راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۳ نفر را دنبال می کند

گرمای زایمان خطر زایمان زودرس را افزایش می دهد!

گرما زایمان خطر زودررس رو افزایش میده!

تاثیر گرما بر زایمان زودرس

بر اساس یک مطالعه چند نهادی جدید که روز جمعه توسط JAMA منتشر شد، افزایش فراوانی و شدت امواج گرما به دلیل تغییرات آب و هوایی، زنان را در معرض خطر بیشتری برای تجربه زایمان زودرس قرار می دهد که سلامت و رفاه نوزادان آنها را به خطر می اندازد.

تاثیرات گرما بر زایمان

تجزیه و تحلیل 53 میلیون تولد که در 50 منطقه شهری ایالات متحده در طول دوره 25 ساله از 1993 تا 2017 رخ داده است، نشان می دهد که نرخ زایمان زودرس در زمانی که دمای محلی به طور غیرعادی برای بیش از چهار روز متوالی گرم بود افزایش یافته است.

این مطالعه که توسط محققان دانشکده بهداشت عمومی رولینز، دانشگاه نوادا رنو، دانشگاه ییل، دانشگاه یوتا و مرکز ملی تحقیقات جوی هدایت می‌شود، بزرگترین مطالعه‌ای است که تا به امروز به بررسی ارتباط بین گرمای شدید و سلامت پری ناتال می‌پردازد.

زایمان زودرس

چرا زایمان زودرس بحرانه؟

تولدهای زودرس حاملگی کمتر از 37 هفته و کمتر از 39 هفته - از علل اصلی مرگ و میر نوزادان و مشکلات طولانی مدت سلامتی مانند پیامدهای تنفسی، شناختی و رفتاری هستند. حتی افزایش اندک در موارد این شرایط می تواند پیامدهای زیادی برای سلامت عمومی داشته باشد.

هاوارد چانگ، دکترا، استاد آمار زیستی و بیوانفورماتیک و نویسنده ارشد مقاله، می‌گوید: «ما تابستان امسال بسیار گرمی را پیش‌بینی می‌کنیم و به دلیل تغییرات آب و هوایی، امواج گرمای بیشتری را در آینده تجربه خواهیم کرد.» مطالعه ما نشان می‌دهد که افزایش دما می تواند پیامدهای بدتری را برای نوزادان به همراه داشته باشد، زیرا نوزادانی که نارس به دنیا می آیند می توانند مشکلات سلامتی و هزینه های اضافی مراقبت های بهداشتی داشته باشند.

راهنمای بارداری و نوزاد🥰
راهنمای بارداری و نوزاد🥰 راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋