hossein noori

hossein noori

مزایای بازاریابی ویدیویی

1. ویدئو نرخ تبدیل را افزایش می دهد.

ویدیو باید به عنوان یک سرمایه گذاری دیده شود - طبق HubSpot، وجود فیلم در یک صفحه فرود می تواند 80٪ تبدیل را افزایش دهد! تماشای یک مجری جذاب در ویدئو کاملاً می تواند بر رفتار خرید تأثیر بگذارد و بازدید کننده را ترغیب کند که به یک لید تبدیل شود (یا منجر به تبدیل شدن به مشتری شود!)، در مقابل اینکه فقط اطلاعات مشابه را بخوانید. انتقال احساسات مناسب از طریق فیلم ابزاری قدرتمند برای فروش است! بعلاوه، بسته به زاویه ای که می خواهید، می توانند بعنوان آموزش داخلی یا توصیفی عمل کنند.

 

2. ویدئو یک افزودنی عالی برای مبارزات ایمیل شماست.

همه ما همه روزه چند ده ایمیل دریافت می کنیم و اینکه شخصی بخواهد ایمیل شما را باز کند یک چالش فزاینده است. فقط استفاده از "فیلم" در موضوع مدنظر شما می تواند نرخ باز کردن ایمیل را افزایش دهد و نرخ لغو اشتراک را کاهش دهد. ویدئو در یک ایمیل منجر به افزایش 200-300٪ در میزان کلیک می شود - یک آمار سرسام آور. اما در اکثر موارد، نمی توانید انکار کنید که تماشای فیلم آسان تر از نشستن و خواندن متن است، درست است؟ این امر به ویژه اگر نشان می دهید چگونه از محصول خود استفاده کنید یا چیزی را بیان کنید که از طریق کلمه نوشتاری با همان تأثیر مواجه نشوید ، بسیار موثر است.

 

3. موتورهای جستجو عاشق فیلم هستند.

موتورهای جستجو به دنبال محتوایی هستند که بینندگان را درگیر خود کند. هیچ چیز مانند تعداد بیشتری از فیلم ها و بازدیدهای طولانی صفحه را فریب نمی دهد. نه تنها این، یوتیوب دومین موتور جستجو در پشت گوگل است. اگر ویدیوی خود را در YouTube و همچنین وب سایت خود قرار دهید، قابلیت مشاهده و نمایش در جستجو بسیار افزایش می یابد. چه بیشتر، اگر فیلم خود را از طریق رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید، احتمال پیدا شدن شما از پشت بام عبور می کند!

 

4. افزایش تعامل کاربر با انتخاب "پخش" یک ویدیو ، یک بیننده قبلاً به محصول یا خدمات شما علاقه نشان داده است. با استفاده از ویدئو ، بینندگان این گزینه را دارند که فعالانه محتوا را انتخاب کنند تا اینکه فقط منفعلانه محتوا را از طریق ایمیل ، تبلیغات و غیره دریافت کنند.


5. تولید تجربه های واقعی مشتری برای آن سازمان هایی که ارتباط حضوری کمی با مشتری های خود دارند ، ویدئو بستری را برای سازمان ها فراهم می کند تا چهره های سازمان را نشان دهند و ارتباطات را با بخش های خاص خریدار شخصی سازی کنند. در مقایسه با سایر قالب های محتوا ، محتوای ویدئویی به سازمان ها امکان می دهد تعامل چهره به چهره تولید شده برای ارتباط شخصی با مشتری را بدست آورند.


6. ارائه وثیقه برای بازاریابی رسانه های اجتماعی پس از تولید فیلم ها ، ابزارهای قدرتمندی هستند که باید در همه کانال های رسانه های اجتماعی سازمان به اشتراک گذاشته شوند. ویدئو به یکی از پر اشتراک ترین قالب های محتوایی در اینترنت ، به ویژه در شبکه های اجتماعی تبدیل شده است.

7. ایجاد درآمد برخی از سازمان ها تصمیم می گیرند فیلم های خود را مبتنی بر هزینه تهیه کنند ، که اگر به درستی ارائه شود ، درآمد بیشتری کسب می کند. با این حال ، حتی سازمانهایی که محتوای ویدئویی را به روی همه باز می کنند باید افزایش درآمد داشته باشند زیرا سایر مزایای پیش بینی شده در بالا ذکر شده است. یک برنامه استراتژیک برای تولید و توزیع یک فیلم.

بخشی از این مقاله از مطلبی در سایت ویرگول با عنوان "5 مورد از مزایای بازاریابی ویدیویی" گرفته شده است.

hossein noori
hossein noori

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋