hossein noori

hossein noori

3 روش برای ساخت داستان با تبلیغات ویدیویی کوتاه

این روزها ، و به همین دلیل ، انگیزه قابل توجهی در مورد تبلیغات کوتاه وجود دارد: آنها برای جلب توجه در دنیای موبایل ساخته شده اند و در عین حال یک بوم جدید برای ارائه تجارب نوآورانه تجاری ارائه می دهند.

اما قالب های تبلیغاتی جدید سوالات جدیدی را به وجود می آورد: تبلیغات ویدئویی با فرم کوتاه چه نقشی باید در کمپین های YouTube بازی کنند ، به ویژه هنگامی که قبلاً با تبلیغات با فرم طولانی تر به موفقیت رسیده اید؟

تبلیغات کوتاه را به عنوان ابزاری قدرتمند و جدید برای تنظیم داستان های برند خود در نظر بگیرید. در تلویزیون ، برای بهبود دسترسی و فرکانس ، تقویت پیام و کاهش هزینه های کلی کمپین ، می توانید از یک آگهی: 30 برای بیان داستان کامل خود علاوه بر نسخه: 15 استفاده کنید. در YouTube ، می توانید از ترکیب مشابهی استفاده کنید ، جفت کنید: 06 تبلیغات سپر با قالب طولانی تر مانند Google Preferred یا TrueView.

سه مورد استفاده ساده و تأثیرگذار برای تنظیم برنامه مبارزات انتخاباتی شما با تبلیغات کوتاه و بلند وجود دارد: اذیت کردن ، تقویت ، پژواک. در یک کمپین تنها می توانید به یک یا چند استفاده برای تأثیرگذاری برند اعتماد کنید.

10 Examples of LinkedIn Ads That Totally Crushed It | LinkedIn Marketing  Blog

احتمالاً اصطلاح "تیزر تبلیغاتی" را زیاد شنیده اید که معمولاً در چارچوب تبلیغات آنلاین مربوط به یک رویداد آینده است. اما در واقع یک تیزر تبلیغاتی چیست؟ چرا یکی درست کنید؟ و چگونه می توان یکی خوب ساخت؟ ( mooc )

آخرین باری که تیزر قسمت بعدی نمایش مورد علاقه خود را به خود جلب کرد کی بود؟ اگر شما چیزی مثل من باشید ، این یک اتفاق منظم است. تبلیغات بامپر می تواند به عنوان وسیله ای مشابه برای بازاریابی ویدیویی شما عمل کند - راهی برای جلب توجه مخاطبان قبل از یک کمپین آینده ، راه اندازی محصول یا اعلامیه. ایده را در 06 ارسال کنید ، سپس چند هفته بعد با داستانی طولانی تر آن را فاش کنید. این روش همچنین می تواند برای تنظیم مبارزات شما برای موفقیت کمک کند. در یک مطالعه اخیر ، ما مشاهده کردیم که از هر 10 تبلیغات سپر ، 9 مورد در یادآوری تبلیغات افزایش می یابد

KFC از تبلیغات کوتاه استفاده کرد تا راه اندازی یک مورد جدید از فهرست را در مالزی تحریک کند. این شرکت این تبلیغات سپر را برای ایجاد هیاهو ، آگاهی و اشتها در بین مخاطبان خود منتشر کرد. سپس ، چند هفته بعد ، با تبلیغ جعبه گشایی TrueView که غذای Super Jimat Box خود را نشان می دهد ، بینندگان را مجذوب خود کرد.

تبلیغات سپر KFC که یک تبلیغ TrueView طولانی تر را اذیت می کند
تقویت: تبلیغات کوتاه و بلند را به طور همزمان برای دستیابی و تأثیرگذاری افزایشی اجرا کنید

از آنجا که تبلیغات کوتاه مدت باعث افزایش فزاینده می شوند ، اجرای آنها همزمان با تبلیغات فرم طولانی یک روش عالی برای افزودن یا گسترش پیام اصلی کمپین شما است. این روش همچنین می تواند نتایج را به همراه داشته باشد. تحقیقات ما نشان داده است که جفت شدن تبلیغات سپر با تبلیغات TrueView یا Google Preferred می تواند معیارهای بالای قیف مانند یادآوری تبلیغات را بهبود بخشد.
به عنوان مثال ، دیدیم که نمایش های پولی TrueView و به دنبال آن تبلیغات بامپر باعث افزایش قابل توجهی در یادآوری تبلیغات در مقابل تبلیغات TrueView به تنهایی می شود.  به همین ترتیب ، بینندگان در معرض تبلیغات سپر ، علاوه بر تبلیغات در Google Preferred ، میزان بالاتری از یادآوری تبلیغات را نشان می دهند. نسبت به افرادی که در Google Preferred به تنهایی در معرض تبلیغات هستند .


در عمل ، این می تواند اشکال مختلفی داشته باشد. تبلیغات کوتاه مدت شما ممکن است نسخه فشرده ای از داستان طولانی تر شما باشد ، یا ممکن است آنها را برای دستیابی به مخاطبان خاص از طریق هدف گذاری متنی سفارشی کنید. کمپبل سوپ کمپبل روش دوم را برای کمپین "SoupTube" خود در استرالیا در پیش گرفت.

این شرکت برای تقویت تبلیغات خود: 15 ، صدها تغییر از 06 آگهی را ایجاد کرده است تا به عنوان رسانه اضافی اجرا شود. Campbell با استفاده از هدف گذاری مخاطب ، متناسب با متن: 06 آگهی را با تطبیق پیام محصول خود با ویدیوهای پرطرفدار YouTube به کاربران تحویل داد. به عنوان مثال ، به کاربرانی که در جستجوی Pokémon Go بودند ، این تبلیغ در جایی که از آنها خواسته شد "پاها از راه رفتن آسیب می بیند؟" نشان داده شد ، در حالی که کاربرانی که نتیجه غیرمنتظره یک مسابقه فوتبال را جستجو می کردند ، این نسخه را دیدند که می گفت: "آیا پول خود را به انگلیس داده اید؟" Campbell’s با ساختن مجموعه ای از: 06 داستان که جنبه های مختلف پیام خود را ارائه می دهد ، نشان می دهد که تبلیغات کوتاه مدت می تواند جلوه های قدرتمندی برای افزایش داستان طولانی تر ایجاد کند.

آگهی تبلیغاتی کمپبل بعد از اینکه کسی یک فیلم فوتبال را تماشا کرد

با خاتمه کمپین TrueView یا Google Preferred شما ، تبلیغات شش ثانیه ای در ارائه یادآوری های ضعیف به مخاطبان شما مثر است. بسته به اهداف شما ، تکرار داستان های با فرم طولانی تر با تبلیغات سپر همچنین می تواند بینندگان را به اقدام و گسترش تأثیر کمپین شما تحریک کند.

یک روش آسان و اثبات شده برای انجام این کار بازاریابی مجدد است. آزمایشات ما نشان داده است که بازاریابی مجدد برای بینندگانی که تبلیغات TrueView را با تبلیغات سپر مشاهده کرده اند ، افزایش قابل توجهی در یادآوری تبلیغات در مقایسه با TrueView به تنهایی ایجاد می کند ، با افزایش متوسط ​​42٪ برای بازدیدهای حذف شده و 104٪ بیشتر برای بازدیدهای پولی.
شرکت پیشرو غذایی اروپا Danone NL اخیراً این روش را با یک کمپین ویدیویی در نظر گرفته است که برای آگاهی ، یادآوری و توجه به مارک پنیر خامه ای خود ، Hüttenkäse طراحی شده است.

Danone NL داستان های تمام قد خود را از طریق تبلیغات TrueView راه اندازی کرد ، که شامل مجموعه ای از زنان است که روش های مورد علاقه خود را برای خوردن پنیر خامه Hüttenkäse به اشتراک می گذارند. این مارک بعداً بینندگان تبلیغات طولانی تر خود را با: 06 پیام پیگیری ، با بازخوانی ایده های پیشنهادی که قبلاً دیده بودند ، مجدداً بازاریابی کرد. این روش تأثیر قابل توجهی برای Hüttenkäse ایجاد کرد: در بینندگان TrueView که فقط با یک آگهی 06: در مقابل فقط بینندگان TrueView بازاریابی شدند ، 400٪ افزایش علاقه به نام تجاری را نشان داد.

hossein noori
hossein noori

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋