نی نی سایت

نی نی سایت

راهنمای بچه داری، راهنمای بارداری، مجله کودک و خانواده
توسط ۱ نفر دنبال می شود

راهنمای انتخاب بهترین کالسکه برای نوزاد

راهنمای انتخاب بهترین کالسکه برای نوزاد

چند سوالی که قبل از خرید کالسکه باید جواب آنها را بدانید؟

مدل های متنوعی از انواع کالسکه های مختلف در فروشگاه ها وجود دارد و قیمت کالسکه طبق همین موضوع قابل تغییر میباشد، شما می توانید برای بررسی و خرید آنها به صورت حضوری یا غیر حضوری اقدام کنید. البته انتخاب کالسکه نوزاد یک فرآیند زمان بر است و نباید توقع داشته باشید که بتوانید با دیدن یک یا دو محصول سریع یک کالسکه ی بی نظیر خریداری کنید.داشتن یک کالسکه خوب به شما کمک می کند تا بزرگ تر شدن و رشد نوزادان را با حس خوب و آرامش تجربه و حس کنید.هیچ چیز لذت بخش تر از گذراندن تک تک ثانیه های زندگیتان کنار نوزادتان نیست ،کالسکه به شما کمک می کند برای تفریح ،خرید و غیره بتوانید نوزادتان را از همان ابتدا با خود ببرید .قیمت کالسکه بسیار متغیر است و حتما لازم به خرید کالسکه های گران قیمت نیست،برای خرید کالسکه ابتدا باید به سوالات زیر پاسخ دهید تا انتخاب بهتری داشته باشید:

قیمت خرید کالسکه چقدر است و چقدر می توانید هزینه کنید؟

این پرسش شاید مهم ترین سوال خریداران کالسکه باشد، زیرا هرچند کالسکه هایی در بازار وجود دارند که کارآیی مدنظر شما و بلکه بیشتر را دارا هستند، اما هزینه آن ها ممکن است بیشتر از بودجه شما باشد.شما هم وقتی به دنبال خرید کالسکه هستید مانند همه ی والدین دیگر، به بحث قیمت به طور جدی فکر می کنید. حتما کالسکه هایی را می بینید که یا با قیمتی است که شما کاملا از عهده هزینه آن بر می آیید یا فراتر از توان مالی شما است. گاهی اوقات هم ممکن است وقتی شما دیوانه وار عاشق یک کالسکه هستید شخصی مانند پدربزرگ یا مادربزرگ پیشنهاد پرداخت بخشی از هزینه کالسکه یا خرید آن را به شما بدهد.کالسکه های گران قیمت ممکن است دارای چرخ های محکم تر، سیستم گردش هوای بهتر و پارچه های با کیفیت تر باشند، و ویژگی هایی مانند سایبان بزرگ محافظ در برابر آفتاب، نشیمن جدا شدنی و صندلی های دو طرفه داشته باشند. از طرف دیگر، کالسکه های ارزان قیمت اغلب سبک تر و دارای حمل آسان تر در مسافرت یا وسایل نقلیه عمومی هستند و می توان هر کاری را با آن انجام داد.

قصد جابه جایی چند فرزند را با کالسکه دارید؟

شاید فکر کنید ،بتوانید در یک کالسکه چند نوزاد را قرار دهید ولی این کار از لحاظ ایمنی کاملا اشتباه است و مشکلاتی را به همراه دارد.بهتر است اگر فرزند اولتان است از یک کالسکه تک نفری استفاده کنید ،اگر فرزند دوم یا دو قلو در راه دارید از کالسکه های دو قلو کنارهم یا پشت سرم استفاده کنید،اگر فرزند با تفاوت سنی دو سال هم دارید کالسکه پشت سر هم می تونه کمتون کنه.

راهنمای انتخاب بهترین کالسکه برای نوزاد

کالسکه را کجا بیشتر می برید؟ 

آیا قصد سفر به جایی را دارید که باید کالسکه خود را تا پله های زیادی حمل کنید؟ یا می خواهید در مناطقی با پیاده روهای مثل ابریشم نرم قدم بزنید؟ اهل دویدن هستید، یا قصدش را دارید؟ آیا دوست دارید پیاده روی های طولانی را در پارک انجام دهید؟ یا از کالسکه بیشتر برای دور زدن در فروشگاه های مواد غذایی استفاده می کنید؟ آیا خیلی مسافرت می کنید؟ آیا به ساحل می روید یا کوه نوردی می کنید؟هر یک از این موقعیت ها به یک کالسکه با قابلیت های مختلف نیاز خواهد داشت اگر کالسکه را در اطراف تان زیاد بلند می کنید، یک کالسکه سبک وزن برای شما ایده خوبی است. اگر می دوید به یک کالسکه ورزشی که مطمئن شوید مخصوص دویدن است (نه همه ی کالسکه های سه چرخ یا کالسکه ای که فقط اسم آن کالسکه “ورزشی” است) نیاز دارید. اگر زیاد هوایی مسافرت می کنید، یک کالسکه سبک وزن، تاشو، مسافرتی، متناسب با قسمت های سربار برای شما مناسب می باشد.

راهنمای انتخاب بهترین کالسکه برای نوزاد

محل زندگیتان کجا هست؟

در خانه ویلایی زندگی می کنید ؟یا در آپارتمان؟مناطق اطراف شما برای پیاده روی به چه شکل است،پستی و بلندی دارد؟باید به همه چیز دقت کنید چون شما قرار است با فرزندتان وقت زیادی بگذرانید.در مناطق ناهموار پیچ یک کالسکه تمام سطوح با چرخ های پر باد به کارتان می آید و آپارتمان و زمین صاف کالسکه ای سبک و جمع جور مناسب است.اگر محل زندگیتان شیراز است،قیمت کالسکه در شیراز را در سایت بی بی لایف نگاه کنید،تا به صورت دقیق با انواع کالسکه ها آشنا شوید و بهترین انتخاب را داشته باشید.

کالسکه را کجا می گذارید؟

مکانی که کالسکه را نگه میدارید بسیار اهمیت دارد در سایز انتخاب کالسکه ای که انتخاب می کنید اگر فضای بزرگی مثل پارکینگ ،انبار ،حیاط دارید،یا هرجایی که می دانید سایز اهمیتی ندارد برایتان ،می توانید هر کالسکه ای را انتخاب کنید.ولی اگر فضای کوچک تری را دارید بهتر است از کالسکه هایی با جثه کوچک استفاده کنید.

نی نی سایت
نی نی سایت راهنمای بچه داری، راهنمای بارداری، مجله کودک و خانواده

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋