راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎
توسط ۳۲ نفر دنبال می شود
 ۳ نفر را دنبال می کند

راه های مهاجرت به کانادا برای ایرانیان

کانادا یکی از مقصد های اصلی ایرانیان برای مهاجرت می باشد. به گونه ای که در سال اخیر بیش از 6 هزار نفر از ایرانیان اقامت دائم کانادا را به دست آوردند. دلایل متعددی برای توضیح اینکه چرا تعداد زیادی از ایرانیان به کانادا مهاجرت می کنند وجود دارد، یکی از این دلایل این است که کانادا تحصیلات بهتر و استاندارد بالای زندگی را ارائه می دهد. کانادا دروازه‌ای از حرفه‌های مختلف است و در صنعت کار بهتری ارائه می‌دهد. از طرف دیگر ایرانی ها به دلیل تحصیلات بالا، تجربه کاری و تسلط به زبان انگلیسی در کانادا مناسب هستند. به طور میانگین بیش از 200 هزار نفر با اصالت ایرانی در کانادا اقامت داشته اند. اخیرا، کانادا برنامه هایی را توسعه داده است که احتمالا سطوح مهاجرت به کانادا را افزایش می دهد و فرصت های بیشتری را ایجاد می کند که برای تازه واردانی که به منظور اقامت و کار به کانادا می آیند مفید خواهد بود. برنامه سطوح مهاجرت کانادا در سال های 2021 الی 2023 بیان می کند هر ساله کانادا حدود 400 هزار مهاجر را می پذیرد. این رکوردشکنی بالاترین رقم در تاریخ سطوح مهاجرت خواهد بود. از 400 هزار نفر، 60 درصد متعلق به برنامه های اقتصادی خواهد بود. در میان آنها اکثریت کارگران ماهر هستند و بقیه در مشاغل یا کارآفرینی سرمایه گذاری می کنند. همان گونه که در بالا نیز اشاره شد، بسیاری از متقاضیان ایرانی به عنوان اولین مرحله از مهاجرت نهایی خود کانادا را انتخاب می کنند زیرا با داشتن پاسپورت کانادایی می توانند انتخاب کنند که در کانادا بمانند یا در ایالات متحده زندگی و کار کنند.

راه های مهاجرت به کانادا برای ایرانیان بسیار متنوع می باشد که از برترین ان ها می توان به موارد زیر اشاره نمود که هر طبقه مهاجرت گروه متفاوتی را هدف قرار می دهد:

  • کارگر ماهر فدرال
  • سیستم اکسپرس اینتری
  • تحصیل در کانادا
  • راه اندازی کسب و کار در کانادا
  • کارگر ماهر کبک
  • برنامه نامزدهای استانی
  • حمایت خانواده
  • کلاس تجربه کانادایی

راههای مهاجرت به کانادا

با بیش از 100 برنامه مختلف ویزا و مهاجرت در دسترس برای کانادا، بسیار مهم است که گزینه های خود را بشناسید و برای برنامه ای درخواست دهید که بهترین شانس را برای دریافت دعوت نامه برای درخواست (ITA) برای اقامت دائم به شما می دهد. شما می توانید بین ایجاد شغل و راه اندازی بیزینس، تحصیل در کانادا و یافتن شغل در هنگام ورود (شما باید منابع مالی کافی را نشان دهید)، شروع یا خرید یک کسب و کار را انتخاب کنید. مراحل اقدام برای مهاجرت به کانادا متناسب با مسیر انتخابی شما می باشد. به عنوان مثال در مسیر تحصیلی می بایست ابتدا یک دانشگاه انتخاب نمایید و از آن پذیرش بگیرید و سپس برای ویزا اقدام کنید و پس از اخذ ویزا می بایست برای مهاجرت به کانادا آماده شوید. یکی از اصلی ترین راه های مهاجرت به کانادا برای ایرانیان، مسیر اکسپرس اینتری است که مراحل اقدام برای مهاجرت به کانادا از این طریق شامل دو بخش کلی است که به صورت زیر می باشد:

· مرحله اول:

در این مرحله می بایست اثبات نمایید که اکس پرس اینتری برای شما یک گزینه مهاجرتی خوب است و شما شرایط لازم را برای یکی از گزینه های زیر را دارا هستید:

  • برنامه FSWP که به عنوان کارگران ماهر فدرال شناخته می شود
  • برنامه CEC که به عنوان کلاس تجربه کانادا شناخته می شود
  • برنامه FSTP که با عنوان تجارت ماهر فدرال شناخته می شود

در صورتی که شما در گذشته در کانادا حضور نداشته اید و در این کشور زندگی نکرده اید، به احتمال زیاد برنامه های CEC و FSTP گزینه مناسبی برای شما نخواهند بود پس در این حالت برنامه کارگران ماهر فدرال گزینه خوبی به نظر می رسد. پس از اینکه شرایط شما نشان داد که یکی از برنامه های اکسپرس اینتری مناسب شما است می بایست برای مرحله دوم اقدام نمایید.

· مرحله دوم:

در این مرحله می بایست اطلاعات خواسته شده را ارائه نمایید برای این منظور باید ابتدا در وب سایت IRCC که با عنوان سایت مهاجرت کانادا شناخته می شود، ثبت نام نمایید و مدارک خواسته شده را در آن آپلود کنید. از جمله سوالاتی و مدارکی که از شما خواسته می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • میزان تحصیلات
  • سن متقاضی
  • سطح زبان
  • تخصص و تجربه کاری
  • سابقه کار یا تحصیل در کانادا
  • داشتن دعوت نامه

پس از ارائه و تکیمل فرم ها بر اساس اطلاعاتی که وارد نموده اید و مدارکی که ارائه داده اید، به شما امتیاز داده خواهد شد و در صورتی که از 100 امتیاز بتوانید 67 امتیاز را کسب کنید، وارد مجموعه داوطلبان این روش خواهید شد. به طور تقریبی هر 15 روز یک بار از بین داوطلبان قرعه کشی خواهد شد و داوطلبانی که امتیاز بالاتر دارند انتخاب می شود و نامزد اخذ اقامت دائم کانادا خواهند شد. نامزدها دعوتنامه ای تحت عنوان ITA دریافت می کنند و تنها 2 ماه زمان خواهند داشت تا برای اقامت دائم کانادا اقدام کنند. در جدول زیر می توانید امتیازی که هر یک از شرایط دارند، مشاهده کنید:

شرایط مورد نظر

حداکثر امتیاز

زبان ( انگلیسی یا فرانسوی)

28

سطح تحصیلات

25

تخصص و تجربه کاری

15

میزان سن

12

داشتن پیشنهاد کاری از کانادا

10

انطباق پذیری

10

 

راحت ترین راه های مهاجرت به کانادا کدامند؟

با توجه به تمامی مزایای که کانادا برای ایرانیان به همراه دارد، افراد زیادی خواهان مهاجرت و اقامت در این کشور می باشند. بدون شک اغلب افراد در میان لیستی که به عنوان راه های مهاجرت به کانادا برای ایرانیان وجود دارد به دنبال راحت ترین راه های مهاجرت به کانادا می باشند. پاسخ قطعی برای انتخاب راحت ترین راه های مهاجرت به کانادا وجود ندارد چراکه راحت ترین مسیر متناسب با شرایط متقاضی می باشد. به عنوان مثال شخصی که دارای رزومه علمی و سن مناسبی است یکی از راحت ترین راه های مهاجرت به کانادا برای وی، مسیر تحصیلی است در حالی که شخصی که سرمایه و ایده مناسبی دارد ولی سن مناسبی ندارد این مسیر یکی از بدترین مسیرهاست. در میان تمامی را ه های مهاجرت به کانادا برای ایرانیان برخی از مسیرها به نسبت دیگر مسیرها راحت تر خواهند بود و پیچیدگی کمتری خواهند داشت که در ادامه در مورد برخی از آن ها توضیحاتی ارائه کرده ایم:

راه های راحت مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا از برنامه نامزدی استانی

برای مهاجرت به کانادا از ایران تحت برنامه استانی نامزد، متقاضی ایرانی ابتدا باید برای دریافت گواهی نامزدی استانی به دولت استانی که در نهایت قصد اقامت در آن را دارد، درخواست دهد. هر استان شرایط متفاوتی دارد و نامزدهای استانی برای درخواست های اقامت دائم خود در اولویت پردازش قرار می گیرند. با در دست داشتن گواهی نامزدی استانی، متقاضیان مهاجرت به کانادا از طریق بستر اکسپرس اینتری به جریان ویزای اقامت دائم مربوطه، بدون نیاز به پیشنهاد شغلی (اگرچه برخی از استان‌ها و مشاغل واقعاً به این نیاز دارند تا نامزدی استانی را در ابتدا تضمین کنند،) وارد می شوند.

مسیر تحصیلی

یکی دیگر از مسیرهایی که بسیار پرطرفدار است، مسیر تحصیلی است. برای این مسیر می بایست از یک موسسه آموزشی معتبر، پذیرش دریافت نمایید. همسر شما در این مسیر می تواند اجازه کار تمام وقت و فرزندان شما اجازه تحصیل خواهند داشت. شما این امکان را دارید که ویزای تحصیلی اولیه می تواند به آنچه اجازه کار پس از فارغ التحصیلی می گویند تبدیل شود. در حال حاضر، PG WP همانطور که شناخته شده است، به فارغ التحصیلان بین المللی از ایران اجازه می دهد تا حداکثر تا سه سال تجربه کار حرفه ای کانادا را بسته به ماهیت دوره گذرانده شده، داشته باشند.

مسیر استارتاپ و نوآفرینی

در صورتی که ایده ای خلاقانه دارید، می توانید از طریق مسیر نوآفرینی کانادا اقدام نمایید. در این مسیر می بایست بیزینس پلن یا طرح تجاری ارائه نمایید. مسیر نوآفرینی کانادا می تواند از همان بدو ورود به کانادا برای شما و همراهانتان اقامت دائم کانادا را به همراه داشته باشد.

مزایای مهاجرت به کانادا چیست؟

دلایل بسیاری برای مهاجرت به کانادا وجود دارد که در زیر به برخی از مهمترین مزایای مهاجرت به کانادا برای ایرانیان اشاره نموده ایم؛ جزئیات بیشتر را نیز می توانید در لینک زیر مطالعه کنید:

https://malekpourmie.net/راههای-مهاجرت-به-کانادا/

  • فرصت های شغلی : اگرچه یافتن شغل در شهرهای بزرگ ممکن است دشوارتر باشد اما موقعیت های مشاغلی بسیاری در این کشور برای متخصصان وجود دارد.
  • مراقبت های بهداشتی رایگان: مراقبت های بهداشتی در سطح جهانی به صورت رایگان برای همه ساکنان و شهروندان کانادا ارائه می شود و شما تنها باید برای دندانپزشکی هزینه کنید.
  • آموزش : آموزش عمومی برای کودکان تا پایان دوره متوسطه رایگان است. سیستم آموزش دولتی کانادا رتبه سوم را در جهان دارد و به عنوان یک کشور در رتبه اول تحصیل‌کرده‌ترین کشور جهان قرار دارد و 57 درصد از بزرگسالان دارای نوعی آموزش عالی هستند.
  • بزرگ، سبز و زیبا : چه تابستان باشد یا زمستان، گرم و آفتابی باشد یا سفید و برفی، حومه های اغلب شهرهای کانادا همیشه یک منظره دیدنی است. کانادا با میلیون‌ها دریاچه، جنگل‌هایی که صدها کیلومتر مربع وسعت دارند و رشته‌کوه‌های خیره‌کننده، زیبایی بی‌پایانی برای کشف دارد.

 

راهنمای بارداری و نوزاد🥰
راهنمای بارداری و نوزاد🥰 راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋