نی نی بلاگ

نی نی بلاگ

عکس نی نی، تربیت کودکان، مراقبت زنان، دوران بارداری

بررسی روند عینک طبی در سال 1403

بررسی عینک طبی ترند در سال 1403

اول یکمی هم از خودمون بگم !

ما از قدیمی ترین عینک فروشی های آنلاین و حضوری در تهران  هستیم که تقریبا بالای 60 سال هست که سابقه کار در حوزه تخصصی عینک طبی  , عینک آفتابی ، عدسی طبی ، لنز طبی ، لنز رنگی و حتی عینک بلوکات  رو داریم و میتونیم شما رو با جدیدترینها و بهترینهای صنف خودمون آشنا کنیم و اسممون عینک سازی بیناست و چنانچه دنبال عدسی های خاص با ویژگی های منحصر بفرد میگردید و یا چیزی رو میخواهید که هر جایی نشه پیداش کرد سراغش رو از ما بگیرید ، راستی اسم صفحه اینستاگراممون Binaopt هست و شماره واتساپمون 09362229002 !

از نگاه سایتهای فرانسوی ، ایتالیایی و حتی انگلیسی ، موارد ذیل مورد اهمیت بودند ، عینک‌های ترند به دلیل تأثیری که بر استایل و شخصیت فرد می‌گذارند و همچنین به دلیل استفاده توسط افراد مشهور، مد شده‌اند. این عینک‌ها نه تنها به عنوان یک وسیله برای بهبود بینایی بلکه به عنوان یک اکسسوری مد روز نیز استفاده می‌شوند.

عینک ترند در ایران در سال 1403 و یا 2024 و نهایتا 2025 بشکل های زیر هستند.

عینک آفتابی

  1. عینک زنانه آفتابی : همگی بزرگ هستند و باید توجه داشته باشید که نباید از صورتتون بیرون بیاد.
  2. عینک استات شفاف: این عینک‌ها با رنگ شفاف، برای افرادی که می‌خواهند یک فریم منحصر به فرد و بی رنگ داشته باشند و چیزی روی صورتشون پیدا نباشد ، مناسب هستند.
  3. سبک‌های دهه 90 میلادی: این سبک‌ها در دهه 90 میلادی استفاده می‌شدند و اکنون با الهام از آن دوران، به عنوان یکی از ترندهای جدید عینک‌ها معرفی شده‌اند. که در ایران مربوط میشود به 40 سال پیش و یا اوائل انقلاب.
  4. عینک اسپرت یا عینک آفتابی ورزشی: از رنگ های تند ؛ فریم با بیس زیاد که روی صورت میخوابد و شیشه جیوه ای دارد ؛ مثل برند بوله ایتالیا.
  5. عینک فریم زنانه مستطیلی: این سبک عینک‌ها چند فصلی است که محبوب شده‌اند و به نظر می‌رسد که همچنان در سال 2024 محبوب خواهند بود.
  6. عینک چشم گربه‌ای و زاویه‌دار: این عینک‌ها در دنیای عینک‌های آفتابی کلاسیک هستند و ظاهری بی‌درنگ ایجاد می‌کنند..
  7. عینک‌های آفتابی مردانه : کائوچو کلاسیک ، خلبانی و تخم مرغی .
  8. عینک‌های طبی مردانه مردانه : متاسفانه مد خاصی ندارد و همانی که از قبل بوده همان ادامه دارد .

عینک‌های ترند در کشورهای اروپایی دارای ویژگی‌های زیر هستند:

عینک طبی

  • فریم‌های کائوچویی ضخیم: این فریم‌ها در شکل‌های گرد، مستطیلی، مربعی، خلبانی و حتی شش ضلعی موجود هستند و برای برجسته کردن یا ایجاد تضاد با ویژگی‌های صورت انتخاب می‌شوند.
  • قاب‌های فلزی مینیمال: این قاب‌ها با مدل‌های گرد، مستطیلی، خلبانی و چند ضلعی محبوبیت دارند و به دلیل زیبایی شناسی و عدم محدودیت سنی برای استفاده، انتخاب می‌شوند حالا میتوانند فلزی نازک یا کائوچوی نازک باشند .
  • کیفیت بالای مواد: استفاده از مواد با دوام و با کیفیت بالا که اطمینان از طول عمر و راحتی عینک را فراهم می‌کند ؛ مثل استیل ها ، استات ها و کربن و تیتانیوم
  • طراحی مدرن: طراحی‌هایی که ترکیبی از زیبایی‌شناسی مدرن و کاربردی را ارائه می‌دهند.
  • گرادیان رنگ در فریم ها: این فریم ها دارای انتقال رنگ ظریف و در عین حال قابل توجه هستند که لمس هنری معاصر را ارائه می دهند.
  • فریم عینک های شفاف: که دارای لنزهای خیلی کم و حتی بی رنگ از جنس استات هستند.
  • لوکس با تکنولوژی بالا: ترکیبی از مواد اولیه خاص و منتوع که بصورت خیلی خاص با یکدیگر ترکیب شده اند .
  • عینک چاپ سه بعدی : با تاکید بر سفارشی سازی، این روند در خط مقدم مد شخصی است.
  • دلیل استفاده از مواد کیفیت بالا : استفاده از مواد با دوام و با کیفیت بالا که اطمینان از طول عمر و راحتی عینک را فراهم می‌کند ؛ علارقم اینکه قیمت بیشتری دارند.
  • طراحی مدرن: طراحی‌هایی که ترکیبی از زیبایی‌شناسی مدرن و کاربردی را ارائه می‌دهند.
  • راحتی و انطباق‌پذیری: عینک‌هایی که به خوبی بر روی صورت قرار می‌گیرند و انطباق‌پذیری بالایی با انواع مختلف صورت‌ها دارند.
  • نوآوری در لنزها: استفاده از لنزهای پیشرفته که می‌توانند ویژگی‌هایی مانند محافظت در برابر نور آبی، پوشش‌های ضد انعکاس و مقاومت در برابر خراش را ارائه دهند.

این عینک‌ها با توجه به سلیقه‌های مختلف و نیازهای متفاوت افراد، طراحی شده‌اند و هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. امیدواریم که با این معرفی، بتوانید عینک مناسب خود را برای سال 2024 انتخاب کنید.

نی نی بلاگ
نی نی بلاگ عکس نی نی، تربیت کودکان، مراقبت زنان، دوران بارداری

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋