تبلیغات در دنیای مدرن امروزی حرف اول را در رونق کسبوکارها میزند. پشت هر تیتر جذاب تبلیغاتی یک بازاریاب باهوش وجود دارد که کار خود را به درستی انجام داده است. آنها مخاطبان خود را میشناسند، مشکلات آنها را درک میکنند و از خلاقیت نمیترسند.تیترهای تبلیغاتی جذاب میتوانند درآمد کسبوکار شما را افزایش دهند. روشهای زیادی برای نوشتن تیتر تبلیغاتی جذاب وجود دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.
ایجاد یک تیتر جذاب تبلیغاتی قدرتمند برای دستیابی به مشتریان و افزایش سود بسیار مهم است. استراتژیهای زیر برای ایجاد تیتر تبلیغاتی عالی برای محصول میتوانند کاربردی باشند.
عنوان عالی مستقیماً روی محتوای شما تأثیر میگذارد. زبانی که انتخاب میکنید، به طور طبیعی بر ارزش تیتر شما تأثیر میگذارد. وقتی از کلماتی استفاده میکنید که برای اکثر افراد بیمعنی، غیر الهامبخش یا ناشناخته است، مشتریان بالقوه شما از دست میروند.
افراد ذاتاً جذب اعداد و فهرستها میشوند. پردازش آنها برای مغز آسان است و به خواننده آینده شما اطمینان میدهند که تبلیغ بهراحتی قابل هضم خواهد بود.
کلمات کلیدی در ساخت یک تیتر جذاب تبلیغاتی بسیار مؤثر هستند. افراد وقتی کلمه کلیدی شما را ببینند، دررابطهبا نوع تبلیغ جستوجو میکنند. گنجاندن کلمات کلیدی، بهویژه در تبلیغات دیجیتال یا آنلاین، میتواند به محصول و وبسایت شما کمک کند تا در دسترس مصرفکنندگان قرار گیرد. از روشهای سئو سایت یا بهینهسازی موتور جستجو (SEO) برای گسترش پایگاه مشتری خود استفاده کنید.
در مورد ویژگیهای محصول خود و آنچه ارائه میدهید صادق باشید. اطمینان حاصل کنید که هر چیزی که در عنوان آگهی خود میگویید، چیزی است که واقعاً میتوانید به مشتریان ارائه دهید. صادق بودن و شفاف بودن در مورد تبلیغات میتواند اطمینان حاصل کند که تیم شما شهرت عالی را حفظ میکند.
یک تیتر جذاب تبلیغاتی باید بتواند مخاطب را کنجکاو کند. تیتری که حاوی اطلاعات زیادی نباشد و مخاطب را کنجکاو کند، او را به خواندن بیشتر علاقهمند خواهد کرد. مثالی دررابطهبا این موضوع: (هنوز در حال رانندگی با یک ماشین 10 ساله هستید؟ممکن است پشیمان شوید.
ایجاد شکافهای کنجکاوی در تیترها میتواند واقعاً مؤثر باشد. تیترها باید بهاندازه کافی مشخص باشند تا مخاطب را جذب کنند؛ اما نه آنقدر خاص که خواننده دیگر علاقه خود را به دنبالکردن آن تبلیغات از دست بدهد.
دانشمندان به این نتیجه رسیدهاند که وقتی انسان جواب یک سؤال را نمیداند حس ناخوشایندی به او دست میدهد.واکنش غریزی به دیدن علامت سؤال، یافتن پاسخ است. در دنیای آنلاین، کاربران برای یافتن سؤال خود دست به هر کاری میزنند.
برای داشتن یک تیتر جذاب تبلیغاتی از صفتهای احساسی استفاده کنید. کلمههایی با صفتهای احساسی تیترهای شما را عالی میکنند. همچنین این تیترها بیشتر موردتوجه دیگران قرار میگیرند. همچنین، تیترهایی که احساسات را ایجاد میکنند، اشتراکگذاری بیشتری نیز دارند.
در این بخش به معرفی چند تیتر تبلیغاتی جذاب و منحصربهفرد میپردازیم. این تیترها شامل:
از تیترهای تبلیغاتی میتوانید در تمامی پلتفرمهای اجتماعی آنلاین استفاده کنید. در زیر به این پلتفرمها اشاره کردیم.
توییتر یک پلتفرم بیشتر مبتنی بر متن است که از هشتگها، توییتها، ترندها و سایر تاکتیکها برای تبلیغ استفاده میکند. توییتر طیف گستردهای از گزینههای هدفگیری دارد که به شما کمک میکند فالوورهای جدیدی به دست آورید، شرکتها را تشویق کنید، تبدیلها را افزایش دهید، و در کمک به رشد شناخت برند عالی است.
اینستاگرام متعلق به فیسبوک است؛ بنابراین، شما همان فناوریهای فوق هدفگذاری را برای تبلیغات خود دریافت میکنید. اینستاگرام همچنین یکی از سریعترین پلتفرمهای رسانه اجتماعی درحالرشد در بازار است. اینستاگرام بیشتر به سمت گرافیک طراحی شده است؛ بنابراین، بهتر است از تصاویر و ویدئوها برای انتقال پیامهای خود استفاده کنید. میتوانید تیتر تبلیغاتی جذاب خود را در این شبکه به اشتراک بگذارید.
ممکن است قبلاً با جستجویGoogle که بهعنوانAdWords نیز شناخته میشود آشنا باشید. این ابزار یک سرویس تبلیغاتی پولی است که از مدل هزینه بهازای هر کلیک استفاده میکند. از کلمات کلیدی و تبلیغات پولی شما استفاده میکند تا آنها را با عبارت جستجوی کاربر مطابقت دهد. این ابزار یکی بهترین مکانها برای استفاده کردن تیتر تبلیغاتی جذاب شما بهحساب میرود.
منبع: نبض مارکتینگ
پاسخ ها