در دنیای تبلیغات دیجیتال ، تبلیغات تبلیغاتی برای هدایت جذب مداوم مشتری در بین تبلیغ کنندگان محبوب تر می شود. بنابراین کمپین های جستجوی دقیقاً چه کاری انجام می دهند؟ بیایید این مفهوم را شکسته و به برخی از تکنیک های تسلط بر آن نگاه کنیم.
کمپین های پیش بینی چیست؟
کمپین های آینده نگری را می توان به عنوان کمپین های بزرگ با استفاده از مجموعه داده های قابل توجه و همچنین قصد مشتری یا مصرف محتوا توصیف کرد. این داده ها از ناشران آنلاین ، وب سایت های تبلیغاتی و حساب های شبکه های اجتماعی گرفته شده است. مجموعه داده ها به طور خاص توسط شرکت های تبلیغاتی نمایشگاهی تجزیه و تحلیل می شود تا مشتریان بالقوه ای را پیدا کند که بیشترین ارتباط را با نام تجاری شما دارند. یک قیاس عالی این است که فکر کنید در مورد Prospecting Campaigns تورهای ماهیگیری به همان اندازه گسترده تر که می شود برای صید چند ماهی صید کنید. شما در نهایت طیف وسیعی از ماهی را صید خواهید کرد ، همه خوب نیستند ، اما در هر بازیگر ماهی های بزرگ را صید می کنید.
ساخت تیزر تبلیغاتی حرفه ای به شما کمک می کند که با یک تیزر تبلیغاتی چند دقیقه ای محصول خود را به خوبی معرفی کنید. ساخت فیلم تبلیغاتی می تواند هر آنچه که شما نیاز دارید از محصولتان بیشتر و بهتر دیده شود را پر رنگ کند و هر آنچه که ممکن است در بازار به نفع شما نباشد را بپوشاند و تسهیل کند.
مراحل اصلی جستجوی عبارتند از "آگاه شوید" و "تحقیق".
"آگاه شوید" شامل به دست آوردن بیشترین میزان ممکن در معرض دید و ایجاد آموخته هایی است که جدا کردن موجودی که با ارزش ترین مورد برای فعالیت های فردی شما است را آسان تر می کند. این اساساً مرحله کشف است که در آن می توانید تشخیص دهید چه کسی در حال تغییر کاربری است و چه کسی نه. در این مرحله ، CPM شما باید کم باشد ، زیرا موجودی بیشتری در مبادله موجود است.
"تحقیق" شامل ایجاد یک الگوریتم است که باعث ایجاد مخاطبان کاربرانی می شود که مشابه کسانی هستند که از طریق تبلیغات شما تبدیل می شوند. این مرحله وقتی نتایج CPS را ارائه می دهد که تا حدی شبیه استراتژی های هدف گیری مجدد است ، در بیشترین کارآیی قرار دارد. برای ایجاد مخاطبان معمولاً از یک پیکسل در وب سایت تبلیغ کننده استفاده می شود.
در بسیاری از موارد ، شرکت تبلیغاتی مثل خورشید فیلم نمایشگر شما می تواند وظیفه اجرای این مراحل را بر عهده بگیرد.
تعدادی از تکنیک های مختلف هدف گذاری وجود دارد که می تواند برای تسلط بر کمپین های جستجوی آینده مورد استفاده قرار گیرد.
هدف یابی مخاطب یکی از تکنیک های متداول است که برای کاوش اطلاعاتی به کار می رود. این روش شامل هدف قرار دادن مخاطبان بسیار خاص مانند اجاق های اصلی خانگی ، خریداران مواد غذایی ، مخاطبانی است که به لاغری یا رژیم لاغری علاقه مند هستند و غیره.
هدف قرار دادن کمپین یکی از تکنیک های منحصر به فرد است که برای کاوش استفاده می شود و می تواند بسیار مثمر ثمر باشد. این تکنیک در سرور تبلیغات اعمال می شود و می تواند به تنهایی مورد استفاده قرار گیرد یا با سایر راه حل های هدف گیری ترکیب شود. به طور معمول ، این روش شامل محدودیت فرکانس ، هدف گذاری DayPart ، هدف گذاری دامنه ، هدف قرار دادن مرورگر وب و غیره است.
هدف قرار دادن متنی ، که به آن تبلیغ متنی نیز می گویند ، یک روش جستجوی متغیر است که در آن یک تبلیغ کننده یک کمپین تبلیغاتی را اجرا می کند که فقط صفحات محتوای خاص را که از نظر متنی مربوط به محصول مورد تبلیغ است ، هدف قرار می دهد. به عنوان مثال: تبلیغاتی برای محصولات سیب که در کنار دستور العمل وبلاگ برای پای سیب قرار دارد ، هدفگذاری متنی خواهد بود.
هدف قرار دادن دموگرافیک احتمالاً اساسی ترین تکنیک هدف گیری مجدد موجود است. این شامل استفاده از چندین منبع داخلی و منابع شخص ثالث برای هدف قرار دادن کمپین های تبلیغاتی برای مخاطبان بسیار خاص بر اساس اطلاعات جمعیتی آنها است. این اطلاعات جمعیتی می تواند شامل موقعیت جغرافیایی ، جنسیت ، سن ، درآمد ، وضعیت والدین و موارد دیگر باشد.
آینده نگری شامل هر نوع فعالیتی است که در آن شما کاربرانی را که هنوز از سایت شما بازدید نکرده اند ، بر اساس تحقیق ایجاد شده در مورد مشتریان تبدیل کننده فعلی خود هدف قرار دهید. از طرف دیگر ، هدف گذاری مجدد کاربرانی را هدف قرار می دهد که از طریق تبلیغات کلیک کرده و از سایت های تبلیغ کننده بازدید کرده اند اما قبل از ثبت نام در خدمات یا خرید یک محصول ، آنها را پس زده اند. هدف گذاری مجدد غالباً با استفاده از حوضچه های کوکی حاصل می شود ، در حالی که جستجوی کار با استفاده از پیکسل و سایر ابزارهای تجزیه و تحلیل انجام می شود.
پاسخ ها