hossein noori

hossein noori

5 اصل برای تبلیغات اینستاگرام

این 5 اصل برای تبلیغات اینستاگرام اغلب فراموش می شوند

با همه روندهای موجود در اینستاگرام، ما تقریباً اصل مطلب را فراموش خواهیم کرد: ایجاد تبلیغاتی متناسب با شما به عنوان یک برند و مخاطب ، و رسیدن به هدفی خاص. ساده به نظر می رسد ، اما این اغلب نادیده گرفته می شود. به همین دلیل وقت آن است که به اصول اولیه برگردیم و پنج نکته منطقی برای تبلیغات اینستاگرام ارائه دهیم.

آنرا بیش از حد فروش مانند نکنید

حتی نمی خواهید متوجه شود که این یک تبلیغ است. البته، تبلیغ شما باید برجسته باشد ، اما اگر کاملاً واضح باشد که تبلیغ است ، افراد از طریق آن پیمایش می کنند. سپس می توانید هنگام تبدیل خود سوت بزنید. بنابراین ، اجازه دهید این طرح با پیام های ارگانیک شما ترکیب شود. بنابراین ، اجازه دهید طرح صحبت کند و از متن زیاد استفاده نکنید. عکاسی یا طراحی الهام بخش و حرفه ای بهترین عملکرد را دارد. آیا این یک محصول است؟ سپس این را با ظرافت و نه بیش از حد "در صورت خود" قرار دهید. مطمئناً شما می خواهید یک محصول یا خدمات را بفروشید یا هدف دیگری نیز دارید (به عنوان مثال ، بازدید از یک صفحه یا بارگیری چیزی در سایت) ، اما مطمئن شوید که تبلیغات شما واقعاً به نیاز خاصی پاسخ می دهد. به طور خلاصه: یک داستان بگویید، آن را حرفه ای و بالاتر از همه بصری انجام دهید. قابلیت نمایش دوگانه استوری

 

گروه هدف را مدام در ذهن داشته باشید

هیچ کس اهمیتی نمی دهد که شما چه کاری انجام می دهید یا می فروشید. خیلی صریح به نظر می رسد ، اما واقعاً همینطور است. مردم برای شما مهم نیستند که شما ده سال لباس دست ساز فروخته اید یا یک سرویس آنلاین ارائه می دهید ، این چه مشکلی برای آنها دارد. به عنوان مثال: به دلیل کیفیت بالای لباس ، آنها مجبور نیستند سالها لباس جدید بخرند و از نهایت راحتی پوشیدن برخوردار شوند. یا: بعد از خرید سرویس آنلاین ، در وقت و هزینه خود صرفه جویی می کنید و کارکنانتان رضایت بیشتری دارند. فقط چند مورد را نام ببرم. این اصل اساسی بازاریابی اغلب فراموش می شود ، زیرا مردم دوست دارند در مورد خودشان صحبت کنند. تعجب نکنید که می خواهید به چه چیزی برسید ، اما آنچه گروه هدف شما می خواهد به دست آورد / ببینید.

شفاف باشید و آن را برای گیرنده آسان کنید

امروزه افراد مشغول ، شلوغ ، شلوغ و مدتی در این بین مشغول بررسی شبکه های اجتماعی خود هستند. باید سریع توجه آنها را جلب کنید - نکات قبلی را ببینید. و پس از انجام این کار ، می خواهید هر کسی که تبلیغ شما را ببیند در اسرع وقت تبدیل کند. به عنوان مثال: آنها سند شما را بارگیری می کنند یا محصول خاصی را خریداری می کنند. آنچه از گیرنده انتظار دارید را روشن کنید. عنوان را کوتاه و قدرتمند نگه دارید و دکمه را روشن و تشریحی نگه دارید. به این فکر کنید که «آیا می خواهید از طریق تبلیغات اینستاگرام فروش خود را دو برابر کنید؟ کتاب الکترونیکی ما را به صورت رایگان بارگیری کنید! ”[دانلود کتاب الکترونیکی. کوتاه ، قدرتمند ، واضح - دقیقاً همان چیزی که می خواهید.

 

از تبلیغات ویدیویی استفاده کنید

ویدئوها یک اختراع خوب هستند و تنظیم این موارد به عنوان تبلیغ این روزها بسیار ساده است. با این حال ، ساخت فیلم به کمی بیشتر وقت و توجه نیاز دارد. یک بار دیگر ، توصیه می کنیم برای این کار افراد متخصص استخدام کنید. یک فیلم با کیفیت بالا اطمینان حاصل می کند که شما واقعاً با گروه هدف خود ارتباط برقرار می کنید و به یک تصویر مثبت کمک می کنید. تمام نکات قبلی را در اینجا بخاطر بسپارید. علاوه بر این ، مهم است که اندازه مناسب را حفظ کنید. اکثر مردم از تلفن خود به صورت عمودی استفاده می کنند، بنابراین یک فیلم افقی قرار نیست آن را داشته باشد.

تبلیغات ویدیویی را اکثر اشخاص یا شرکت ها می سازند ولی اینکه شما با هزینه مناسب و خروجی مناسب تری دریافت کنید لازم دقت داشته باشید و قیمت ساخت تیزر تبلیغاتی اینستاگرام را از شرکت های مختلفی استعلام بگیرید.

 

آزمون ، آزمایش ، آزمایش

شما همه کارها را انجام داده اید: مخاطبان خود را با دقت مورد تجزیه و تحلیل قرار داده اید ، تبلیغات شما متناسب با نیازها و نیازهای آنها است ، بوی متعفن خود را در طراحی به کار برده اید ، احتمالاً یک تبلیغ ویدیویی در این بین وجود داشته باشد. اکنون تقریباً کارتان تمام شده است ، اما یک نکته مهم دیگر نیز باید به خاطر بسپارید: آزمایش ضروری است. آیا این تبلیغ به هدف کمپین شما می رسد؟ آیا به مخاطب هدف مناسب می رسید؟ آزمایش تبلیغات چیزی است که هرگز متوقف نمی شود و شما را روی انگشتان نگه می دارد. این همان چیزی است که تبلیغات اینستاگرام را بسیار پویا می کند. ترفند های اسنشتاگرام

 

آیا می خواهید در مورد تبلیغات اینستاگرام اطلاعات بیشتری کسب کنید؟

اما در واقع چگونه باید تبلیغات را تنظیم کنید؟ شما با تبلیغات اینستاگرام چه نوع اهدافی را دنبال می کنید؟ تبلیغات در اینستاگرام چه فایده ای دارد؟ در کتاب الکترونیکی تبلیغاتی اینستاگرام ما با همه این سوالات سروکار داریم. ما مرحله به مرحله شما را راهنمایی می کنیم و نکاتی را به شما ارائه می دهیم.
 

hossein noori
hossein noori

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋