hossein noori

hossein noori

تکنیک های تبلیغات تلویزیونی


تلویزیون یک رسانه بصری و شنیداری است که برخلاف رسانه های مکتوب ، روش ها و فرصت های اضافی را برای تبلیغ کنندگان در تأثیرگذاری بر تصمیمات مشتریان شما فراهم می کند. مناظر و صداهای تلویزیونی به تبلیغ کنندگان کمک می کند تا حس های مختلف را همزمان جذب کنند - اگر تصویری شما را جذب نمی کند ، موسیقی ممکن است یا برعکس. بر خلاف تبلیغات چاپی یا رادیویی ، که بر یک حس تمرکز می کنند ، تبلیغات تلویزیونی می تواند مخاطبان شما را به طور همزمان با هر دو مورد ضربه بزند.

انتخاب کلمه عمدی

اعم از اینکه شعار و وعده های یک شرکت توسط یک سلبریتی ، یک مرد مجلل یا یک صدای ساده ارائه شود ، تبلیغ کنندگان تلویزیون کلمات خود را با دقت انتخاب می کنند. آنچه تبلیغات به شما می گوید و آنچه به نظر می رسد به شما می گوید ممکن است متفاوت باشد ، اما تبلیغات معمولاً آنقدر سریع به پایان می رسد که شما وقت ندارید نابرابری احتمالی را تحلیل کنید. به عنوان مثال ، هنگامی که یک تبلیغات تجاری به شما می گوید که "کاهش وزن" یک قرص رژیم غذایی ثابت شده است ، ممکن است متوجه نشوید که چاپ خوب در پایین صفحه نشان می دهد که تنها 12 کیلوگرم کاهش وزن را در هر 12 ماه افزایش می دهد. به طور همزمان اطلاعات شنیداری و بصری به شما داده می شود و فقط می توانید توجه کامل خود را به یک منبع معطوف کنید - به همین دلیل ، تبلیغ کننده می تواند از معناشناسی به نفع خود استفاده کند.

تبلیغ «آدم» به بهانه تامین بودجه صداوسیما

advertising agency

تصاویری جذاب

از آنجا که تلویزیون در درجه اول یک رسانه بصری است ، تبلیغ کنندگان از طریق مناظر جذاب توجه شما را جلب می کنند. آگهی های تبلیغاتی با جلوه های ویژه یا ارزش تولید بالا توجه شما را به خود جلب می کند ، در حالی که تبلیغاتی که دارای مدل های کم لباس و سخنگویان هستند جذابیت جنسی را برای محصول ایجاد می کنند. هنگامی که شما به دنبال تبلیغات بصری جذاب هستید ، توجه شما را به خود جلب می کند و می تواند هر آنچه را که ارائه می دهد به شما نشان دهد.

شعارها و جینگل ها

بر خلاف تبلیغات چاپی ، تبلیغات تلویزیونی از صدا سود می برند. استفاده از موسیقی در تبلیغات تلویزیونی که آژانس طلوع فیلم به خوبی توانسته از عهده ساخت این نوعه موسیقی ها بر بیاید، ممکن است شامل آهنگ های پاپ باشد که به منظور برانگیختن احساسات خاص یا صدای جنجالی خاص برند است. جینگل موسیقی است که به طور خاص برای یک تبلیغ تجاری نوشته شده است و باعث می شود بیننده اطلاعات مربوط به محصول - یا حتی آگاهی ساده از محصول - را در ناخودآگاه خود حفظ کند.

صدای بلند

تبلیغات تلویزیونی ممکن است گاهی اوقات از روشی ساده استفاده کنند و اطلاعات حسی را تا آنجا که می توانند بمباران کنند. تبلیغات تلویزیونی ، وقتی فیلمبرداری می شوند ، آهنگهای صوتی خود را متفاوت از برنامه های فیلم یا تلویزیون فشرده می کنند. این امر باعث می شود تبلیغات بلندتر و در نتیجه توجه بیشتری را به خود جلب کند. سطوح متضاد صدا بیننده را غافلگیر می کند و او را مجبور می کند ، حتی لحظه ای ، به پیام روی صفحه توجه کند.

hossein noori
hossein noori

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋