نی نی سایت

نی نی سایت

راهنمای بچه داری، راهنمای بارداری، مجله کودک و خانواده
توسط ۱ نفر دنبال می شود

جمعه سیاه صورتی!

بلک فرایدی صورتی!

 بلک فرایدی یعنی چی؟

اصل ماجرای جمعه سیاه یا همون بلک فرایدی، اشاره به روز بعد جشن شکرگزاری در ایلات متحده آمریکا داره که به عنوان شروع فصل خرید کریسمس شناخته می‌شه. در این روز قیمت‌ها به طرز عجیبی شکسته می‌شه و یک سری تخفیف بی‌سابقه روی محصولات گذاشته می‌شه که اکثر افراد از مدت‌ها قبل خودشون رو برای این حراج بزرگ آماده می‌کنن. با وجود اینکه این روز پر از جنب و جوشه اما باید این مسئله رو هم گفت که بلک فرایدی یا روز جمعه سیاه به یک بحران مالی بزرگ و سقوط آزاد بازار سهام آمریکا اشاره می‌کنه که بیشتر از اینکه یک جشن باشد شبیه به درس عبرتی تاریخیه! به هر حال امروزه این روز بزرگ، به شکل جهانی و در خیلی از کشورها در حال برگزار شدنه.

جشن بلک فرایدی در ایران به شکل خاص خودش برگزار می‌شه و خب یک‌سری تفاوت‌هایی با بلک فرایدی آمریکا داره!

اولین تفاوت، اسمشه؛ که جمعه سیاه و بلک فرایدی نیست، اسمش جمعه صورتی یا پینک فرایدیه و رنگی‌تره، چون نی نی سایت سعی کرده در این جشنواره، بهترین برندها و بیشترین تخفیف‌هارو رو برای مخاطبانش فراهم کنه، یک دورهمی صورتی با حضور برندهای مطرح ایرانی که با تمرکز  بر حوزه زنان، خانواده و سبک زندگی فعالیت می‌کنن.

تفاوت دوم اینه که نی نی سایت برای این که بتونه همه محصولات، فروشگاه‌ها و برندها رو دور هم یک جا جمع کنه، بلک فرایدی خودش رو مجازی برگزار می‌کنه. این یعنی اینکه شما مجبور به مراجعه حضوری یا حتی سر زدن به پیج فروشگاه‌های مختلف نیستید چرا که بهترین تخفیف‌های موجود، در صفحه مامی بُن به راحتی قابل مشاهده و مقایسه‌اند.

یکی دیگه از تفاوت‌هایی که می‌شه گفت بهترین و بارز‌ترینش هم هست، بازه زمانیه!

اصلا چرا باید حس خوب خرید کردن رو فقط به یک روز جمعه اختصاص داد؟ همونطور که بالاتر گفته شد، جمعه صورتی نی نی سایت یک دورهمیه اما نه یک دورهمی یک روزه. این میهمانی قراره 12 روز طول بکشه! از دوشنبه 29 آبان تا جمعه 10 آذر برقراره تا با خیال راحت بتونید خرید خودتون رو نهایی کنید.  این طوری دیگر خرید کردن عجله‌ای و با استرس نیست.

دیگه کسی یه لنگ پا پشت در فروشگاه منتظر نیست تا خرید شما تموم بشه :) با خیال راحت می‌شه بنشینیم تو خونه و طی چند روز همه‌ی خریدها رو انجام بدیم.

راستی اینو هم باید در نظر داشت که موجودی محصولات بی‌نهایت نیست پس شاید اگر خیلی دیر بجنبیم یک سری محصولات تموم بشه.

در این جشنواره تلاش ما برای اینه که  بتونیم حس خوبی از خرید رو ایجاد کنیم، جای شما چونه زدیم و بهترین محصولات و بهترین برندهارو برای شما انتخاب کردیم.

 اصلا برای همین هم اسمش رو به جای جمعه سیاه ، جمعه صورتی گذاشتیم تا بیشتر بیانگر حال و هوای خوب دورهمی‌اش باشه. در نهایت امیدواریم این مهمانی به هدف خودش برسه، حس خوب خرید کردن رو برای شما به ارمغان بیاره!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نی نی سایت
نی نی سایت راهنمای بچه داری، راهنمای بارداری، مجله کودک و خانواده

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋