نی نی بلاگ

نی نی بلاگ

عکس نی نی، تربیت کودکان، مراقبت زنان، دوران بارداری

سفر به ترکیه با قیمتی باورنکردنی

سفر به ترکیه با قیمتی باورنکردنی

این روزها که ترکیه به یکی از بهترین و پرطرفدارترین مقاصد گردشگری برای ایرانیان تبدیل شده است، شناخت راه‌های کاهش هزینه‌های سفر به این کشور زیبا، می‌تواند بسیار مفید باشد. برخی از مسافران، بودجه محدودی برای سفر دارند و ترجیح می‌دهند با کاهش هزینه‌های تور، بیشتر این بودجه را به گشت‌و‌گذار و لذت بردن از سفرشان اختصاص دهند. در واقع، خرید تور ارزان یکی از مهم‌ترین موارد برای کسانی است که اقتصادی سفر می‌کنند و سعی می‌کنند با بودجه‌بندی و برنامه‌ریزی مناسب، به جای اینکه تنها یک سفر لوکس را در سال تجربه کنند، تعداد سفرهایشان را بالا ببرند. در ادامه این مطلب توضیح خواهیم داد که چگونه و به چه روش‌هایی می‌توان هزینه‌های تور ترکیه را کاهش داد، پس همراه ما باشید.

چگونه تور استانبول را ارزان بخریم؟

میان شهرهای متعدد کشور ترکیه، توریستی‌ترین و البته محبوب‌ترین شهر برای مسافران ایرانی و خارجی، شهر زیبای استانبول است. استانبول مقصدی دیدنی با جاذبه‌های گردشگری متعدد است که به شهر بیدار جهان معروف است و به دلیل همین پویایی، مورد توجه بسیاری از گردشگران سراسر جهان قرار می‌گیرد. تور استانبول معمولا از تورهای اقتصادی کشور ترکیه محسوب می‌شود، زیرا این شهر تعداد بسیاری هتل با درجه‌ها متنوع را در خود جای داده است که دست علاقه‌مندان به سفر را با هر بودجه‌ای باز می‌گذارد.

اگر بخواهیم تور استانبول را با سایر تورهای گردشگری کشورهای نزدیک ایران مقایسه کنیم، باید بگوییم که به دلیل نزدیک بودن این مقصد و همچنین تعداد پروازهای میان ایران و ترکیه و با توجه به اینکه کشور ترکیه یکی از کشورهای بدون ویزا برای ایرانیان محسوب می‌شود، تور استانبول معمولا قیمت مناسب‌تری نسبت به باقی موارد دارد. چرا که اخذ ویزا علاوه‌بر زمان‌بر بودن، می‌تواند در قیمت نهایی تور موثر باشد و باعث شود که شما نتوانید تورتان را به‌صورت لحظه آخری و تخفیف خورده رزرو کنید، چون یکی از را‌ه‌های سفر ارزان به ترکیه، خرید تور لحظه آخری است.

اگر برای سفرتان تاریخ مشخصی را در نظر ندارید، در مواردی که تورهای استانبول تقاضای کمتری نسبت به زمان‌های پرمسافر دارند، شما می‌توانید چمدانتان را بسته و منتظر تور لحظه آخری با قیمت‌های باورنکردنی بمانید. درواقع تور لحظه آخری استانبول، یکی از بهترین گزینه‌ها برای سفری اقتصادی به این شهر زیبا است، زیرا این نوع تورها نسبت به قیمت اولیه خود گاها شامل تخفیف‌های بسیار خوبی می‌شوند. در فصول سرد و کم مسافر و همچنین در ایام غیر تعطیل، هزینه تور استانبول را می‌توان تا حد زیادی کاهش داد.

اگر به تور لحظه آخری استانبول علاقه‌ای ندارید و تاریخ مشخصی را برای سفرتان در نظر گرفته‌اید، باز هم با در نظر گرفتن بعضی از موارد می‌توانید سفری ارزان به استانبول را تجربه کنید، این موارد شامل تعداد شب‌های اقامت، نوع پرواز، نوع هتل و خدمات هستند، یعنی هرچه تعداد شب‌های اقامت خود را کاهش بدهید، می‌توانید سفری ارزان‌تر را تجربه کنید. نوع هواپیما و ساعت پرواز هم یکی از مواردی است که در قیمت نهایی تور تاثیر می‌گذارد. رزرو بلیط هواپیماهای داخلی یا هواپیمای خارجی با بار کم و بدون پذیرایی و پروازهایی که ساعت‌های غیرمعمول‌تری دارند، می ‌تواند باعث کاهش هزینه تور شود. انتخاب یک هتل معمولی با خدمات متوسط و کمی دورتر از مرکز توریستی شهر، یعنی میدان تکسیم، می‌تواند هزینه تور استانبول را تا مقدار زیادی کاهش دهد.

چگونه تور آنتالیا را ارزان رزرو کنیم؟

تور آنتالیا، یکی از تورهای پرطرفدار ترکیه، میان ایرانیان است. شهر ساحلی آنتالیا، با هتل‌های منحصر‌به‌فرد و طبیعت زیبا، مقصدی تابستانی برای گردشگران ایرانی و خارجی محسوب می‌شود که گاهی تورهای آن، هزینه بیشتری نسبت به تورهای شهرهای دیگر ترکیه، مانند استانبول یا آنکارا دارد. تورهای آنتالیا معمولا از تورهای لوکس ترکیه هستند، اما با توجه به برخی از موارد می‌توان به این شهر زیبا به‌صورت اقتصادی سفر کرد و از سواحل دیدنی، تفریحات آبی و جاذبه‌های گردشگری متنوع آن لذت برد.

همانند تور استانبول، تور آنتالیا نیز در برخی از بازه‌های زمانی، شامل تخفیف‌های لحظه آخری شده و با قیمت بسیار مناسبی به‌فروش می‌رسد. در واقع به‌دلیل تابستانی بودن این مقصد گردشگری و تفریحات آبی، که عمده آن‌ها فقط در فصول گرم سال، در دسترس هستند، قیمت تور آنتالیا در برخی از فصول سرد سال، تا نصف قیمت نیز کاهش پیدا می‌کند. شما می‌توانید با سفر در این فصول، تجربه اقامت در هتل‌های لوکس آنتالیا را با نصف هزینه این تور در فصل تابستان داشته باشید. البته باید به این مورد نیز توجه داشت که در فصل تابستان هم می‌توان با رزرو تور لحظه آخری آنتالیا، در هزینه‌های سفر به این شهر صرفه‌جویی کرد.

در برخی از تاریخ‌ها، مانند روزهای بعد از تعطیلات مهم، به‌دلیل کاهش تقاضا برای رزرو تور آنتالیا، شاهد تخفیف‌های بسیار خوبی خواهید بود. علاوه‌بر این موارد، رزرو یک هتل معمولی با درجه پایین‌تر و با خدمات کم برای اقامت، می‌تواند در کاهش هزینه‌های تور آنتالیا نقش بسیار زیادی داشته باشد. باید توجه داشت که پروازهای ایرانی که به مقصد آنتالیا انجام می‌شوند، در فرودگاه اصلی این شهر به‌ زمین نمی‌نشینند و به‌همین دلیل قیمت ارزا‌تری نسبت به پروازهای ترک و به اصطلاح مستقیم، دارند، پس انتخاب پرواز نقش مهمی در هزینه نهایی تور آنتالیا دارد.

سفر به ترکیه با قیمتی باورنکردنی

چگونه تور آنکارا را ارزان رزرو کنیم؟

آنکارا، پایتخت کشور ترکیه و مرکز نهادهای دولتی این کشور است، اما این بدان معنی نیست که این شهر جاذبه‌ای برای توریست‌ها ندارد. امروزه با توجه به اهمیت تاریخی این شهر زیبا، تور آنکارا مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته است، علاوه‌بر این مورد، سفر به آنکارا برای افرادی که وقت سفارت برای انگشت‌نگاری دارند، یک امر ضروری است و پیدا کردن تور آنکارا با قیمت مناسب دغدغه این افراد محسوب می‌شود. مانند تور استانبول، شما می‌توانید تور آنکارا را به‌صورت لحظه آخری تهیه کنید. یعنی اگر تاریخ مشخصی را برای سفرتان در نظر ندارید، می‌توانید منتظر تخفیف‌های لحظه آخری بمانید، اما اگر باید در تاریخ مشخصی سفر کنید، با رعایت برخی موارد می‌توانید سفر ارزان‌تری را به آنکارا تجربه کنید، این موارد شامل تعداد شب‌های اقامت، نوع پرواز، نوع هتل و خدمات هستند. هرچه از شب‌های اقامت در آنکارا بکاهید می‌توانید تور آنکارا را با قیمت مناسب‌تری رزرو کنید. انتخاب یک هتل معمولی، کمی دورتر از جاذبه‌های اصلی شهر و با خدمات کم‌تر نیز می‌تواند از هزینه‌های سفرتان بکاهد. انتخاب پرواز ایرانی نسبت به پرواز ترک نیز باعث کاهش هزینه سفر به این شهر دیدنی می‌شود.

سفر به ترکیه با قیمتی باورنکردنی

آژانس نگارستان پرواز مجری تورهای ارزان ترکیه

آژانس نگارستان پرواز با سال‌ها تجربه در زمینه برگزاری انواع تورهای ترکیه و با بهره‌گیری از کارشناسان با تجربه، می‌تواند راهنمای شما برای رزرو تور ارزان ترکیه باشد. اگر قصد دارید با هزینه‌ای مناسب به ترکیه سفر کنید، مشاوره با کارشناسان آژانس نگارستان پرواز می‌تواند راه خوبی برای این رسیدن به این هدف باشد. همچنین با مراجعه به صفحه تور ترکیه در سایت آژانس نگارستان پرواز، می‌توانید بدون تماس و تنها با یک کلیک، از قیمت انواع تورهای ترکیه مطلع شوید.

نی نی بلاگ
نی نی بلاگ عکس نی نی، تربیت کودکان، مراقبت زنان، دوران بارداری

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋