برنامه‌نویس شماره یک

برنامه‌نویس شماره یک

سلام.. از یک خوره برنامه نویسی و عاشق فناوری های جدید برای شمایی که خوره programing هستی
توسط ۱ نفر دنبال می شود

افزایش ۲۷ درصدی رزرو در «اتاقک» با کمپین «اتاقی پر از عید»؛ 220 هزار کاربر جذب شد

رشد ۲۷ درصدی رزرو در «اتاقک» با کمپین «یک اتاقک پر از عیدی»؛ ۲۲۰ هزار کاربر جذب شد

«اتاقک» با کمپین نوروزی «یک اتاقک پر از عیدی» که از نیمه اسفند ۱۴۰۲ آغاز شد، رکورد تعداد کاربران ثبت‌نامی در یک را شکست.

اتاقک، یکی از قدیمی‌ترین سامانه‌های رزرو آنلاین اقامتگاه، کمپین نوروزی خود را با نام «یک اتاقک پر از عیدی» با هدف افزایش فروش و جذب کاربران جدید از نیمه اسفند ماه 1402 آغاز کرد که با استقبال بی‌نظیر کاربران مواجه شد.

صنعت گردشگری و اجاره اقامتگاه چندسالی است که تبدیل به صحنه رقابت تمام‌عیار بین کسب‌وکارهای فعال در این حوزه شده است. اتاقک نیز به عنوان یکی از قدیمی‌ترین کسب‌وکارهای فعال در این حوزه، کمپین نوروزی خود را با در پیش گرفتن شیوه‌ای متفاوت در این صنعت، مبتنی بر شانس و با ماهیت جک‌پات طراحی و پیاده‌سازی کرد.

چرا یک اتاقک پر از عیدی؟

هم‌زمانی این کمپین با تعطیلات نوروزی و همچنین هدایای جذابی که در قالب کدهای تخفیف به کاربران ارائه می‌شد؛ باعث شد تا شعار «یک اتاقک پر از عیدی» برای این کمپین انتخاب شود.

اتاقک پر از عیدی در فضای دیجیتال

با توجه به اینکه پرسونای هدف این کمپین علاقه‌مندان به سفر، تکنولوژی و وبگردی بود؛ اتاقک با تمرکز بر تبلیغات در فضای دیجیتال و بهینه‌سازی مستمر آن، توانست نسبت به تحقق هدف خود که افزایش فروش و جذب کاربران جدید بود گام بردارد.

تبلیغات کلیکی و بنری، تبلیغات در صفحات پر مخاطب اینستاگرام، اینفلوئنسر مارکتینگ، اس‌ام‌اس و ایمیل‌مارکتینگ، تبلیغات در اپلیکیشن‌ها، تبلیغات ویدئویی و پری‌رول، افیلیت‌مارکتینگ و رپورتاژ، از جمله فعالیت‌های انجام شده در راستای معرفی این کمپین به شمار می‌رود.

چگونه هدف جذب کاربر جدید محقق شد؟

در کمپین‌هایی که در فصل داغ فروش اجرا می‌شوند معمولا همه تمرکز کسب‌و‌کارها بر فروش است؛ اما اتاقک با در پیش‌گرفتن شیوه‌ای متفاوت، هدیه‌ای ویژه به ارزش 50 میلیون تومان را برای آن دسته کاربرانی در نظر گرفت که بیشترین کاربر جدید را به بازی دعوت کنند؛ این هدیه به 10 کاربری که بیشترین تعداد دوست جدید را به این بازی دعوت کردند تقدیم شد.

رشد ۲۷ درصدی رزرو در «اتاقک» با کمپین «یک اتاقک پر از عیدی»؛ ۲۲۰ هزار کاربر جذب شد

فعالیت‌های جانبی کمپین

با توجه به اینکه تعطیلات نوروز یکی از مهم‌ترین بازه‌های زمانی فروش در اتاقک به شمار می‌رود؛ از ماه‌ها قبل فرآیند آماده‌سازی این کمپین آغاز شد.

تیم ارتباط با مشتریان جهت پاسخگویی 24 ساعته به حجم درخواست‌های کاربران، اقدام به جذب نیرو و تیم پشتیبانی و عملیات، برنامه‌ریزی و تامین اقامتگاه‌ها را آغاز کردند؛ همچنین تیم فنی اتاقک جهت آماده‌سازی زیرساخت لازم و پیاده‌سازی لندینگ، از ماه‌ها قبل فعالیت خود را شروع کرده بودند.

اتاقک با اجرای کمپینی مستقل به مدت 15روز در اینستاگرام، روزانه یک اعتبار 3 میلیون تومانی را به قید قرعه به دنبال کنندگان خود هدیه داد.

رشد ۲۷ درصدی رزرو در «اتاقک» با کمپین «یک اتاقک پر از عیدی»؛ ۲۲۰ هزار کاربر جذب شد

همچنین با همکاری آژانس کلاکت 4 ویدیو موزیکال ساخته شد که بیش از 6 میلیون بار در اینستاگرام دیده شد.

رشد ۲۷ درصدی رزرو در «اتاقک» با کمپین «یک اتاقک پر از عیدی»؛ ۲۲۰ هزار کاربر جذب شد

نتایج به دست آمده از کمپین

طبق اعلام محسن سام، CMO اتاقک، در طول این کمپین 220,000 کاربر یکتا بیش از 702,000 مرتبه شانس خود را برای دریافت عیدی از جک‌پات امتحان کردند که از این تعداد 172,000 کاربرِ جدید بودند. همچنین تعداد رزرو موفق روزانه اتاقک در بازه زمانی کمپین، به‌صورت میانگین رشد 27% را نسبت به مدت مشابه در سال گذشته تجربه کرد و تعداد کاربران ثبت نامی در یک روز نیز رکورد جدیدی را بر جای گذاشت.

با توجه به نتایج به دست آمده از کمپین نوروزی «یک اتاقک پر از عیدی» و تمام تجربه‌هایی که در طول آن کسب شد، اتاقک در نظر دارد در سال جاری کمپین‌های متنوعی را طراحی و اجرا کند.

برنامه‌نویس شماره یک
برنامه‌نویس شماره یک سلام.. از یک خوره برنامه نویسی و عاشق فناوری های جدید برای شمایی که خوره programing هستی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋