راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎
توسط ۳۳ نفر دنبال می شود
 ۳ نفر را دنبال می کند

از شیر مرغ تا جان انسان. محصولاتی که به نظر شما شیائومی تولید نمی کند

از شیر مرغ تا جون آدمیزاد؛ کالاهایی که فکرش را نمی کنید شیائومی تولید کند

شیائومی در حال حاضر به معنای واقعی کلمه همه چیز می‌سازد! این برند اکنون گوشی هوشمند، تبلت، لپ تاپ، تلویزیون، پلوپز، چراغ هوشمند، کتری، هدفون، بلندگو، واقعیت مجازی و بسیار چیزهای دیگر از محصولات را می‌سازند. این برند بزرگ چینی در حوزه طراحی و نوآوری برنده جوایز بسیاری شده است. با این حال، بیایید با تعدادی از کالاهای شیائومی که .فکرش را نمی‌کردید این برند بسازد، آشنا شویم

اسکوتر Xiaomi Ninebot Plus Segway

اسکوتر خود متعادل کننده جدید شیائومی Ninebot Plus باید یکی از جالب‌ترین فناوری‌هایی باشد که تا به حال ساخته است. این اسکوتر که به طور کامل برای راندن بارهای تا 100 کیلوگرم به مدت 25 کیلومتر با حداکثر سرعت 18 کیلومتر در ساعت مجهز است برای نوجوانان و جوانان انتخابی عالی است. اسکوتر ناین بات پلاس باهوش‌تر از Segway معمولی است و ویژگی‌های جالب زیادی دارد. برای مثال، شما می‌توانید از راه دور با ناین بات پلاس خود مانند یک خدمت پیشخدمت تماس بگیرید. این محصول همچنین ویژگی دنبال کردن جسم متحرک به صورت خودکار را دارد، به طوری که اسکوتر مانند حیوان خانگی پشت سرتان دنبال شما حرکت می‌کند.

مترجم جهانی Xiaomi Mijia

در حالی که ما از مترجمان زبان جهانی که توسط فیلم‌های علمی تخیلی فاصله داریم، شیائومی محصول جالبی در آستین خود دارد. مترجم شیائومی میجیا دستگاهی شبیه گوشی هوشمند است که مجموعه‌ای از میکروفون‌ها و همچنین دوربینی را در پشت خود قرار دارد؛ تا زمانی که اتصال تلفن همراه یا Wi-Fi داشته باشید، صفحه نمایش 4.1 اینچی این محصول را می‌توان برای مشاهده متن ترجمه شده در زمان واقعی استفاده کرد. شیائومی ادعا می‌کند که مترجم جهانی از 18 زبان پشتیبانی خواهد کرد که باید بخش قابل توجهی از زبان‌های موجود در دنیا را پوشش دهد. در همین حال، آرایه شش میکروفون می‌تواند صدا را از هر دو طرف دستگاه ضبط کند و ترجمه صوتی را در زمان واقعی ارائه دهد.

تنگ ماهی Xiaomi Geometry Fish Tank

از شیر مرغ تا جون آدمیزاد؛ کالاهایی که فکرش را نمی کنید شیائومی تولید کند

با تنگ ماهی هندسی شکل زیبای شیائومی، حس آرامش و ظرافت را به میز شلوغ یا اتاق خواب آشفته خود بیاورید. توجه داشته باشید ک این محصول یک آکواریوم معمولی نیست! این تنگ ماهی آکواپونیک جمع و جور با وزن یک کیلوگرم، دو چیز ویژگی طبیعی از جمله ماهی‌ها و گیاهان را در خود جای می‌دهد. از آنجایی که مراقبت همزمان از یک گیاه و ماهی خانگی کار آسانی نیست، این تنگ ماهی کنترل هوشمندی دارد که برای تعویض آب استفاده می‌شود. این تنگ همچنین یک سیستم تصفیه چهار مرحله‌ای را ارائه می‌دهد که برای تمیز کردن تنگ کاربرد دارد. تنگ با چراغ‌های LED بین رنگ‌های سبز، صورتی، آبی، بنفش و فیروزه‌ای روشن می‌شود.

پهپاد Xiaomi Mi 4K Drone

اکنون شیائومی پهباد یا کوادکوپتر 4K خود را وارد بازار کرده است. کوادکوپتر Mi Xiaomi با کمتر از نصف قیمت پهباد سطح بالا DJi Phantomهمچنان توانسته است یک دوربین 4K قوی را ارائه دهد. این محصول هنوز با سرعت 4K بالاتر از 30 فریم بر ثانیه فیلمبرداری نمی‌کند، بنابراین در مقابل فانتوم شکست می‌خورد، اما زمان پرواز مشابهی در 27 دقیقه و بسیاری از ویژگی‌های را ارائه می‌دهد. از مشخصات فنی این محصول می‌توان به دوربین گیمبال یکپارچه با تثبیت کننده سه محوری و ژیروسکوپ 6 محوری، GPS + GLONASS، بازگشت ولتاژ پایین، حفاظت از حصار جغرافیایی، ضربه زدن برای پرواز و سایر موارد بهره می‌برد.

کفش هوشمند Xiaomi Mi Smart Shoes

کفش‌های هوشمند شیائومی مجموعه‌ای از ویژگی‌های درخشان را در خود جای داده است. ساختار سبک و پارچه قابل تنفس این محصول، آن را برای دویدن صبحگاهی یا ورزش در باشگاه ایده آل می‌کند. این کفش هوشمند یک نوار بازتابنده در پشت پاشنه و یک نخ انعکاسی بافته شده در بند کفش دارد که باعث می‌شود تا دیون در آخر شب در محله امن‌تر شود. از همه مهمتر، این کفش هوشمند با یک ردیاب هوشمند آمازفیت ارائه می‌شود که در یک محفظه زیر کفی قرار می‌گیرد. ردیاب حرکات شما را کنترل می‌کند و کل مسافتی که راه می‌روید یا می‌دوید را از طریق اپلیکیشن Mi Fit به شما نشان می‌دهد.

پروژکتور لیزری Xiaomi Mi Ultra Short Throw Laser Projector

یکی دیگر از گجت‌های فوق العاده جالب اما بسیار گران قیمت شیائومی، پروژکتور لیزری پرتاب کوتاه آنهاست که می‌تواند فیلم‌های 150 اینچی را در حالی که فقط 50 سانتی‌متر از دیوار فاصله دارد، نمایش دهد. اگر به دنبال چیدمان اتاق نشیمن هستید که تلویزیون در آن مرکز توجه نباشد، یک پروژکتور پرتاب کوتاه عالی است. در حالی که هنوز به اندازه تلویزیون‌های سنتی در نور روز روشن نیست، اما به لطف قابلیت‌های Full HD واقعی، نسبت 3000:1 و لیزر 5 هزار لومن واقعاً در شب زنده می‌شود. برخلاف پروژکتورهای سنتی، لازم نیست نگران طول عمر لامپ باشید، زیرا لیزر Mi Ultra Short Throw با 25 هزار ساعت ارائه می‌شود.

چمدان Xiaomi Bluetooth Suitcase

چمدان مجهز به بلوتوث شیائومی که برنده جایزه طراحی صنعتی آلمانی IF شده است، تلاش می‌کند شیوه سفر شما را متحول کند. این چمدان با نمای بیرونی تمام فلزی آلیاژ آلومینیوم-منیزیم توانسته ظاهری زیبا را نمایش دهد. اگرچه به لطف چرخ‌های فوق ‌العاده صاف و بی‌صدا، هیچکس صدای آمدن شما را نخواهد شنید. بنابراین چه چیزی چمدان شیائومی را با چمدان قدیمی معمولی شما متفاوت می‌کند؟ جدا از طراحی سطح بالا و قیمت گزاف، چمدان شیائومی بلوتوثی است. شما می‌توانید قفل چمدان را به صورت بی‌سیم باز کنید و زمانی که خارج از محدوده است هشدار دریافت کنید. همانطور که گفته شد، این چمدان یک نسخه غیر بلوتوثی را با همان ساختار پیشرفته اما با قیمت بسیار کمتر ارائه می‌دهد.

مسواک برقی Xiaomi MiJia Sonic

مسواک سونیک شیائومی نسبت رقبا با قیمت مناسبی ارائه می‌شود. مسواک سونیک Mijia یک موتور صوتی دارد که حرکت مسواک را تا 31 هزار در دقیقه انجام می‌دهد و بلافاصله دندان‌ها را تمیز می‌کند. شما می‌توانید برس مسواک را روی حالت تمیز کردن ملایم قرار دهید. تجربه مسواک زدن درون برنامه‌ای را از طریق اپلیکیشن Mi Home سفارشی کنید و همچنین داده‌هایی مانند مدت زمان مسواک زدن، یکنواختی (اگر زمان مساوی را به هر دندان اختصاص داده باشید) و پوشش (اگر همه دندان‌ها را مسواک زده باشید) را ثبت می‌کند. مسواک برقی و اپلیکیشن می‌توانند داده‌ها را فقط پس از هر جلسه مسواک زدن با هم همگام کنند.

تشک لاتکس Xiaomi Mi 8H M3

فناوری عمدتاً به منظور راحتی بیشتر خواهد بود و شیائومی با تشک لاتکس M3 Mi 8H کاملاً به این مفهوم جامه عمل پوشانده است. این تشک فنری شیائومی از ویژگی‌های خنک کننده چشمگیری برخوردار است، اما ویژگی مهم آن فنرهای فولادی کربنی تقویت شده است. فنرها قابلیت حرکتی دارند و این بدان معناست شخصی که کنار شما خوابیده است، حرکت شما را در طول خواب احساس نمی‌کند. فنرهای تشک در 7 ناحیه با سفتی متفاوت ارائه می‌شوند تا هم ترازی مناسب بدن در حین خواب کمک کند. این محصول از نظر ظاهری بسیار ساده و مینیمال ساخته شده است.

پخش کننده مایع اتوماتیک Xiaomi Mijia

شیائومی یک پخش کننده مایع اتوماتیک دارد. این وسیله هر حرکتی را توسط مادون قرمز تشخیص می‌دهد و مقدار مشخصی مایع ظرفشویی را به طور خودکار پخش می‌کند. این محصول با استفاده از چهار باتری AA ارائه می‌شود. مهمترین مزیت این محصول می‌تواند‌ طراحی مینیمالیستی و ساده‌اش باشد. این دستگاه را باید به سر سیر وصل کنید. شیائومی همچنین دستگاه ذخیره آب القایی مادون قرمز اتوماتیک را می‌فروشد که به تشخیص حرکت و کنترل باز یا بسته شدن شیرآلات محدود می‌شود. شما می‌توانید شیر را تنها با تکان دادن دست خود ببندید. این ویژگی در زمانی که دستتان بند است یا نمی‌توانید خودتان شیر را ببندید، عالی خواهد بود.

چرخ‌های تعادلی Xiaomi MijiBalance

a از شیر مرغ تا جون آدمیزاد؛ کالاهایی که فکرش را نمی کنید شیائومی تولید کند

شیائومی طی سال‌ها سرمایه گذاری‌های زیادی در استارت‌آپ‌های حمل و نقل شهری ، از جمله این چرخ‌های تعادلی انجام داده است. این محصول یک غلتک موتوری تک چرخ تعادلی است که می‌تواند به سرعت 12 کیلومتر در ساعت حرکت کند. در این چرخ هیچ تسمه‌ای وجود ندارد، بنابراین حفظ تعادل و مهمتر از آن، اطمینان از ماندن روی چرخ کاملاً به مهارت‌های شما بستگی دارد. چرخ تعادلی بین ظرفیت حمل 100 کیلوگرم بار و 45 دقیقه زمان کار می‌تواند محصول جالبی برای پیمودن مسافت‌های کوتاه باشد. خیلی مهم که فرد روی این چرخ تعادل خود را حفظ کند، سپس چرخ او را به هر جایی از شهر که بخواهد می‌برد.

کلام آخر

شیائومی ممکن است تولیدکننده محبوب گوشی‌های هوشمند مقرون به صرفه باشد، اما این شرکت به‌ خاطر اکوسیستم وسیع محصولات هوشمندش نیز شهرت دارد. در حالی که شیائومی در حال نفوذ به فضای اکوسیستم در هند و تا حدودی در اروپا بوده است،شما می توانید برای خرید انواع محصولات شیائومی به فروشگاه اینترنتی مسترکالا مراجعه کنید.

راهنمای بارداری و نوزاد🥰
راهنمای بارداری و نوزاد🥰 راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋