hossein noori

hossein noori

قوانین تبلیغات تلویزیونی

از آغاز به کار رسانه ، تبلیغات تلویزیونی هم نیروی حیاتی صنعت و هم منبع اصلی تحریک بینندگان بوده است. نهادهای دولتی ، گروه های صنعتی و شبکه های فردی همه قوانین خود را در مورد محتوا ، حجم و زمان تبلیغات تلویزیونی به کار گرفته اند. این قوانین در نیم قرن گذشته تغییر کرده است تا با نیازها و سلیقه های یک جامعه در حال تحول مطابقت داشته باشد-به عنوان مثال ، تبلیغات سیگار نیم قرن پیش از تبلیغات تلویزیونی اصلی بود اما از 1970 از تلویزیون ممنوع شد.

قوانین حجم در تبلیغات
سالها حجم تبلیغات تلویزیونی اغلب بسیار بیشتر از برنامه بود. افزایش صدا باعث شد بینندگان تلویزیون های خود را خاموش کنند ، صدا را کم کنند و از هر آژانس که به آن گوش می دهد شکایت کنند. در سال 2010 ، کنگره ایالات متحده قانون کاهش تبلیغات تجاری (CALM) را تصویب کرد. در قانون CALM آمده است که حجم متوسط ​​تبلیغات در طول یک برنامه باید با حجم متوسط ​​خود برنامه یکسان باشد.

قوانین تبلیغات سیاسی
کمیسیون ارتباطات فدرال قوانین متعددی را برای تبلیغات تلویزیونی با نامزدهای سیاسی وضع کرده است. FCC این قوانین را برای اطمینان از این که همه نامزدهای پست سیاسی زمان و برخورد مساوی با مخالفان خود دارند ، وضع کرد. این قوانین همچنین دارای مقرراتی است که برای بینندگان روشن می کند که چه گروهی زمان تجاری را خریداری کرده است ، آیا تبلیغات بخشی از تلاش های تبلیغاتی نامزد است ، یا اگر گروه سیاسی دیگری هزینه آن مکان را پرداخت کرده است.


قوانین برنامه های کودکان
FCC تشخیص داد که کودکان به ویژه در برابر پیام های تبلیغ کنندگان حساس هستند ، بنابراین قوانین و مقررات متعددی در مورد نحوه بازاریابی محصولات خود در برنامه های کودکان ایجاد کرد. یکی از این قوانین شامل "فروش میزبان" است ، به این معنی که تبلیغ کننده نباید از شخصیت های برنامه برای تبلیغ یک محصول در طول نمایش استفاده کند. مقررات FCC همچنین زمان تجاری برنامه نویسی کودکان را به 10.5 دقیقه در ساعت در آخر هفته و 12 دقیقه در ساعت در روزهای هفته محدود می کند.

قوانین تبلیغات الکلی
در حالی که FCC هیچ قانون خاصی برای تبلیغات مشروبات الکلی در نظر نگرفته است ، هر شبکه از استانداردها و شیوه های خاص خود استفاده می کند. به عنوان مثال ، ESPN در برنامه های جوانان محور خود ، مانند X Games و سری جهانی لیگ کوچک ، تبلیغات الکل را مجاز نمی داند. این شبکه همچنین نمایش مصرف الکل در داخل آگهی ها و همچنین محدودیت های شدیدتر در تبلیغاتی که دارای روح مقطر نسبت به آبجو و شراب است را ممنوع کرده است.

 

در این لینک (https://www.tafrihicenter.ir/?p=29685) محدودیت های تیزر تبلیغاتی در ایران نوشته شده است.

hossein noori
hossein noori

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋