نی نی سایت

نی نی سایت

راهنمای بچه داری، راهنمای بارداری، مجله کودک و خانواده
توسط ۱ نفر دنبال می شود

شرکت هنر و تجارت آسام؛ گنجینه ای از دکوراسیون داخلی

شرکت هنر و تجارت آسام؛ گنجینه دکوراسیون داخلی

در دنیای پرازدحام و هرج و مرج طلب مدرن امروز، حفظ زیبایی، تناسب و هارمونی رنگ‌ها به نقطه عطفی در زندگی مدرن تبدیل شده است. در همین راستا، هنر و حرفه دکوراسیون داخلی توانسته است به جسورانه‌ترین شکل ممکن، این تعادل را برقرار کند. شرکت هنر و تجربه آسام به لطف سالها تجربه و حضور کارشناسان دغدغه مند، موفق شده است در بخش واردات انواع دیوارپوش، پارچه پرده‌ای و مبلمان گام‌های تحسین برانگیزی بردارد. مجموعه آسام ضمن واردات برگزیده و لوکس از انواع محصولات موردنظر، ذائقه زیباشناسی مشتریان را با انتخاب برندهای برتر ترک و اروپایی، به‌خوبی شناسایی کرده است.

مجموعه آسام؛ متخصص در دکوراسیون داخلی

شرکت هنر و تجارت آسام فعالیت خود را از سال 1396 با چشم‌انداز ایجاد تحول در بازار تأمین و عرضه لوازم دکوراسیون داخلی وارد بازار رقابت شد. این مجموعه به لطف فعالیت متمرکز و تداوم پیگیری‌ها در رصد نیازهای مشتری، همچنین دستاوردهای چشمگیر بنیان‌گذاران در حوزه طراحی و معماری داخلی، موفق به آغاز همکاری با برند راش rasch آلمان شد.

در ادامه مسیر موفقیت، آسام به تکمیل سبد محصولات خود، پرداخت و با اخذ نمایندگی انحصاری و واردات محصولات اصیل دکوراسیون داخلی از سه کشور آلمان، اوکراین و ترکیه، سطح انتظارات مشتریان خود را ارتقا داد.

سال 1399 همراه بود با توسعه برندهای اختصاصی مجموعه که مشخصاً شامل پارچه پرده‌ای و رومبلی می‌شد. در حال حاضر با گنجینه قابل‌اعتنایی از ده برند اصیل، خوش‌نام و محبوب اروپایی، در میان رقبای ایرانی، خوش می‌درخشد.

دپارتمان زیبایی و هنر

این دپارتمان در سال 1397 تشکیل شد. هدف از ایجاد آن ارائه تصویر شفاف و حرفه‌ای از خدمات منحصربه‌فرد شرکت برای مشتریان سخت سلیقه و لوکس پسند بوده و است. مجموعه آسام با انتخاب اهداف زیر موفق شده است آن‌چنان‌که باید، در عرصه تأمین و عرضه خدمات، به رقابت با هم‌سطحان خود بپردازد:

  • شناسایی نیازها و دغدغه‌های ظریف و ویژه فعالان صنعت دکوراسیون و ساخت‌وساز
  • برقراری تعامل حرفه‌ای و درست با مراکز خدماتی و تفریحی ( هتل‌ها، مراکز گردشگری، سالن‌های زیبایی، ورزشی)
  • تأمین اقلام دکوراسیون داخلی

در همین راستا کلیه محصولات شرکت با دربرداشتن ویژگی‌های قابل‌تحسین ارائه خدمات مشاوره پیش از/هنگام/ پس از خرید محصول، کیفیت برتر، ماندگاری عالی، لوکس بودن، جلوه بصری متمایز و در نظر گرفتن ویژگی‌های محیطی متناسب با محصول خریداری‌شده، موفق شده است در جلب رضایت مشتریان ویژه خود برای خرید انواع کاغذ دیواری‌های لوکس و سایر انواع دیوارپوش، پارچه پرده‌ای و پارچه رومبلی گام‌های موفقی بردارد.

معرفی محصولات آسام

محصولات مجموعه در چهار دسته‌بندی متنوع قرار می‌گیرد که مشتریان با فراغت بیشتری می‌توانند آنچه را که در نظر دارند، انتخاب کنند:

◄ کاغذدیواری

◄ پارچه دیواری

◄ پارچه پرده‌ای

◄ پارچه رومبلی

کاغذدیواری؛ جلوه لطافت و هارمونی

کاغذدیواری ازجمله کالاهای ثابت در دکوراسیون داخلی است که همچنان طرفداران خود را دارد. آسام با گردآوری آلبوم جذابی از انواع دیوارپوش کاغذی در تلاش است ذائقه لطیف و زیباپسند مشتریان خود را تقویت و نوازش کند. این آلبوم دربردارنده برندهای خوش‌نام rasch، Emil & Hugo، texam در صنعت کاغذدیواری است و همواره توانسته فصل هنر و هارمونی کتاب زندگی مشتریان را به زیباترین شکل ممکن خلق کند.

شرکت هنر و تجارت آسام؛ گنجینه دکوراسیون داخلی

پارچه دیواری؛ تابلوی مجلل ویکتوریایی

پارچه دیواری ازجمله محصولات لوکس و بسیار خاص گنجینه آسام به شمار می‌رود. خریداران این دیوارپوش منحصربه‌فرد آن دسته از افرادی هستند که به فضادهی اشرافی و افزایش ارزش تشریفاتی محیط خود توجه بیشتری دارند. سه برند rasch، Emil & Hugo و Texam از مجموعه برندهای ترک و اروپایی، تأمین‌کننده نیازهای مشتریان خاص پسند هستند.

پارچه پرده‌ای؛ نمایش نور و سایه

همه انواع پارچه پرده‌ای ازجمله پرکاربردترین محصولات دکوراسیون داخلی به شمار می‌روند. این محصول به لطف تنوع چشمگیر و جنس باکیفیت موفق شده است در فهرست کالاهای پرطرفدار گنجینه آسام قرار بگیرد. بسیاری از مشتریان با توجه به کیفیت بالای محصولات ترک، از سه برند وین آرت (winart)، وینبرلا (winbrella) و هسپرا (hespera)، مایل هستند از قیمت پارچه پرده‌ای ترک مجموعه اطلاع حاصل کنند. همچنین ویژگی ارزنده مشاوره تخصصی پیش از انتخاب، خرید و نصب پارچه، این اطمینان خاطر را به مشتریان می‌دهد که محصول مناسب سلیقه خود را خریداری می‌کنند.

پارچه رومبلی؛ پذیرایی نقش و رنگ

مبلمان بدون تردید به یکی از آیتم‌های کلیدی چیدمان سالن پذیرایی، سالن تشریفات و لابی هتل‌ها تبدیل شده است. با این اوصاف انتخاب یک پوشش برازنده برای آن، ارزش هزینه و صرف زمان بیشتر را دارد. در این مسیر، برند هسپرا (hespera) از مجموعه ده برند برتر تأمین‌کننده اقلام سفارشی آسام، موفق شده است رسالت مهم تأمین نیاز مشتری را به‌خوبی انجام دهد. انواع پارچه‌های مبلی باکیفیت، ارزنده در طرح و رنگ‌های چشمگیر و جذاب دست مصرف‌کننده را برای انتخاب بهترین و برازنده‌ترین محصول باز می‌گذارد.

شرکت هنر و تجارت آسام؛ گنجینه دکوراسیون داخلی

خدمات برگزیده آسام آرت

شرکت هنر و تجارت آسام مفتخر است با در اختیار داشتن مجموعه ارزنده‌ای از انواع دیوارپوش، پارچه پرده‌ای و پارچه رومبلی برندهای خوش‌نام راش آلمان، تگزم ایتالیا و برندهای ترک نقش قابل‌توجهی در افزایش زیبایی و فضادهی محیط‌های متفاوت خانه و ساختمان مشتریان داشته باشد.

این محصولات به لطف محبوبیت برندها، کیفیت ارزنده، تنوع رضایت‌بخش و درنهایت دسته‌بندی بر اساس پرفروش‌ترین محصول قابلیت جلب هر نوع سلیقه و نگاه زیبایی شناسانه‌ای را دارند.

همچنین اختصاص نمایندگی فروش در سراسر کشور برای دسترسی هرچه بهتر مشتریان ساکن در شهرستان‌ها از دیگر ویژگی‌های خدمات‌دهی مجموعه به شمار می‌رود. ناگفته نماند کلیه خدمات مشاوره پیش از انتخاب و خرید و همچنین نصب دیوارپوش یا سایر محصولات موجود در شوروم شرکت، تقدیم مشتریان خواهد شد.

این شرکت تاکنون افتخار اجرای بیش از صد پروژه متنوع را برای مراکز خدماتی و رفاهی به دست آورده است؛ بخشی از این فهرست به اجرای پروژه برای هتل مشهد، هتل کوثر اصفهان، جولیا پارک، هتل میزبان بابلسر، هتل هما تهران و هتل استقلال اختصاص پیدا کرده است.

در پایان، با امید به خریدی مطلوب و رضایت‌بخش، می‌توانید با شرکت در تور مجازی شوروم آسام آرت، تجربه متفاوتی پیش از انتخاب محصول موردنظر خود داشته باشید.

نی نی سایت
نی نی سایت راهنمای بچه داری، راهنمای بارداری، مجله کودک و خانواده

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋