nobesho.com

nobesho.com

نوبشو بزرگترین موتور جستجوی کالا در ایران به نشانی nobesho.com

معرفی بهترین جاروبرقی های موجود در بازار

جاروبرقی یکی از اصلی ترین لوازم برای هر خانه ای به شمار می رود و نقش مهمی در نظافت و مرتب بودن منزل شما دارد. امروزه برندهای زیادی در زمینه طراحی و تولید انواع جاروبرقی فعالیت دارند و تاکنون مدل های متنوعی از این وسیله را به بازار عرضه کرده اند.

هر کدام از تولید کنندگان مختلف این محصول سعی دارند با ارائه ویژگی های بهتر، از سایر رقبای خود پیشی بگیرند. به همین دلیل است که تنوع بسیار بالایی از این وسیله در بازار لوازم خانگی برقی دیده می شود. این تنوع انقدر زیاد است که گاهی خریداران را دچار تردید و دودلی می کند و خرید بهترین جاروبرقی برای آن ها سخت می شود.

به همین منظور تصمیم داریم در این مقاله از نوبشو، شما را با نکات مهم خرید جاروبرقی آشنا کرده و برخی از بهترین جاروبرقی های موجود در بازار را معرفی کنیم. همراه ما باشید!

انواع مختلف جاروبرقی های موجود در بازار

در یک دسته بندی کلی می توان انواع جاروبرقی های موجود در بازار را به صورت زیر تقسیم بندی کرد:

  1. جاروبرقی های ایستاده:

این نوع جاروبرقی ها معمولا برای استفاده در محیط های بسیار بزرگ کاربرد دارند و شما نمی توانید در فضاهای کوچک یا پله ها از آن ها استفاده کنید. همچنین تمیز کردن نقاطی مثل زیر مبلمان و میزها هم با این جاروبرقی ها کار راحتی نیست. این نوع از جاروبرقی ها قدرت زیادی دارند و بسیار پر سروصدا هستند.

  1. جاروبرقی های سیلندری:

این نوع جاروبرقی ها در اکثر منازل وجود دارند و همان جاوربرقی های قدیمی هستند. تمیز کردن زیر مبلمان و همچنین فضاهای کوچکی مثل روی پله ها با استفاده از این نوع جاروبرقی ها کار راحتی است. سروصدای این نوع جاروبرقی هم نسبت به مدل قبلی بسیار کمتر می باشد.

  1. جاروبرقی های بی سیم:

جاروبرقی های بی سیم یکی از مدل های جدید جاروبرقی هستند که مدت زیادی نیست در بازار عرضه شده اند. این جاروبرقی ها کاملا قابل حمل و سبک بوده و برای تمیز کردن مبلمان، تمیز کردن گوشه های اتاق، تمیز کردن کمد ها و حتی تمیز کردن داخل خودرو کاربرد دارند.

  1. جاروبرقی های بدون کیسه:

جاروبرقی های بدون کیسه از یک محفظه برای گرد و غبار و اشغال برخوردارند. یعنی در این مدل دیگر نیازی به تعویض کیسه ندارید و فقط باید بعد از پر شدن محفظه آن را خالی کرده و مجددا در جای خود قرار دهید.

  1. جاروبرقی های رباتیک:

جاروبرقی های رباتیک مدرن ترین و پیشرفته ترین نوع جاروبرقی هستند. این نوع جاروبرقی ها با استفاده از هوش مصنوعی می توانند به صورت خودکار اشغال ها را پیدا کرده و آن ها را به داخل محفظه خود بکشند. به دلیل قیمت بالا و عرضه کم این نوع جاروبرقی ها در بازار، خرید آن ها چندان هم رواج ندارد.

 

نکات مهم در خرید جاروبرقی

در زمان خرید جاروبرقی حتما باید به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • نوع جاروبرقی: برای انتخاب نوع جاروبرقی ابتدا باید مشخص کنید که جاروبرقی را برای چه محیطی می خواهید. برای مثال اگر فضای مورد نظر شما بزرگ است باید جاروبرقی سیلندری را انتخاب کنید.
  • کیسه جاروبرقی: در زمان خرید حتما به کیسه و یا محفظه گرد و غبار جارو برقی دقت کنید که هم از کیفیت خوبی برخوردار باشد و هم از نفوذ گرد و غبار به داخل جاروبرقی جلوگیری کند.
  • مکش و توان جاروبرقی: بدیهی است که مکش و قدرت جاروبرقی یکی از مهم ترین فاکتورها برای خرید باشد. به همین دلیل حتما در زمان خرید به میزان مکش جاروبرقی توجه داشته باشید.

توان و قدرت جاروبرقی هم نقش مهمی در میزان مکش آن دارد. هرچقدر که توان جاروبرقی بیشتر باشد کارکرد آن هم بهتر خواهد شد. اکثر جاروبرقی ها از توانی بین 1400 تا 2500 وات برخوردارند. شما باید محصولی انتخاب کنید که توان آن چیزی بین 1700 تا حداقل 2000 وات باشد.

  • وزن و ابعاد جاروبرقی: جاروبرقی باید از وزن سبک و ابعاد کوچکی برخوردار باشد که به راحتی بتوانید آن را حمل کنید.
  • میزان تولید صدا: هرچقدر که صدای تولید شده توسط جاروبرقی کمتر باشد بهتر است. خوشبختانه جاروبرقی های جدید از سروصدای بسیار کمتری برخوردارند.
  • اندازه سیم برق: در صورتی که جاروبرقی از سیم کوتاهی برخوردار باشد شما مجبور می شوید به طور مرتب آن را از برق کشیده و به پریز دیگری متصل کنید. اینکار بسیار خسته کننده بوده و زمان شما را هم هدر می دهد. جاروبرقی های استاندارد از سیم برقی با طول 6 الی 9 متر برخوردارند.
  • ظرفیت: ظرفیت جاروبرقی مورد نظر بستگی به فضای منزل شما دارد. اگر منزل کوچکی دارید جاروبرقی های نیم لیتری تا 4 لیتری کاملا برای شما مناسب خواهند بود. اما اگر فضای منزل شما بزرگ باشد باید به سراغ گزینه هایی با ظرفیت بیشتر بروید.
  • دسترسی به نواحی مختلف: در زمان خرید جاروبرقی حتما به این نکته توجه داشته باشید که ایا این جاروبرقی برای تمیز کردن تمام نواحی مناسب است یا خیر؟ چرا که یک جاروبرقی خوب باید به راحتی زیر مبلمان، گوشه اتاق ها و هر محیط دیگر را تمیز کند.

بهترین برندهای جاروبرقی موجود در بازار

برخی از بهترین برندهای جاروبرقی موجود در بازار عبارتند از:

برندهای خارجی:

  • جاروبرقی بوش
  • جاروبرقی سامسونگ
  • جاروبرقی فکر
  • جاروبرقی پاناسونیک
  • جاروبرقی ال جی
  • جاروبرقی فلر
  • جاروبرقی زیرووات

برندهای ایرانی:

  • جاروبرقی پارس خزر
  • جاروبرقی امرسان
  • جاروبرقی پاکشوما
  • جاروبرقی سانی

 

خرید لوازم خانگی برقی

اگر قصد خرید لوازم خانگی برقی دارید، حتما باید به یک مرکز فروش مطمئن و معتبر مراجعه نمایید. چرا که در این صورت هم از کیفیت محصولات خیالتان راحت می­شود و هم آن ها را با قیمتی مناسب خریداری خواهید کرد.

به عنوان مثال، شما می توانید تمام لوازم خانگی برقی موردنیاز خود را از فروشندگان وب سایت نوبشو با قیمتی بسیار مناسب و مقرون به صرفه تهیه کرده و از کیفیت آن ها اطمینان کامل داشته باشید.

نوبشو موتور جستجو کالا

نوبشو یکی از بزرگ ترین موتور جستجوهای ایران است و خدمات بی نظیری به مشتریان خود عرضه می کند. در این وب سایت میلیون ها کالای مختلف وجود دارد و شما می­توانید اطلاعات کاملی در خصوص هر محصول مشاهده نمایید. چنین قابلیتی به شما کمک می کند که انتخابی بسیار بهتر و مطمئن تر داشته باشید.

nobesho.com
nobesho.com نوبشو بزرگترین موتور جستجوی کالا در ایران به نشانی nobesho.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋