کارت ویزیت، صفحه کوچک اما بسیار مهمی است که همه چیز درباره شما را به مخاطب معرفی میکند. این ابزار بازاریابی همیشه همراه شما خواهد بود و اگر به درستی طراحی شود میتواند مخاطبان زیادی را مجذوبتان کند. برای آنکه بتوانید کارت ویزیت جذاب، کاربردی و متناسب کسبوکار خود داشته باشید باید آن را به یک طراح حرفهای بسپارید که بتواند آن را به صورت وکتور و به بهترین شکل طراحی و آماده کند.
درست است که امروز فضای اینترنت برای بازاریابی بسیار ایدهالتر است اما همچنان کارت ویزیت جایگاه خود را حفظ کرده است و شما میتوانید آدرس شبکههای اجتماعی خود را روی آن قرار دهید و با یک تیر دو نشان بزنید. این کارت همیشه در دسترس است و دیگر دردسرهای به همراه داشتن قلم و کاغذ برای یادداشت شماره تلفن و آدرس و ... را ندارید و در لحظه میتوانید خودتان را معرفی کنید. از طرفی ممکن است بین افراد زیادی دست به دست شود که سبب تبلیغات بیشتری میشود. مهمترین ویژگی کارت ویزیت این است که برای هر حرفهای در هر حوزهای قابل استفاده است و میتوانید بهآسانی از آن بهرهمند شوید.
در زمان طراحی کارت ویزیت حتماً از وکتور استفاده کنید تا فایلهایی با حجم کم داشته باشید که به صورت مستقل میباشند؛ یعنی بدون افت کیفیت و با ریزترین جزئیات میتوانید طراحیهای روی کارت را بزرگ و کوچک کرده و حتی تغییر دهید. این طرح رزولوشن بالایی دارد و به همین خاطر بهترین گزینه است؛ اما شما در هنگام چاپ کارت ویزیت با یک چالش بزرگ مواجه خواهید شد و آن طرح وکتور کارت ویزیت است. برای آنکه بتوانید از پس این چالش برآیید و بهترین طرح را برای خودتان انتخاب کنید بهتر است یک سری معیارها را در نظر بگیرید. مهمترین این معیارها عبارتاند از:
هرگونه کپیبرداری و تکرار در طراحی میتواند تأثیر عکس بر روی کسبوکار شما داشته باشد. خلاقیت طراحی وکتورتان باید به صورت منحصربهفرد باشد. حتی کپیبرداری از طرحهای خارجی هم اشتباه و ممنوع است. خودتان باشید و طرح خودتان را استفاده کنید.
استفاده از عکس یک شخص یا محصول ضمن آنکه تصور کاربران را از شما محدود میکند یک ایده بسیار قدیمی است که دیگر کارایی ندارد. رعایت نکردن این نکته میتوان پرستیژ کاری شما را پایین آورد و در نهایت یک کارت بدون جذابیت و مدرن خواهید داشت.
این بهترین و راحتترین کاری است که میتوانید برای طراحی وکتور کارت ویزیت از آن استفاده کنید. برش زدن کارت مطابق با طرحهای هندسی و ... بسیار شیک و چشمگیر است. البته این برش باید بهگونهای باشد که فضای کارت جهت درج اطلاعات را محدود نکند. شما باید لوگو، اسم مجموعه، شماره تماس، ایمیل و آدرس پیج و... را روی کارت قرار دهید. این اطلاعات باید به گونهای با طرح ترکیب شوند که در نگاه اول خودنمایی کرده و بیننده را جذب خود کنند.
درست است که میتوانید وکتور را برای هر دو سمت کارت طراحی کنید اما یک سمت آن را مدنظر قرار دهید. سمت پشت کارت را خالی نگه دارید تا افراد بتوانند به عنوان یادداشت نکات مهمی را که از کسبوکار شما برایشان اهمیت دارد روی آن یادداشت کنند.
طرح روی کارت ویزیت اولین چیزی است که نگاهها را به خود خیره میکند. شما در طراحی آن باید نکات بسیاری را مد نظر قرار دهید که عبارتاند از:
میخواهید یک طرح لایه باز از کارت ویزیت خود داشته باشید یا یک وکتور جذاب؟ به دنبال طرحهای ساده و مدرن هستید یا میخواهید یک کارت ویزیت خاص داشته باشید؟ پارس گرافیک انواع خدمات طراحی کارت ویزیت را با قیمت بسیار مناسب و به صورت آنلاین برایتان عرضه میکند که میتوانید با چند کلیک سفارش خود را ثبت کنید. امکان اصلاح و ویرایش طرح اجرا شده هم طبق خواسته شما وجود دارد. این یک فرصت طلایی است تا بتوانید به بازاریابی موفق دست یابید. طراحان پارس گرافیک با سالها تجربه و مهارت بینظیر کارت ویزیتی متناسب با سلیقه مخاطبان شما و با رعایت اصول روانشناختی و استانداردهای طراحی کارت برایتان آماده میکند. بیشک در نگاه اول پی خواهید برد که این طرح همان چیزی است که به دنبالش هستید. یکبار امتحان کنید و برای همیشه با دیدن کارت ویزیت خود از انتخابتان لبخند رضایت بزنید.
پاسخ ها