راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎
توسط ۳۲ نفر دنبال می شود
 ۳ نفر را دنبال می کند

7حقیقت شگفت انگیز درباره لبخند که نمی دانستید

خلق و خوی شما را تقویت می‌کند:

دانشمندان نشان می‌دهند که لبخند زدن و خندیدن می‌تواند فواید زیادی برای سلامتی داشته باشد. وقتی لبخند می‌زنید اندورفین‌هایی ترشح می‌کنید که به ذهن و بدن شما کمک می‌کنند تا با استرس مقابله کنند.

اعتماد به نفس شما را افزایش می‌دهد:

دفعه بعد که عزت نفس شما کمی پایین آمد به آینه نگاه کنید و لبخند بزنید. وقتی تنها هستید آندورفین‌هایی که از لبخند زدن احساس می‌کنید همگی به سمت شما باز می‌گردند و وقتی شاد هستید سطح اعتماد به نفس شما نیز می‌تواند بهبود یابد. اگر دندان‌های پوسیده و خراب دارید که نسبت به آن آگاه هستید دندانپزشک می‌تواند به شما در یافتن درمان‌های مورد نیاز کمک کند تا لبخند زیبایی بر لب د اشته باشید.

نوزادان با آن‌ها متولد می‌شوند:

نوزادان با توانایی لبخند به دنیا نمی‌آیند. در حالی که لبخند اجتماعی آن‌ها تا حدود دو ماهگی ایجاد نمی‌شود اما آن‌ها با یک رفلکس لبخند متولد می‌شوند. اگر چهره یک نوزاد تازه متولد شده را می‌بینید غیرمعمول نیست که مشاهده کنید هنگام خواب یا زمانی که خوشحال است لبخند بزند.

به توسعه کاری کمک می‌کند:

در حالی که یک لبخند تمام چیزی نیست که برای رسیدن به شغل رویایی خود نیاز دارید اما مطمئناً به توسعه کار شما کمک می‌کند. کارمندانی که بیشتر لبخند میزدند و در کل شادتر به نظر می‌رسیدند در محل کار نیز بهره وری بیشتری داشتند.

سیستم ایمنی بدن شما را تقویت می‌کنند:

وقتی لبخند جای خود را به خنده می‌دهد می‌توانید از درون به بهبود حال خود کمک کنید. عمل خندیدن سلول‌های ایمنی بدن شما و همچنین تعداد آنتی‌بادی‌های منفجر‌کننده عفونت را افزایش می‌دهد. هر دوی این عوامل به بهبود و سطح مقاومت شما کمک می‌کند و شما را کمتر مستعد بیماری‌ها می‌کند.

استرس را از بین می‌برد:

وقتی این کار را انجام می‌دهید پاسخ استرس طبیعی بدن خود را فعال می‌کنید. این اقدام سریع می‌تواند به شما کمک کند تا سریع‌تر استرس خود را کاهش دهید.

فشار خون را کاهش می‌دهد:

محققان دریافتند که درگیر شدن در این فعالیت‌ها می‌تواند تغییرات فوری در سلامت قلب شما ایجاد کند که شامل:

  • ضربان قلب
  • تعداد تنفس
  • عمق تنفس

نتیجه‌گیری:

لبخند زدن هیچگونه هزینه‌ای نخواهد داشت اما یک دندانپزشک عالی برای اصلاح لبخند، روانشناسی لبخند را درک می‌کند و می‌تواند به شما کمک کند نسبت به خودتان اعتماد به نفس داشته باشید.

 

منبع:

barranddiachenkodds.com

راهنمای بارداری و نوزاد🥰
راهنمای بارداری و نوزاد🥰 راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋