نی نی بلاگ

نی نی بلاگ

عکس نی نی، تربیت کودکان، مراقبت زنان، دوران بارداری

بستری برای سود بیشتر و ضرر کمتر

پلتفرمی برای سود بیشتر و ضرر کمتر

 سیگما چیست و چه کار می‌کند

هشت ماه تمام معطل بودیم. 20 میلیون بیشتر از قیمت واقعی ماشین پرداختیم. اگر زودتر با سیگما یا پلتفرمی شبیه آن آشنا شده بودم، هیچ‌وقت خودم و شوهرم را در این هچل نمی‌انداختم. هر بار که سراغ ماشین را می‌گرفتم بهانه‌ای می‌آورد. وقت می‌خرید که از آنها شکایت نکنیم. وقت می‌خرید که قیمت‌ها بالاتر برود و و پول بیشتری دریافت کند. البته 20 میلیون اضافه را یک‌جا و یک‌دفعه درخواست نکرد. پنج میلیون، پنج میلیون طلب می‌کرد و ماشین را تحویل نمی‌داد. بعد از اینکه بالاخره ماشین را گرفتیم، مالک اصلی را معرفی نمی‌کرد که سند را به نام‌مان بزند و خلاص شویم. هشت ماه تمام معطل‌مان کرد. هر بار به یک بهانه. یک بار گفت مالک شهرستان است، یک‌بار گفت مالک تصادف کرده، مادرش بیمارستان است، سر قرار نیامده، شماره تلفن مالک اصلی را می‌خواستیم، نمی‌داد.

فریب آگهی‌های ارزان قیمت ماشین را نخورید

این‌ها را پشت هم، بدون فاصله و تند و تند می‌گوید و ادامه می‌دهد:

یک بار دیگر هم همین کار را کرده بودم. در شبكه‌های مجازی که هر کسی می‌تواند در آن به صورت رایگان، آگهی بگذارد، یک نمایشگاه اتومبیل را پیدا کردیم و ماشین خریدیم. خیلی سریع انجام شد. همه چیز مرتب بود. اصلا معطل نشدیم. در یک نصفه روز پول را به حساب واریز کردیم و ظهر همان روز ماشین را تحویل گرفتیم. این بار که می‌خواستم برای خودم اتومبیل بخرم، فکر می‌کردم به اندازه دفعه قبل خوش‌شانسم. این بار هم نام ماشین را جستجو کردم و از میان تمام آگهی‌ها، آنی را برگزیدم که ارزان‌تر بود. اگر اشتباه نکنم، هفت یا هشت میلیون ارزان‌تر از باقی نمایندگی‌ها می‌فروخت. اگر همه ضرر و زیان‌های آن هشت ماه دوندگی را بخواهم حساب کنم، به نظرم ماشین را بالای 30 میلیون قیمت واقعی‌اش خریدم...

خریدار ماشین چگونه در دام می‌افتد؟

این تنها یک نمونه خیلی کوچک از کلاهبرداری‌هایی است که سودجویان انجام می‌دهند و باعث افزایش نرخ سرسام‌آور یک خودرو می‌شوند. زمانی که کلاهبرداری برای اهل حساب‌کتاب‌ها رخ می‌دهد، مطمئن باشید برای افرادی که سررشته‌ای در امور اقتصادی و معاملات ندارند نیز پیش می‌آید. درست است که شرکت‌های خودروسازی، نام، آدرس و شماره تلفن تمام نمایندگی‌های مورد اعتماد خود را منتشر کرده‌اند اما قیمت کمتر، همچنان دغدغه اولیه و اساسی مردم است. آن‌ها باز هم به سمتی می‌روند که فروشنده، قیمت کمتری را اعلام کند و این موضوع شاید، مهم‌ترین پاشنه آشیل هر دو طرف ماجرا یعنی خریدار و فروشنده باشد. اینکه هر دو سود بیشتر را می‌طلبند و به سودای همین اصل در دام می‌افتند.

استفاده از پلتفرم‌های تخصصی، یك راه‌حل برد-برد

پلتفرم ها ، اپلیکشن ها و دردسترس بودن اطلاعات، یک تیغ دو لبه برای کاربران اینترنت است. به نظر می‌رسد با فراگیر شدن اپلیکشن ها و استفاده از اینترنت، وقت آن رسیده که مردم آگاهی خود را نسبت به کارکرد و تعهدات و پشتیبانی‌های یک اپلیکشن و پلتفرم آنلاین افزایش دهند. به علاوه، در زمینه‌های مختلف اپلیکشن های تخصصی و ویژه‌ای رونمایی و وارد بازار شده که هر کدام به رفع یک نیاز خاص از نیازهای کاربران امروز جامعه ایران اختصاص دارد. یکی برای پشتیبانی اجاره خانه، یکی برای خرید خوراکی و میوه و دیگری برای خرید و فروش لوازم دست دوم و چند تایی هم برای خرید و فروش اتومبیل.

سیگما چیست و چه می‌کند؟

اگر به عنوان یک کاربر پرکار اینترنت در حال خواندن این گزارش هستید، بدین معناست که شما برخلاف خیلی‌ها به تخصص علاقه دارید و خودتان را برای درک چیزهایی که در آن متخصص نیستید، سرزنش نمی‌کنید. به جای آن، کار را به کاردان می‌سپارید و حاضرید هزینه‌ای منصفانه برای یک کار تخصصی بپردازید؛ درست مثل کاری که دیگران بابت تخصص شما انجام می‌دهند و هزینه‌اش را به شما پرداخت می‌کنند. پلتفرم سیگما یک بستر اینترنتی برخط است که به پشتوانه شرکت کرمان موتور راه‌اندازی و پشتیبانی می‌شود و شما به کمک آن می‌توانید اتومبیل‌های صفر یا کارکرده این کمپانی را بخرید یا ماشین دست دوم خود را در آن بفروشید.

اگر در کار خرید یا فروش خودرو خبره نیستید، نمی‌دانید چه اطلاعاتی را به خریدار یا فروشنده بدهید، سیگما را انتخاب کنید. به خصوص که خریداران خودروهای کرمان موتور –به دلیل شغل‌های حساس و پرمشغله‌ای که دارند- معمولا زمان کافی برای پاسخگویی به تلفن‌های متعدد و توضیحات جزئی درباره خودرو را ندارند.

پلتفرم سیگما یک مرجع معتبر برای خدمات خرید و فروش آنلاین خودروهای صفر و کارکرده شرکت کرمان موتور است. سیگما درواقع فرایند خرید یا فروش ماشین شما را نه تنها به شکلی شفاف و امن انجام می‌دهد بلکه این امر را تسهیل هم می‌کند. به چه شکل؟ به این صورت که در ابتدا خودروهای فروشی را به کمک کارشناسان خبره و باکیفیت کارشناسی و سپس آن‌ها را به صورتی دقیق و منصفانه قیمت‌گذاری می‌کند. در نهایت نیز امکان خرید اقساطی و اعتباری ماشین‌ها را فراهم می‌کند .

کار دیگری که سیگما برای مراجعان خود انجام می‌دهد، تعویض خودروهای کاکرده JAC/KMC با صفر و کاکرده از همان برند و ارائه فروش ویژه برای خودروهای حتی کارکرده است. به علاوه، کارشناسان فنی سیگما خودروهای دست دوم را بررسی و براساس نرخ بازار ،واقعی و عادلانه قیمت گذاری می کنند. در یک کلام، مخاطبان سیگما یک مرجع و منبع مورد اعتماد و معتبر برای کسانی است که سررشته‌ای از ماشین ندارند و نیاز دارند تا آن‌ها را از سردرگمی و دوراهی دلالان خودرو نجات دهند.

سیگما پلتفرم خرید و فروش آنلاین خودروهای صفر و کارکرده کرمان موتور

نی نی بلاگ
نی نی بلاگ عکس نی نی، تربیت کودکان، مراقبت زنان، دوران بارداری

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋