نی نی ها

نی نی ها

عکس بامزه کودک، سرگرمی های کودکانه، شعر کودک، کتاب، آموزشی، علمی

استفاده از اسپری بی حس کننده بعد از زایمان

استفاده از اسپری‌ بی‌حس کننده پس از زایمان

اسپری‌ بی‌حس کننده پس از زایمان

درد پرینه برای مادران نگران کننده است زیرا می‌تواند در فعالیت‌های اصلی روزانه مانند استفاده از حمام اختلال ایجاد کند و تاثیر منفی بگذارد. این می‌تواند در اثر زایمان واژینال بدون عارضه، اپیزیوتومی یا پارگی پرینه رخ دهد. اقدامات متعددی که برای حفظ راحتی در طول روند بهبودی پس از زایمان انجام می‌شود از جمله حمام کردن، مصرف داروهای مسکن بدون نسخه و کمپرس سرد می‌توانند تسکین دهند. از جمله این گزینه‌ها اسپری‌های بی‌حس کننده نیز در درد شما تاثیر گذار می‌باشند.

نحوه استفاده از اسپری‌های بی‌حس کننده پس از زایمان

اسپری‌های بی‌حس‌کننده پس از زایمان اگر هنگام رفتن به حمام استفاده شوند بهتر است و می‌تواند ناراحتی ناشی از استفاده از حمام را کاهش دهد. از آنجایی که در طول دوره بهبودی پس از زایمان برای جمع‌آوری از دست دادن خون طبیعی پس از زایمان طبیعی از پد استفاده می‌کنید می‌توانید اسپری بی‌حس‌کننده پس از زایمان خود را روی پد اسپری و استفاده کنید.

اثربخشی اسپری‌های بی‌حس کننده پس از زایمان

اگرچه چندین بیمارستان اسپری‌های بی‌حس کننده پس از زایمان را ارائه می‌دهند و بسیاری از مادران از آن‌ها استفاده می‌کنند اما شواهد موثر بودن آن‌ها کاملاً محدود است. مطالعات تحقیقاتی متعدد ارزیابی و تجزیه و تحلیل کرده‌اند که آیا اسپری بی‌حس کننده پس از زایمان مفید است یا خیر. اگر می‌خواهید هر اقدامی را برای تسکین درد پس از زایمان امتحان کنید اسپری بی‌حس‌کننده راهی مطمئن برای تلاش برای رسیدن به راحتی مطلوب است.
استفاده از اسپری‌ بی‌حس کننده پس از زایمان

مشکلات احتمالی اسپری‌های بی‌حس کننده پس از زایمان

مانند هر داروی بیهوشی دیگری مهم است که نحوه تعامل آن با بدن شما را در نظر بگیرید. اگرچه بیشتر فرمول‌های اسپری بی‌حس‌کننده پس از زایمان از ترکیبات مشابهی تشکیل شده‌اند اما باید برچسب محصولی را که می‌خرید بررسی کنید تا مطمئن شوید که حاوی هیچ عنصری نیست که ممکن است بر روی پوست شما تاثیر منفی بگذارد. فهرست مواد تشکیل دهنده هنگام درمان پارگی پرینه ناشی از تروما یا اپیزیوتومی هنگام تولد بسیار مهم است زیرا یک واکنش نامطلوب می‌تواند منجر به عفونت و طولانی شدن زمان بهبودی شود.

اگر متوجه شدید که اسپری بی‌حس کننده پس از زایمان برای روند بهبودی شما مضر است استفاده از آن را قطع کرده و با پزشک خود تماس بگیرید. اگرچه این یک ابزار عالی برای استفاده در طول سفر پس از زایمان است اما برای حفظ سلامت ناحیه واژن بسیار مهم است تا فرآیند بهبودی سریع را تجربه کنید. اگر اسپری‌های بی‌حس کننده پس از زایمان گزینه مناسبی نیستند از پزشک خود در مورد سایر گزینه‌های تسکین درد که ممکن است مناسب‌تر باشند سوال کنید.

آیا اسپری‌های بی‌حس کننده پس از زایمان کاربردی هستند؟

اسپری‌های بی‌حس‌کننده پس از زایمان یکی از گزینه‌های درمانی متعددی است که بیمارستان‌ها و پزشکان برای حفظ راحتی پس از زایمان ارائه می‌دهند زیرا عامل لیدوکائین احساس بی‌حسی ایجاد می‌کند که درد در ناحیه واژن را تسکین می‌دهد. اگر قصد دارید زایمان طبیعی داشته باشید یا اخیراً زایمان کرده‌اید با پزشک خود در مورد استفاده از اسپری بی‌حس کننده پس از زایمان مشورت کنید و تصمیم بگیرید که آیا برای شما و روند بهبودی شما مناسب است یا خیر.

منبع:
webmd.com
 

 

نی نی ها
نی نی ها عکس بامزه کودک، سرگرمی های کودکانه، شعر کودک، کتاب، آموزشی، علمی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋