نی نی ها

نی نی ها

عکس بامزه کودک، سرگرمی های کودکانه، شعر کودک، کتاب، آموزشی، علمی

انیمیشن های مناسب برای کودکان

انیمیشن‌های مناسب برای کودکان

سفری به دنیای انیمیشن‌ها

روز کودک ، فرصتی عالی است تا به شادی و تخیل کودکان اهمیت دهیم و دنیای زیبای انیمیشن‌ها را به آن‌ها معرفی کنیم. انیمیشن‌ها نه تنها سرگرمی‌های جذابی هستند، بلکه می‌توانند به آموزش ارزش‌ها، مهارت‌های اجتماعی و خلاقیت کودکان کمک کنند. در این روز ویژه، ما مجموعه‌ای از انیمیشن‌های مناسب برای کودکان را معرفی می‌کنیم که با داستان‌های جذاب و شخصیت‌های دوست‌داشتنی، دنیای رنگارنگی از یادگیری و سرگرمی را برای آن‌ها به ارمغان می‌آورند. این انیمیشن‌ها نه تنها با ارائه پیام‌های مثبت و آموزنده، بلکه با طراحی خیره‌کننده و موسیقی دلنشین، لحظات خوشایندی را برای کودکان رقم خواهند زد. بیایید با هم به این سفر شگفت‌انگیز به دنیای انیمیشن‌ها بپردازیم!

انیمیشن‌های مناسب کودکان

Klaus

در انیمیشن کلاوس یک پستچی در هنگام انجام ماموریت خود در یک شهر یخ زده واقع در شمال متوجه میشود که بابانوئل خود را مخفی کرده است و

Song of the Sea

در انیمیشن آوازه دریا سیرشا و برادرش از خانه مادربزرگش فرار میکنند تا به دریا سفر کنند تاموجوداتی را که در دام دنیای مدرن گرفتار شده اند رها سازند و...

 Brave

شاهزاده مریدا با پدر و مادر و سه برادر کوچکترش زندگی می کند. او دوست ندارد زندگیش در قید و بند یک شاهزاده باشد ولی مادرش او را مجبور به ازدواج می کند. او تصمیم می گیرد که آزاد باشد و مسیر زندگیش را خودش انتخاب کند پس مراسم را به هم می زند و آتش مرداب (که افراد را به سوی سرنوشتشان منتقل می کند)را دنبال می کند. در همین راه جادوگری در سر راهش قرار می گیرد و مریدا از او کمک می خواهد.

 The LEGO Movie

داستان درباره یکی از کاراکترهای معمولی لگو است که به اشتباه جایگزین یک کاراکتر ساختمان ساز می‌شود و به ماموریتی می‌رود که با پیوستن به گروهی دیگر از لگوها در مقابل اهریمنی که قصد نابودی جهان را دارد بایستد

The Secret of Kells

برندن پسربچه ای است که در کلیسای کلز زندگی می کند. او با تصویرگر اسرارآمیزی آشنا می شود که صاحب کتابی ناتمام با قدرت های جادویی است. پس از آنکه به کلیسا حمله می شود، برندن برای کامل کردن کتاب قدم به یک ماجراجویی می گذارد. «راز کلز»، نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم انیمیشنی سال از آکادمی اسکار 2010 شده است.

Horton

داستان این فیلم درباره فیلی به نام هورتون است که گروهی از موجودات میکروسکوپی را پیدا می کند و باید آن ها را از شر همسایه های مزاحمش دور نگه دارد و جای امنی برایشان پیدا کند.

انیمیشن های جذاب برای کودکان

شاهزاده روم

«شاهزاده روم» داستان عاشقی و دلداگی شاهزاده ای پاکدامن و مسیحی به نام «ملیکا» را روایت می کند که از تبار پدر از نوادگان «یشوعا» وصی حضرت عیسی (ع) و از تبار مادر نواده «قیصر کبیر روم» است. سرنوشت این بانو به گونه ای رقم می خورد که وی به بلاد اسلامی عزیمت کرده و به همسری امام حسن عسکری (ع) در می آید.

ببعی قهرمان

ببعـی کـه همیشـه مـجلات جغـد قهرمان درباره پرواز را می‌خواند در سر رویای پرواز دارد و می‌خواهد مانند یک پرنده پرواز کند...

فرار مرغی

در مرغداری توییدی ، اوضاع به هم ریخته است و مرغ ها به شدت عصبانی شده اند . چون صاحب مرغداری فری خریده و می خواهد با آن پیراشکی مرغ درست کند . به همین خاطر جینجر ، سردسته مرغ ها تصمیم به فرار می گیرد و مر غهای دیگر را تشویق می کند تا فرار کنند.

نی نی ها
نی نی ها عکس بامزه کودک، سرگرمی های کودکانه، شعر کودک، کتاب، آموزشی، علمی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋