نی نی ها

نی نی ها

عکس بامزه کودک، سرگرمی های کودکانه، شعر کودک، کتاب، آموزشی، علمی

برای روز مرد چی بخریم؟

برای روز مرد کادو چی بخریم؟

ایده کادو برای روز مرد

به مناسبت روز پدر بهتره که کمی از ایده جوراب خریدن فاصله بگیریم و این دفعه به سراغ هدایایی بریم که کمتر بهشون فکر کردیم و از طرفی هم مردها با دریافت این کادوها خوشحال می‌شن. البته اگر جوراب کادو دادن رو دوست دارید هیچ ایرادی نداره برای حفظ سنت یک جفت جوراب هم در کنار هدیه‌تون قرار بدید:)

برای روز مرد کادو چی بخریم؟

هدایای مناسب برای روز پدر

1. یک فلش از فیلم های مورد علاقه

اکثر آقایون به فیلم های اکشن علاقه دارن اگر کمی هم هزینه کردن براتون مشکله، تهیه یک فلش از فیلم های مورد علاقه پدر یا همسرتون می‌تونه ایده خیلی خوبی باشه. البته تنها فیلم نه، مثلا سریال یا مستندهایی که فکر می‌کنید ژانرش مورد علاقه پدرتون هست هم جذابه.

2. خرید کتاب برای روز پدر

اگر پدرتون اهل مطالعه باشه، شک نکنید که کتاب هدیه دادن، می‌تونه خیلی خوشحالش کنه. حتی اگر قبلا خیلی کتاب خون نبوده با خریدن یک کتاب کم حجم با موضوع مورد علاقه‌اش کار جالبیه.

3. خرید جعبه ابزار برای روز مرد

اکثر مردها آدم های فنی و به اصطلاح دست به آچاری هستن! اگر پدر یا همسر شما هم آدم فنی‌ای هست، پس در خرید یک جعبه ابزار یا حتی چند تکه از ابزارات یک جعبه ابزار، شک نکنید.

4. خرید بازی برای روز پدر

اگر پدر شما مسن هست و یا بازنشسته هم هست و اوقات فراغت زیادی داره، با خرید یک بازی او را به چالش بکشید. یک بازی مثل پازل و یا هر نوع بازی مفید دیگه. اینطوری هم از بازی کردن لذت می‌بره هم اگر در سنین نزدیک به پیری به سر می‌بره با بازی کردن خصوصا پازل و جدول، توانایی ذهنیش به چالش کشیده می‌شه و تقویت می‌شه.

5. ساخت کلیپ برای روز پدر

یک ایده جذاب و البته بدون هزینه دیگه ساخت یک کلیپ از اوقات کودکی تا بزرگسالیتون با پدرتون هست. که در حالی که دورهم هستید، می‌تونید این کلیپ رو تماشا کنید و لذت ببرید و یا حتی در رابطه با همسرتون هم می‌تونید این کار رو انجام بدید و کنار هم لذت ببرید. یادتون نره گرفتن یک ویدیو از زمان حالتون که در حال ابراز علاقه به پدر یا همسرتون هستید هم خیلی کار قشنگیه.

6. خرید کیف پول برای روز مرد

اگر می‌تونید کمی هزینه کنید خرید کیف پول رو در گزینه هاتون قرار بدید. کیف پول وسیله‌ایه که برای مردها به شدت کارامده و بهش نیاز دارن و خرید یک کیف پول طبق سلیقه پدر یا همسرتون گزینه خیلی خوبیه.

7. خرید زیورآلات برای مرد

چون خانم‌ها بیشتر از زیورآلات استفاده می‌کنن، به همین دلیل بیشترشون از اینکه به همسر خود اکسسوری مناسب هدیه بدن، غافل می‌شن. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم دست از خرید کادوهای تکراری مثل جوراب و لباس بکشید و به خرید زیورآلات مردونه فکر کنید. به ویژه برای آقایونی که تمایل دارند استایل متفاوتی داشته باشن. زیورآلات مردونه مثل انگشتر، دستبند و گردنبند همه این‌ها می‌تونن به استایل مردها زیبایی ببخشه و مورد استفاده  قراربگیره.

8. خرید عطر و ادکلن برای روز مرد

بدون شک برای کسی که به ظاهر و پاکیزگی و خوشبو بودنش اهمیت میده، دریافت عطر و ادکلن به عنوان هدیه خیلی خوشحال کننده‌ست.

برای روز پدر کادو چی بخریم؟

9. خرید ماشین ریش تراش برای پدر

اگر بودجه کافی برای خرید هدیه  دارید، خرید ماشین ریش تراش برای هدیه دادن، انتخاب خیلی خوبیه.

10. تهیه یک باکس با چندین کادو

در نهایت اگر بین خرید چند وسیله مختلف گیر کردید، می‌تونید با تهیه یک باکس کادویی، هدایای مورد نظرتون رو در کنار هم بچینید و باکس رو کادو بدید.

خوبی این هدیه اینه که دست شما در چیدن باکس کاملا بازه؛ مثلا می‌تونید یک جفت جوراب، یک ماگ، یک عطر جیبی و یا هر چیز دیگه‌ای که دوست دارید، در این باکس بذارید و با خیال راحت هدیه بدید!

نی نی ها
نی نی ها عکس بامزه کودک، سرگرمی های کودکانه، شعر کودک، کتاب، آموزشی، علمی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋