راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎
توسط ۳۲ نفر دنبال می شود
 ۳ نفر را دنبال می کند

مقایسه عملکرد دستگاه تصفیه هوا شمیم بدون فیلتر در مقایسه با سامسونگ و شیائومی

تصفیه هوا نوینرا باید به‌درستی روشی موفق برای تنفس سالم و بیش از آن زندگی سالم دانست! مسیری کوتاه، علمی و موثر برای گذشتن از آلودگی‌ها و رسیدن به تندرستی پایدار که این روزها بیشترین اهمیت را یافته است.

این که در گرماگرم آلودگی هوا و مشکلات ناشی از آن چگونه می‌توانیم از دستگاه تنفسی خود محافظت کنیم موضوع بررسی بسیاری از محققانی است که از تاثیرات عمیق تنفس با هوای سالم آگاهی دارند.

اکنون این پرسش مطرح است که میان برندهای تولید کننده دستگاه تصفیه هوا ساخت داخل و نمونه‌های وارداتی، چه تفاوت‌هایی وجود دارد و کدامیک بهتر می‌تواند نیاز ما را به این سیستم تامین کند.

در این مطلب ضمن بررسی این موضوع می‌خوانیم:

  • آشنایی با تصفیه هوا شمیم و عملکرد آن...
  • سامسونگ و شیائومی چگونه در مسیر تصفیه هوا گام برمی‌دارند؟
  • مقایسه شیوه عملکرد این ۳ دستگاه

تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

تصفیه هوا نوین: سلامتی و صرفه اقتصادی در یک قاب!

آلودگی هوا مشکلی جهانی است که در عصر ما بیش از هر زمان دیگری خودنمایی می‌کند. افزایش جمعیت، گسترش روزافزون صنایع و کارخانجاتی که سوخت فسیلی مصرف می‌کنند، آمار بالای خودروهای موجود و نیز تغییرات جوی ناشی از گرمایش زمین دست به هم داده و هوا را بیش از هر زمان دیگری آلوده کرده است.

تهیه تجهیزات تصفیه هوا از یکسو نیازی مبرم و از سوی دیگر چالشی است که به شناخت این محصولات بستگی دارد.

خوشبختانه در سال‌های اخیر ابداع نمونه‌های داخلی این دستگاه کمک زیادی به گسترش فرهنگ استفاده از دستگاه‌های تصفیه هوا نموده است. تا جایی که این روزها از منزل تا مکان‌های جمعی نظیر ادارات و سیستم‌های بسته کاربرد این سیستم‌ها بسیار مرسوم است.

در ادامه این مطلب ، شما را با شیوه عملکرد دستگاه تصفیه کننده هوا شمیم آشنا می‌کنیم.

با ما همراه بمانید.

شمیم، تصفیه هوا نوین با شیوه‌ای منحصربه‌فرد!

دنیای مدرن با ابداعات تازه و کاربرد سیستم‌های نوین شکل گرفته است. تنها طی یک دهه اخیر، بسیاری از وسایل پالایش هوا دستخوش تغییرات کلی و تحول زیادی شده‌اند. تا جایی که نه‌تنها در بخش سخت‌افزاری و قطعات، که در شیوه عمل و مکانیسم کاربردی این دستگاه‌ها نیز تحولات کلی پدید آمده است.

شمیم نمونه‌ای از این تولیدات است که با ابداع دستگاهی مدرن با عملکرد متفاوت، گام مهمی در این زمینه برداشته است.

تصفیه هوا نوین در شمیم، بدون نیاز به استفاده از فیلتر انجام می‌شود. این دستگاه با استفاده از شدت جریان الکتریکی و شبیه‌سازی مکانیسمی مشابه صاعقه عمل می‌کند.

از بین بردن ذرات آلاینده هوا همراه با امحاء ذرات یون مثبت صورت می‌گیرد که مضرات فراوان آنها برای بدن، مدت‌هاست ثابت شده است. به این ترتیب و با بمباران این ذرات، هوای اطراف ما از وجود آنها پاکسازی می‌شود.

ذرات غار، ریزگردها، عوامل شیمیایی آلاینده، ویروس، باکتری و نظایر آنها از مواردی هستند که در این چرخه نابود می‌شوند.

جالب اینکه طی فرایند یونیزاسیون ذرات، بسیاری از آنها به یون‌های منفی تبدیل می‌شوند که مزایای زیادی هم برای بدن دارند!

مقایسه شیوه تصفیه هوا: شمیم ایرانی، شیائومی چینی و سامسونگ کره‌ای!

قرن بیستم را باید به‌درستی عصر فناوری و قرن ۲۱ را دوران تنوع بالا و سرسام‌آور تکنولو‌ژی‌های جدید نامید! در این عصر فراوانی برندهای عرضه کننده از یکسو حق انتخاب بیشتری به کاربران می‌دهد، اما از سوی دیگر می‌تواند به سردرگمی آنها در انتخاب نیز منجر شود.

چاره کار در مقایسه آگاهانه برندها و انتخاب محصولاتی است که کاربرد بهینه داشته و از نواقص نمونه‌های قبلی مبرا باشند.

استفاده از دستگاه‌های پالایش هوا و کاربرد شیوه تصفیه هوا نوین نیز از این قاعده جدا نیست. این روزها برندهای گوناگون تولید کننده، با توجه به نیاز روزافزون جمعیت به این ملزومات دست به‌کار تولید و عرضه تصفیه کننده‌های هوا شده‌اند.

تصفیه هوا شیائومی و تصفیه هوا سامسونگ دو نمونه از نام آشناترین این برندها هستند. گرچه بد نیست بدانیم که کار اصلی هیچ یک از این برندها، تولید تخصصی دستگاه تصفیه هوا نیست! هم چنین شیوه عملکرد هر دو این ملزومات تصفیه، همان روش کلاسیک و قدیمی استفاده از فیلتر است.

به‌عبارتی عملکرد این دستگاه‌ها، روش مکش و عبور هوا از چندین لایه فیلتر و جداسازی مواد زايد و ذرات آلاینده است. شیوه‌ای که طی سال‌ها برای رفع آلودگی هوا مورد استفاده بوده است.

این روش گرچه قادر است به نسبت‌های متفاوت، بسته به نوع و تعداد لایه‌های فیلتر هوا را پاکسازی کند، اما این کار را بدون از بین بردن ذرات آلاینده انجام می‌دهد. بدیهی است با باقی ماندن این ذرات در محیط، نمی‌توان نسبت به پالایش قطعی هوا نظر مثبتی ارائه کرد!

پایه و اساس تنظیم عملکرد این نوع پالاینده‌های هوا بر حساسیت سنسورهای موجود در آنهاست که قادرند نسبت به فیلتراسیون هوا با درصدهای مشخصی عمل کنند.

به‌علاوه‌ در مورد هر دو این مدل‌های وارداتی، مشکلات و هزینه تهیه و تعویض مداوم فیلترها نیز کماکان به قوت خود باقی است.

در پالایش هوا با تصفیه هوا نوین به شیوه شمیم در زمانی بسیار کوتاه و با عملکرد رعدآسای دستگاه، هیچ عنصر آلاینده‌ای فرصت باقی ماندن در محیط را پیدا نمی‌کند. ضمن اینکه این دستگاه نیازی به نصب و تعویض فیلتر ندارد.

از طراحی دستگاه‌های تصفیه هوا بیشتر بدانیم...

در مورد طراحی و ظاهر این دستگاه‌ها باید اذعان کرد بدنه زیبا و ساده همه این محصولات، کمک زیادی به کاربرد‌ آنها در انواع سبک‌های دکوراسیون نموده و از این نظر مشکلی ایجاد نمی‌کند.

در این مورد باید پذیرفت که طراحان داخلی و خارجی هر دو، با صرف سلیقه لازم تولیداتی زیبا و خوش‌پسند عرضه کرده‌اند.

و در پایان...، با شمیم نفس راحتی بکشیم!

دستگاه تنفسی انسان و حساسیت عملکرد آن برای بسیاری از ما شناخته شده است. اما شاید کمتر به تاثیر متقابل آن بر دیگر سیستم‌های بدن نظیر قلب و عروق اشراف داشته باشیم.

این روزها و با شیوع پاندمی کرونا، اهمیت تنفس سالم برای عموم مردم بیش از پیش شناخته شده است. به‌طوری‌که اغلب مردم در تدارک دستگاهی مطمئن و کارامد برای پالایش و تصفیه هوا به‌شکل بهینه هستند.

در این میان با مقایسه عملکرد نمونه‌های داخلی و وارداتی به حقایقی پی می‌بریم که شاید پیش از این کمتر به آنها توجه شده باشد.

تصفیه هوا نوین توسط شمیم، سیستمی متفاوت و مدرن است که با استفاده از آخرین فناوری روز ابداعی، با فاصله زیاد عملکردی بهینه و بی‌نقص را در زمینه پالایش و تصفیه کامل هوا ارائه می‌دهد.

بدیهی است نمونه‌های وارداتی به‌دلیل اسامی جذاب و نا‌آشنای آنها طی مدت‌ها توانسته گروهی را جذب این تولیدات نماید. اما با ورود تولیدات شمیم در این زمینه، محبوبیت این تولید داخلی به‌خوبی جایگزین مناسبی برای این محصولات شده است.

در یک تعبیر، بی‌شک اطمینانی را که در خود جستجو می‌کنیم در دیگران نخواهیم یافت!

جهت خرید دستگاه تصفیه هوا شمیم، به آدرس shamimaec.com مراجعه نمائید.

راهنمای بارداری و نوزاد🥰
راهنمای بارداری و نوزاد🥰 راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋