نی نی بلاگ

نی نی بلاگ

عکس نی نی، تربیت کودکان، مراقبت زنان، دوران بارداری

Bionage، محافظ کودکان و عاشق زمین

بیونیج، محافظ کودکان و دوستدار زمین

اگر از دسته والدین سخت‌گیر در خرید محصولات پوست و مو برای کودکتان هستید احتمالا برایتان پیش آمده که در حین خرید این محصولات وسواس داشته باشید. برخی از والدین بر این باورند که هر آنچه یک بزرگسال می‌تواند برای مراقبت پوست و مو استفاده کند قابل استفاده برای نوزاد نیز است. برخی دیگر نیز تصور می‌کنند پوست نوزادان به مانند افراد بزرگ‌تر نیاز به مراقبت‌های خاص ندارد و حتی تا به اینجا پیش می‌روند که استفاده از هرگونه مواد مراقبتی نه تنها فایده ندارد، بلکه می‌تواند ضرر نیز داشته باشد.

اما اگر سری به مطب متخصصین مراقبت از کودک بزنید متوجه خواهید شد که این تصورات کاملا اشتباه است و نوزادان و کودکان نیز به مانند بزرگسالان در معرض آسیب‌های پوست و مو هستند. آنچه سازمان بهداشت جهانی اعلام می‌کند این است که محصولات مراقبت از پوست و مو کودکان باید در خط اول مراقبت‌های اولیه بعد از تولد نوزادان در نظر گرفته شود. این امر تا حدی اهمیت دارد که توصیه شده والدین از محصولاتی استفاده کنند که مخصوص نوزادان است. در ادامه در خصوص ویژگی این محصولات صحبت خواهیم کرد.

 

چرا باید از محصولات مراقبتی برای نوزادان استفاده کرد؟

بد نیست بدانید که مراقبت از کودکان و نوزادان با این دست محصولات می‌تواند فرزند شما را در برابر خطرات و ابتلا به بیماری‌های پوستی مانند اگزما محافظت کند. حال که به اهمیت این موضوع پی بردیم باید از چه محصولاتی استفاده کنیم؟ آیا استفاده از تمام محصولات مراقبتی مورد نیاز هستند و می‌توان از آن‌ها برای پوست نوزادان استفاده کرد؟ در ادامه به این سوالات پاسخ خواهیم داد و بهترین برند تولید کننده محصولات مراقبتی از پوست نوزاد را نیز معرفی خواهیم کرد.

نحوه مراقبت از پوست کوک

احتمالا شما نیز توجه کرده‌اید که نوزادان تازه تولد شده کمی چروک روی سطح پوست خود دارند که این علائم طبیعی بوده و در واقع نوع واکنش محافظی در روزهای اولیه تولد برای محافظت از پوست نوزاد است. این علائم تا 8 روز ابتدایی تولد از بین خواهد رفت، اما می‌توانید از لوسیون‌های بدن مخصوص کودک محافظ زمین بیونیج برای کم شدن این علامت استفاده کنید.

بد نیست بدانید که لایه پوستی نوزادان به نسبت بزرگسالان نازک‌تر بوده و در برابر آسیب مقاومت کمتری دارد، علاوه‌بر این به دلیل کم بودن غدد چربی پوست آن‌ها را در برابر بیماری‌ها آسیب‌پذیرتر می‌کند. از این رو توصیه می‌شود در روزهای اولیه طبق نظر پزشک از مرطوب کننده‌ها، شامپو و مواد شوینده البسه مناسب محافظ زمین بیونیج استفاده کنید تا میزان آسیب به حداقل برسد.

از مشکلات پوستی رایج که ممکن است در روزهای اولیه با آن مواجه شوید می‌توان به عرق سوز شدن، اگزما و خشکی پوست و آفتاب سوختگی اشاره کرد.

بیونیج، محافظ کودکان و دوستدار زمین

روش‌های مراقبتی از پوست نوزاد

همانطور که اشاره شد این سه عارضه می‌تواند تهدید کننده سلامت پوست نوزادان باشد. در گام اولیه باید مراقبت‌های زیر را انجام دهید:

برای جلوگیری از سوختگی و عرق سوز شدن نوزاد باید پوشک‌شان را به موقع تعویض کنید و برای شست و شوی پوست نوزاد از آب سرد استفاده کنید. بعد از شستشو لازم است که از کرم‎های ضد سوختگی استفاده کنید. استفاده از کرم‎های مخصوص محافظ طبیعت بیونیج و پوشاک ضد حساسیت می‌تواند این علائم را کاهش دهد.

برای جلوگیری از آفتاب سوختگی باید ضد آفتاب مخصوص نوزادان محافظ طبیعت بیونیج و کلاه برای جلوگیری از تابش نور خورشید به پوست آن‌ها استفاده کنید. شما می‌توانید ضد آفتاب‌های مخصوص نوزادان را از مراکز خرید معتبر تهیه کنید.

برای اینکه بتوانید از خشکی پوست جلوگیری کنید باید از شستشوی پوست نوزاد به طور مرتب خودداری کنید. استفاده از آب داغ نیز می‌تواند باعث تشدید خشکی پوست آن‌ها شود. بهتر است در زمان شستشو از شوینده‌های ملایم نوزاد و همچنین کرم‌های مرطوب کننده مخصوص و محافظ طبیعت بیونیج استفاده کنید.

مراقبت از مو کوک

شاید برای شما هم عجیب باشد که چرا باید از مو نوزادان تازه متولد شده مراقبت کرد؟ برخی باور دارند که به دلیل ریزش موهای تازه و رشد مجدد آن نیاز به مراقبت از آن‌ها نیست، اما باید بدانید که این مراقبت‌های اولیه هستند که سلامت مو نوزاداران در آینده را تضمین می‌کنند. با استفاده از محصولات مو نوزاد محافظ طبیعت بیونیج می‌توانید باعث تقویت فولیکول‌های مو شوید. استفاده از شامپوهای مخصوص نوزادان که اغلب ضد حساسیت و جلوگیری کننده از اشک هستند نیز استفاده می‌شود. اگر فرزند شما دارای موهای پرپشتی است می‌توانید از نرم کننده موی کودک بیونیج محافظ طبیعت نیز استفاده کنید که از گره خوردن مو جلوگیری می‌کند.

توجه داشته باشید که راه تقویت موی کودک به استفاده از محصولات مراقبتی مو محدود نمی‌شود، شما باید طبق نظر پزشک از شربت‌های تقویت مو کودک نیز استفاده کنید.

بیونیج، محافظ کودکان و دوستدار زمین

چه محصولات مراقبتی برای پوست و مو کودک مناسب است؟

در حال حاضر برندهای مختلفی در زمینه مراقبت پوست و مو نوزاداران محصولات متنوعی را تولید می‌کنند، اما همه این برندها دارای استانداردهای لازم و مراقبتی نیستند. با این حال برخی از آن‌ها علاوه بر خاصیت مراقبت از از پوست و مو نوزادان دارای ویژگی مراقبت از زمین یا محافظ زمین نیز هستند.

برند بیونیج تولید کننده محصولات مراقبت از پوست و مو کودک بیونیج است که محصولات خود را بر پایه استفاده از مواد طبیعی و گیاهی تولید می‌کند. این شرکت با تحقیقات گسترده در زمینه اثربخشی مواد گیاهی بر مراقبت از پوست و مو محصولاتی را تولید کرد که حالا به سراسر دنیا عرضه می‌شود.

برند بیونیج دارای رویکرد خاصی در تولید محصولات مراقبتی از پوست و مو نوزاد است که در اصلاح محافظ طبیعت شناخته می‌شود. مواد اولیه این محصولات که الهام گرفته از طبیعت است برای مراقبت از پوست و مو نوزادان فرموله شده و متناسب با نیاز بدن آن‌ها تولید شده است.

گفتنی که محصولات تولید شده این برند فاقد سولفات، پارابن، فتالات، مشتقات نفتی و الکل است. علاوه بر این در تولید این محصولات به حفظ سلامت طبیعت نیز توجه شده و تمامی آن‌ها زیست تخریب‌ پذیر هستند. این محصولات بدون تست حیوانی بوده و با بسته بندی قابل بازیافت تولید می‌شود.

 

 

نی نی بلاگ
نی نی بلاگ عکس نی نی، تربیت کودکان، مراقبت زنان، دوران بارداری

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋