راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۳ نفر را دنبال می کند

صرافی بین المللی BingX را معرفی می کنیم

معرفی صرافی بین‌ المللی بینگ ایکس

صرافی ارز دیجیتال به بستری گفته می‌شه که مبادله ارزهای دیجیتال یا تبدیل ارزهای دیجیتال به ارزهای فیات ازطریق اون بستر صورت می‌گیره. این صرافی‌ها به‌ صورت مجازی فعالیت می‌کنن و افراد برای استفاده از خدمات مربوط به ارزهای دیجیتال، باید ابتدا در اون صرافی‌ها ثبت‌‌نام کنن؛ اما مسئله‌ بسیار مهمی که همیشه ذهن سرمایه‌گذاران و معامله‌گران ایرانی رو به خودش درگیر می‌کنه اینه که کدوم صرافی امنیت بالاتری داره و خدمات بهتری رو به کاربرانش ارائه میده؟ ما در این مطلب قصد داریم صرافی بینگ ایکس  (bingx) رو به‌عنوان بهترین و معتبرترین صرافی ارز دیجیتال در ایران معرفی کنیم و درباره مهم‌ترین خدمات این صرافی اطلاعاتی رو در اختیار شما عزیزان قرار بدیم.

معرفی صرافی بینگ ایکس

این صرافی که در گذشته با نام صرافی Bingbon شناخته می‌شد، در سال 2018 در کشور سنگاپور تاسیس شد و امروزه در بسیاری از مناطق مثل هنگ‌کنگ، کانادا، تایوان و تعدادی از کشورهای اروپایی هم شعبه داره. Bingx درواقع یه صرافی متمرکز هستش که خدماتش رو به بیش از 100 کشور در دنیا ارائه میده. براساس آمارهای رسمی، این صرافی درحال‌حاضر به نزدیک به 5 میلیون کاربر خدمات ارائه میده که از نقاط مختلف جهان در این صرافی مشغول تجارت هستن.

صرافی بینگ ایکس ازنظر حجم معاملاتی هم به‌عنوان یه صرافی محبوب و معتبر شناخته می‌شه؛ به‌طوری‌که با توجه به آمارهای به‌دست اومده، این صرافی از لحاظ حجم معاملات فیوچرز در رده دهم قرار داره که البته بسته به شرایط، گاهی درمیان پنج صرافی برتر هم قرار گرفته. همین موارد نشون میدن که می‌شه این صرافی رو به‌عنوان یه گزینه مطمئن برای انجام معاملات انتخاب کرد. در ادامه، به‌طور دقیق‌تر با امکانات و خدمات صرافی Bingx  آشنا خواهید شد.

امکانات معاملاتی در صرافی بینگ ایکس

اگر جزء فعالان بازار مالی باشید، احتمالا تاکنون با صرافی‌های زیادی آشنا شدید که نقش واسطه رو در معاملات ایفا می‌کنن؛ اما در این بین، انتخاب یه صرافی که بتونه تجربه معاملات امن رو برای شما فراهم کنه اهمیت بسیار بالایی داره. صرافی Bingx با ارائه خدمات و امکانات متنوع به سرمایه‌گذاران تونسته محبویت قابل توجهی کسب کنه و به‌عنوان یکی از بهترین صرافی‌ها در این زمینه شناخته بشه. در این بخش از مقاله، مهم‌ترین امکانات معاملاتی این صرافی رو توضیح دادیم:

امکان انجام معاملات اجتماعی و کپی

یکی از امکانات بسیار جذاب این صرافی، قابلیت استفاده از تجربیات و شیوه معامله تریدرهای باسابقه و حرفه‌ای بازارهای مالی هستش. این ویژگی به شما کمک می‌کنه تا حتی بدون داشتن تسلط کافی روی چگونگی تحلیل بازار بتونید از دانش افراد حرفه‌ای در این زمینه استفاده کنید و به این ترتیب، سودهای قابل توجهی به‌دست بیارید.

برای برخورداری از این ویژگی می‌تونید در قسمت copy trade pro Bingx با توجه به خصوصیاتی که مدنظر دارید، تریدرهای گوناگون رو انتخاب کرده و نحوه انجام معاملات اون‌ها رو در حساب خودتون کپی کنید. البته معمولا مقداری از سود کسب‌شده توسط حساب معاملاتی شما، به اون مجموعه تعلق می‌گیره.

علاوه‌براین، شما می‌تونید در برنامه elite traders این صرافی، به دانش و تخصص معامله‌گرای حرفه‌ای هم دست پیدا کنید. در این بخش معمولا مواردی مثل سابقه معامله، بازدهی و نحوه تجارت معامله‌گران حرفه‌ای قابل دیدن هست که می‌تونه به شما دید بهتر و جامع‌تری درمورد بازار بده و درنتیجه، باعث تصمیم‌گیری‌های سودمند براتون بشه.

امکان انجام معامله با روش‌های متنوع

یکی دیگه از امکاناتی که صرافی بینگ ایکس دراختیار کاربرانش قرار میده، امکان انجام معاملات نقطه‌ای و شبکه‌ای هست. منظور از معاملات نقطه‌ای اینه که معامله‌گران بتونن ارزهای دیجیتال و بقیه دارایی‌های مورد نظرشون رو با قیمت لحظه‌ای خریداری کنن؛ اما در معاملات شبکه‌ای، معامله‌گر می‌تونه سفارشاتش رو در سطوح قیمتی مختلف قرار بده و با این کار، از نوسانات موجود در دارایی برای کسب سود استفاده کنه. جالبه بدونید که همه این معاملات رو می‌تونید به‌ صورت کپی تریدینگ هم انجام بدید تا به این ترتیب، با استفاده از تجارت معامله‌گران حرفه‌ای، به سودهای بالایی دست پیدا کنید.

معرفی صرافی بین‌ المللی بینگ ایکس

تجربه معامله در نسخه دمو

امکان معامله در حساب دمو علاوه‌بر صرافی بینگ ایکس، در بسیاری از صرافی‌های دیگه هم وجود داره. نسخه دمو می‌تونه یه تجربه عالی برای معامله‌گران در بازار ایجاد کنه و به ‌همین دلیل، محبوبیت بسیار بالایی داره. با استفاده از این نسخه می‌تونید در شرایط واقعی بدون احتیاج به پول تجارت کنید و از این طریق، سود قابل توجهی کسب کنید. معمولا در حساب دمو 100000 واحد توکن مجازی BingX در اختیار شما قرار داده می‌شه که می‌تونید از اون‌ها برای انجام معاملاتتون استفاده کنید. مهم‌ترین مزیتی که نسخه دمو داره اینه که تجربه شما رو برای ورود به بازارهای مالی افزایش میده.

برخورداری از ویژگی Grid Trading

یکی دیگه از امکانات معاملاتی جذاب که در صرافی بینگ ایکس وجود داره، قابلیت Grid Trading هستش. با کمک این ویژگی می‌تونید با تعیین حد بالا و حد پایین به‌ صورت خودکار، امکان دریافت حداکثر سود رو از معاملات خود فراهم کنید. در Grid Trading به‌طور خودکار دارایی مورد نظر شما در یک بازه زمانی مشخص و براساس حداقل و حداکثر قیمتی که مشخص کردید، معامله می‌شه؛ بنابراین کاربران می‌تونن معاملات خودشون رو با بالاترین میزان سود انجام بدن.

پشتیبانی از زبان فارسی

یکی از مزایا و خدمات بسیار مهمی که صرافی BingX به کاربران ایرانی ارائه میده، پشتیبانی از زبان فارسی هستش. به‌واسطه این ویژگی، کاربران ایرانی می‌تونن مشکلات احتمالی رو با پشتیبان‌های مجموعه درمیون بذارن و راهنمایی‌های دقیقی رو دریافت کنن.

دسترسی به دارایی‌های متنوع

اکثر صرافی‌ها امکان معامله دارایی‌های خاصی مثل ارز دیجیتال رو فراهم می‌کنن؛ اما ازطریق صرافی BingX، شما به انواع مختلفی از دارایی‌ها مانند سهام یا کالا نیز دسترسی خواهید داشت؛ پس می‌تونید سبدی متنوع متشکل از دارایی‌های گوناگون برای خودتون داشته باشید و به این ترتیب، ریسک‌های معاملاتی رو کاهش بدید. دسترسی به مجموعه گسترده‌ای از دارایی‌ها باعث می‌شه تا جامعه بیشتری از فعالان بازار بتونن از ویژگی‌های BingX استفاده کنن.

تجارت با استفاده از اهرم و امکانات بی‌نظیر

اهرم‌ها از ابزارهایی هستن که موجب چندین برابر شدن سود معاملات شما میشن. البته این ابزار می‌تونه به همون نسبت، ریسک معاملات رو هم افزایش بده. خوبه بدونید که مقدار اهرم برای همه دارایی‌های لیست‌شده در BingX یکسان نیست و با توجه به نوع دارایی، اهرم‌ها ممکنه تا 300 برابر افزایش پیدا کنن.

امکان استفاده از اهرم در صرافی بینگ ایکس در هر دو پوزیشن لانگ و شورت وجود داره؛ همچنین می‌تونید با توجه به نیازتون، برای پوزیشن‌های معاملاتی که انجام می‌دید حد سود و زیان تعیین کنید. صرافی BingX برای کاهش ریسک‌های معاملاتی، یه ویژگی جالب در رابطه با حد سود و زیان تعیین کرده؛ به‌طوری که با فعال شدن یکی از شرایط حد ضرر یا سود، دیگری به ‌صورت اتوماتیک غیرفعال می‌شه.

معرفی صرافی بین‌ المللی بینگ ایکس

انواع کارمزد در صرافی بینگ ایکس

در صرافی BingX برای فعالیت‌های ترید و انجام معاملات، کارمزدی درنظر گرفته شده. این کارمزدها انواع مختلفی دارن که در این بخش، اون‌ها رو به ‌صورت جداگانه مورد بررسی قرار دادیم:

کارمزد برداشت (Withdrawal)

یکی از مهم‌ترین انواع کارمزد در صرافی BingX، کارمزد برداشت نام داره. این کارمزد برای هر برداشت ارز دیجیتال از حساب BingX محاسبه می‌شه و مقدار اون هم به نوع ارز و همچنین مقدار برداشت شما بستگی داره.

کارمزد معاملات اسپات (Spot Trading)

نوع دیگه‌ای از کارمزد که در صرافی بینگ ایکس وجود داره، کارمزد معاملات اسپات هست. این کارمزد برای هر معامله اسپات یا نقطه‌ای در بازار ارز دیجیتال محاسبه می‌شه. کارمزد معاملات اسپات معمولا به‌ صورت درصدی از مقدار معامله و یا به‌ شکل ثابت اعمال میشن.

کارمزد معاملات فیوچرز استاندارد (Standard Futures)

کارمزد معاملات فیوچرز استاندارد هم شباهت بسیار زیادی به کارمزد معاملات اسپات دارن؛ به ‌این ‌صورت که این کارمزدها هم به ‌صورت درصدی از مقدار معامله و یا به‌ شکل ثابت و مشخص محاسبه میشن.

کارمزد معاملات فیوچرز پرپچوال (Perpetual Futures)

معاملات فیوچرز پرپچوال نوع دیگری از معاملاتی هستن که در صرافی BingX انجام میشن. برای این دسته معاملات هم کارمزدی در این صرافی درنظر گرفته شده که این کارمزد، معمولا به‌ صورت درصدی از مقدار معامله و یا به ‌شکل ثابت و مشخص محاسبه می‌شه.

کارمزد تبدیل ارز (Conversion)

موضوع دیگه‌ای که باید بدونید اینه که برای تبدیل ارز در صرافی BingX هم باید کارمزد پرداخت کنید که به این کارمزد اصطلاحا کارمزد تبدیل ارز گفته می‌شه. کارمزد تبدیل ارز هم ممکنه به ‌صورت درصدی از مقدار تبدیلی و یا به ‌شکل ثابت اعمال بشه.

انجام معاملات با سود بالا در صرافی بین ‌المللی بینگ ایکس

در این مطلب، صرافی معتبر و بین ‌المللی BingX رو معرفی کردیم و مهم‌ترین خدمات و امکاناتی که این صرافی به کاربرانش ارائه میده رو مورد بررسی قرار دادیم. امروزه فعالیت در بازارهای مالی مانند بازار ارزهای دیجیتال به‌طور قابل توجهی گسترش پیدا کرده؛ اما لازمه فعالیت اصولی و سودمند در این بازار، کمک گرفتن از یه صرافی معتبر با امکانات مورد قبول هستش. صرافی بینگ ایکس یکی از همین صرافی‌هاست و تونسته طی سال‌های اخیر، خدمات باکیفیت و بی‌نظیری رو به کاربران خودش ارائه بده و درنتیجه، رضایت حداکثری اون‌ها رو دریافت کنه؛ بنابراین اگه قصد دارید به انجام معاملات سودمند و درعین‌حال ایمن در بازارهای مالی بپردازید، ثبت نام در صرافی بینگ ایکس رو به شما عزیزان پیشنهاد می‌دیم.

راهنمای بارداری و نوزاد🥰
راهنمای بارداری و نوزاد🥰 راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋