hossein noori

hossein noori

اصول تبلیغاتی فیس بوک

متن زیر ترجمه شده از اصول تبلیغاتی فیسبوک هست که در سایت خودش منتشر شده بود

 

تیم تبلیغاتی ما برای ایجاد ارتباط معنی دار بین مشاغل و افراد تلاش می کند. با توجه به اینکه بسیاری از افراد برای ارتباط با دوستان و خانواده خود به فیس بوک ، اینستاگرام و مسنجر می آیند ، این یک محدوده بالا است. هدف ما نمایش تبلیغاتی است که به اندازه سایر مطالبی که مشاهده می کنید مرتبط و مفید هستند. اگر این کار را به طور م doثر انجام دهیم ، تبلیغات در فیس بوک همچنین می تواند به مشاغل بزرگ و کوچک کمک کند فروش خود را افزایش دهند و افراد بیشتری را استخدام کنند - همانطور که تحقیقات اخیر نشان داده است.

در حالی که جهان و خدمات ما همیشه در حال تحول است ، ما فکر کردیم که اصولی را که تصمیم گیری ما را در مورد تبلیغات در فیس بوک ، مسنجر و اینستاگرام هدایت می کند ، بیان کنیم مفید خواهد بود.

ما ابتدا برای مردم می سازیم.

تبلیغات نحوه ارائه خدمات ما به صورت رایگان است. اما تبلیغات نباید مالیات بر تجربه شما باشد. ما می خواهیم تبلیغات به اندازه سایر پست هایی که می بینید برای شما مرتبط و مفید باشد. این امر برای مشاغل نیز اهمیت دارد ، زیرا به احتمال زیاد به تبلیغاتی که بی ربط یا آزاردهنده هستند پاسخ می دهید. به همین دلیل است که ما با مردم شروع می کنیم. سیستم حراج ما ، که تعیین می کند کدام تبلیغات به شما نمایش داده می شود ، اولویت را با آنچه بیشتر به شما مربوط می شود ، در اولویت قرار می دهد تا اینکه چقدر فیس بوک از هر آگهی مشخص درآمد خواهد داشت.

ما داده های شما را نمی فروشیم

ما اطلاعات شخصی مانند نام شما ، پست های فیس بوک ، آدرس ایمیل یا شماره تلفن را به هیچ کس نمی فروشیم. حفاظت از حریم خصوصی افراد در نحوه طراحی سیستم تبلیغات ما نقش اساسی دارد. این بدان معناست که ما می توانیم تبلیغات مرتبط و مفید را به شما نشان دهیم - و داده های معنی داری در مورد عملکرد تبلیغات خود در اختیار تبلیغ کنندگان قرار دهیم - بدون اینکه تبلیغ کنندگان بدانند شما چه کسی هستید.

می توانید تبلیغاتی را که مشاهده می کنید کنترل کنید.

با کلیک بر روی گوشه سمت راست بالای یک تبلیغ می توانید تبلیغاتی را که دوست ندارید به راحتی پنهان کنید یا تبلیغاتی را از تبلیغ کننده ای که دوست ندارید مسدود کنید. روی "چرا این را می بینم؟" کلیک کنید به شما توضیح می دهد که چرا آگهی به شما نشان داده شده است و شما را به تنظیمات برگزیده تبلیغات می برد. هر کسی می تواند از تنظیمات ترجیحی آگهی خود برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد علایق و اطلاعاتی که بر تبلیغات مشاهده شده تأثیر می گذارد دیدن کند و این اطلاعات را مدیریت کند تا تبلیغات مرتبط تری دریافت کند.

تبلیغات باید شفاف باشد.

شما باید بتوانید به راحتی بفهمید چه کسی تبلیغات را به شما نشان می دهد و ببینید تبلیغات دیگر آن تبلیغات در حال نمایش چیست. به همین دلیل است که ما در حال ایجاد یک ویژگی شفافیت تبلیغاتی هستیم که به شما امکان می دهد از هر صفحه فیس بوک دیدن کرده و تبلیغاتی را که تبلیغ کننده در حال نمایش آن است ، مشاهده کنید یا خیر ، این تبلیغات به شما نشان داده می شود یا خیر. این امر نه تنها باعث شفافیت بیشتر تبلیغات در فیس بوک می شود. همچنین تبلیغ کنندگان را از نظر کیفیت تبلیغاتی که ایجاد می کنند ، پاسخگو می داند.

تبلیغات باید ایمن و مدنی باشد. نباید تفرقه بیندازد یا تبعیض قائل شود.

ما استانداردهای جامعه ای داریم که سخنان نفرت انگیز ، قلدری ، ارعاب و سایر انواع رفتارهای مضر را ممنوع می کند. ما برای تبلیغات از سیاست های تبلیغاتی سختگیرانه تری استفاده می کنیم تا از شما در برابر مواردی مانند تبلیغات تبعیض آمیز محافظت کنند - و اخیراً سیاست های تبلیغاتی خود را حتی بیشتر تشدید کرده ایم. ما نمی خواهیم تبلیغات برای نفرت یا تبعیض استفاده شود و سیاست های ما این را نشان می دهد. ما بسیاری از تبلیغات را با استفاده از ابزارهای خودکار و دستی به صورت فعال بررسی می کنیم و وقتی افراد تبلیغات را پنهان ، مسدود یا علامت گذاری می کنند ، عکس العمل نشان می دهیم. وقتی آگهی را بررسی می کنیم ، به محتوای آن ، هدف ، صفحه فرود و هویت تبلیغ کننده نگاه می کنیم. ممکن است ما همیشه درست نپذیریم ، اما هدف ما جلوگیری و حذف محتوایی است که خط مشی های ما را نقض می کند بدون سانسور گفتمان عمومی.

تبلیغات باید به مشاغل بزرگ و کوچک قدرت دهد.

ما معتقدیم که مشاغل کوچکتر باید به همان ابزارهایی دسترسی داشته باشند که قبلاً فقط برای شرکت های بزرگتر با تیم های بازاریابی پیچیده در دسترس بوده است. ما میلیون ها تبلیغ کننده داریم - از مشاغل محلی گرفته تا سازمان های اجتماعی - که برای رسیدن به مخاطبان ، توسعه مشاغل و ایجاد شغل بیشتر به ما وابسته هستند. تا زمانی که آنها از استانداردها و سیاست های انجمن ما پیروی می کنند که به حفظ امنیت افراد کمک می کند ، پلت فرم ما باید به همه تبلیغ کنندگان با همه صداها این امکان را بدهد تا به مخاطبان مربوطه برسند یا جامعه ای بسازند.

ما همیشه تبلیغات خود را بهبود می بخشیم.

ما همیشه در حال پیشرفت و سرمایه گذاری بر روی آنچه که کار می کند هستیم. با تغییر رفتارهای افراد ، ما همچنان به بازخورد گوش می دهیم تا تبلیغاتی را که مردم در سرویس ما مشاهده می کنند ، بهبود بخشیم. به عنوان مثال ، وقتی مردم به سمت تلفن همراه رفتند ، ما نیز این کار را کردیم. ما می دانیم که کار ما به هیچ وجه انجام نمی شود ، به این معنی که ما اغلب ویژگی های خاصی مانند قالب تبلیغات ، معیارها و کنترل های آگهی را معرفی ، آزمایش و به روز می کنیم.

منبع: https://about.fb.com/news/2017/11/our-advertising-principles/

همچنین شما میتوانید با 17 عنصر تبلیغات در فیس بوک در طلوع فیلم آشنا بشوید.

hossein noori
hossein noori

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋