بهینه سازی برای موبایل 88 درصد از کاربران فیس بوک از طریق یک دستگاه تلفن همراه به شبکه اجتماعی دسترسی دارند. پیش نمایش ویدیوهای خود را در تلفن خود مشاهده کنید تا مطمئن شوید متن خوانا است و تصاویر روی یک صفحه کوچک کار می کنند.
بهینه سازی برای صدای خاموش. 85 درصد از بینندگان در فیس بوک با صدای خاموش تماشا می کنند. از متن برای شفاف کردن داستان خود استفاده کنید یا برای ویدیوهای طولانی تر با افرادی که در دوربین صحبت می کنند، سعی کنید شرح ویدیوهای فیس بوک را همراه با ویدیوی خود آپلود کنید.
مدت زمان تبلیغات ویدئویی فیس بوک چقدر باید باشد؟
اگر می‌خواهید ویدیوهای خود را در معرض دید مخاطبان بیشتری قرار دهید، می‌توانید برای تقویت آن هزینه کنید یا آن را به عنوان یک تبلیغ ویدیویی اجرا کنید. که ما را به این بخش بعدی می برد!

مانند ویدیوهای ارگانیک، تبلیغات ویدیویی فیس بوک می تواند تا 240 دقیقه باشد. اما واقعاً باید آنها را تا حد امکان کوتاه نگه دارید. به یاد داشته باشید، وقتی برای تبلیغ یک ویدیو به عنوان یک تبلیغ پول می‌دهید، در فید بینندگانی ظاهر می‌شوید که لزوماً به دنبال محتوای شما نیستند (و حتی ممکن است ندانند شما کی هستید!). بنابراین می‌خواهید تا جایی که ممکن است همه چیز را کوتاه و دقیق نگه دارید.
ویدیوهای اینستاگرام چقدر باید باشد؟

برای اینستاگرام، ما موارد مربوط به فید اینستاگرام، استوری‌های اینستاگرام و IGTV را تقسیم می‌کنیم.

ویدیوهای فید اینستاگرام چقدر باید باشد؟
ویدئوهای موجود در فید اینستاگرام می‌توانند حداکثر ۱ دقیقه باشند یا می‌توانید چندین کلیپ ویدیویی ۱ دقیقه‌ای را در یک پست چرخ فلک آپلود کنید. اما پیشنهاد می کنیم ویدیوها را کمتر از یک دقیقه نگه دارید. طبق تحقیقات Hubspot، ویدیوهایی که به طور متوسط ​​26 ثانیه هستند بیشترین نظرات را در اینستاگرام دریافت می کنند.

چرا کوتاه نگهش دارید؟ برای مثال، مردم عادت دارند به سرعت در فید اینستاگرام خود پیمایش کنند و توقف برای تماشای یک ویدیوی طولانی ممکن است برای بسیاری از بینندگان غیرطبیعی باشد. علاوه بر این، از آنجایی که ویدیوها در یک حلقه پخش می‌شوند و نمی‌توانید به عقب برگردید، ممکن است افراد مجبور نباشند تا یک دقیقه ویدیوی طولانی منتظر بمانند تا به قسمتی که می‌خواهند دوباره تماشا کنند بازگردند.

ویدیوهای استوری اینستاگرام چقدر باید باشد؟
ویدیوهای استوری اینستاگرام چطور؟ در IG Stories، هر ویدیو می‌تواند حداکثر 15 ثانیه باشد، اما می‌توانید یک ویدیوی طولانی‌تر را در چندین کارت یا صحنه IG Story 15 ثانیه‌ای پست کنید.

آیا عدد جادویی برای استفاده از چند صحنه مختلف در یک داستان وجود دارد؟ فیس بوک استفاده از صحنه های متعدد را توصیه می کند، اما برای جلوگیری از طولانی شدن. می گویند داستانی با 3 قسمت جذاب ترین است.

مدت زمان ویدئوهای IGTV چقدر باید باشد؟
در مورد IGTV چطور؟ IGTV برای محتوای ویدیویی طولانی طراحی شده است، بنابراین در اینجا به قانون کلی خود بازمی گردیم: ویدیوی شما باید به اندازه ای باشد که برای رساندن مطلب به آن نیاز دارد.

اگر تصمیم دارید ویدیوی IGTV خود را در فید اینستاگرام پست کنید، دقیقه اول پخش می‌شود و بینندگان می‌توانند برای تماشای بقیه ویدیو ضربه بزنند. در راهنمای IGTV ما بیشتر بیاموزید.

ویدیوهای یوتیوب چقدر باید باشد؟
مخاطبان یوتیوب با مخاطبان توییتر، فیس بوک و اینستاگرام متفاوت هستند زیرا آنها آنجا هستند زیرا به طور خاص می خواهند ویدیوها را تماشا کنند. آنها در حال جستجوی محتوای ویدیویی هستند و در نتیجه، آماده تماشای ویدیوهای طولانی‌تر از زمانی هستند که در حال پیمایش در فید در سایر سیستم عامل‌های اجتماعی هستند.

همچنین مهم است که توجه داشته باشید که YouTube با نمایش برجسته‌تر ویدیوها در نتایج جستجو، به ویدیوها با زمان تماشای بیشتر پاداش می‌دهد. این به این دلیل است که آن‌ها می‌خواهند مردم را تا زمانی که می‌توانند روی پلتفرم خود نگه دارند و ویدیوها را تماشا کنند. بنابراین، آپلود ویدیوهای طولانی‌تر باعث می‌شود که زمان تماشای آن به میان آید. اما فقط در صورتی که ویدیوهای شما جذاب باشد و بینندگان به تماشای آن بنشینند.

اما همچنین مهم است که به یاد داشته باشید که مردم هنگام نشستن و تماشای ویدیوهای آنلاین کمی عصبانی می شوند. به همین دلیل است که 6 تا 8 دقیقه طول ایده آلی را ایجاد می کند. البته، همانطور که قبلا ذکر کردیم، آن را مجبور نکنید. اگر می توانید اطلاعات را در کمتر از 6 دقیقه به دست آورید، فقط به خاطر زمان تماشا ادامه ندهید.

اگر نتوانید کل پیام خود را در 8 دقیقه فشرده کنید چه؟ Think Media توصیه می کند ویدیوهای طولانی تر را به دو قسمت تقسیم کنید.

ویدیوهای توییتر چقدر باید باشد؟
در توییتر، ویدیوهای شما می‌تواند تا 2 دقیقه و 20 ثانیه طول بکشد—مطابق با تعداد کاراکترهایی که یک توییت می‌تواند داشته باشد. اما کاربران توییتر به به‌روزرسانی‌های کوتاه عادت دارند، بنابراین توصیه می‌کنیم ویدیوهای خود را کوتاه‌تر نگه دارید.

در ابتدا، توییتر محدودیت 30 ثانیه ای برای آپلود ویدیو داشت. اگرچه تمدید شده است، اما همچنان توصیه می‌کنیم کمتر از 30 ثانیه برای این پلتفرم بمانید. سعی کنید ویدیوهای تیزر کوتاه بسازید و افراد را به محتوای طولانی تر در کانال YouTube یا فیس بوک خود پیوند دهید.

hossein noori
hossein noori

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋