راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎
توسط ۳۳ نفر دنبال می شود
 ۳ نفر را دنبال می کند

اجاره سوئیت و آپارتمان مبله در تهران با اسنپ روم

با نزدیک شدن به ماه مهر و شروع دانشگاه‌ها، سفرهای زیادی به مقصد تهران انجام می‌گیرد. تهران پایتخت ایران است که در حدود 140 مرکز آموزش و دانشگاهی در این شهر قرار دارد. به دلیل کیفیت آموزش بالا و امکانات آموزشی بسیاری که در تهران وجود دارد، بسیاری از دانش آموزان تهران را به عنوان اولین شهر در انتخاب رشته خود انتخاب می‌کنند. بسیاری از والدین برای آشنایی با دانشگاه و محوطه آن، همچنین برای ثبت نام در دانشگاه‌ها به شهر تهران سفر می‌کنند. این خانواده‌ها ترجیح می‌دهند تا شروع کلاس‌ها در تهران بمانند و با محیط و شرایط زندگی در این شهر آشنا شوند و همچنین در این دوران همراه فرزند خود باشند. این اقامت ممکن است چند هفته طول بکشد به همین منظور اقامت در هتل‌ها به صرفه نخواهد بود.

اگر شما هم جز افرادی هستید که برای ثبت نام فرزند خود در دانشگاه‌ عازم شهر تهران شده­اید و به دنبال اقامتگاهی مناسب و مقرون به صرفه هستید؛ تا انتهای مطلب با ما همراه باشید تا پاسخ بسیاری از سوالات خود را دریافت کنید.

آشنایی با دانشگاه‌های تهران

 

همان طور که گفتیم در شهر تهران نزدیک به 140 دانشگاه وجود دارد که هر کدام در گوشه و کناری از تهران قرار دارند، بهترین راه برای شناخت منطقه و دانشگاه‌ها اقامت در آن قسمت از شهر است. در ادامه چند دانشگاه معروف تهران را معرفی می‌کنیم.

  • دانشگاه تهران: یکی از قدیمی‌ترین دانشگاه‌های تهران که قدمت آن به سال 1313 می‌رسد. این دانشگاه بزرگ‌ترین دانشگاه شهر تهران شناخته شده است که در خیابان انقلاب اسلامی قرار دارد. شما می‌توانید برای دسترسی آسان به این مرکز آموزشی اقدام به اجاره سوئیت در تهران کنید.
  • دانشگاه الزهرا: این دانشگاه یکی دیگر از مراکز آموزشی معتبر تهران است که در سال 1343 با ظرفیت 90 دانشجو شروع به کار کرد. به مرور زمان به تعداد رشته‌ها و ظرفیت‌های این دانشگاه افزوده شد تا جایی که امروز در رتبه 200 الی 300 دانشگاه برتر جهان قرار دارد. دانشگاه الزهرا در منطقه ده تهران در ونک تاسیس شده و شما می‌توانید به راحتی اقدام به اجاره آپارتمان مبله در تهران کنید و مدت اقامت خود را در این خانه‌ها بگذرانید.
  • دانشگاه صنعتی شریف: برترین دانشگاه صنعتی کشور، دانشگاه صنعتی شریف است که در سال 1344 افتتاح شده است. این دانشگاه یکی از معروف‌ترین و معتبرترین دانشگاه‌ها در سطح کشوری بوده و دارای رتبه‌ها و جوایز بسیاری است. این دانشگاه درجه یک کشور در میدان طرشت در نزدیکی میدان آزادی قرار دارد.
  • شما می‌توانید برای اقامت و ثبت نام فرزند خود در دانشگاه شریف اقدام به اجاره سوئیت در تهران و حوالی این منطقه کنید.

  • دانشگاه هنر تهران: یکی ازدانشگاه‌های باقدمت تهران دانشگاه هنر است که در سال 1297 تاسیس شده است. بعد از مدتی 4 دانشگاه دیگر به این دانشگاه ادغام شدند، اکنون این دانشگاه یک از بهترین مراکز آموزش عالی کشور در زمینه هنر است.
  • شما می‌توانید با خیالی آسوده فرزند خود را در این دانشگاه ثبت نام کنید؛ این دانشگاه در خیابان حافظ و تقاطع 30 تیر قرار دارد و شما لازم نیست نگران اجاره روزانه خانه در تهران باشید.
  • دانشگاه صنعتی امیر کبیر: یکی دیگر از دانشگاه‌های معروف تهران دانشگاه امیر کبیر است. این دانشگاه در سال 1337 آغاز به کار کرده و دانشگاهی برای مهندسان آینده است. دانشگاه صنعتی امیر کبیر بعد از تغییر آدرس، اکنون در میدان ولیعصر و محدوده خیابان حافظ قرار دارد. شما می‌توانید برای آشنایی با منطقه دانشگاه و دسترسی آسان به دانشگاه برای انجام مراحل ثبت نام، اقدام به اجاره آپارتمان مبله در تهران کنید.

مزایای اجاره سوئیت در تهران

در بخش قبل با چند مورد از برترین دانشگاه‌های شهر تهران و منطقه آن‌ها آشنا شدید، همچنین به شما پیشنهاد شد برای اقامت خانه‌ مبله یا سوئیت روزانه رزرو کنید. در این قسمت درباره مزایای اجاره خانه در تهران به صورت روزانه اطلاعاتی در اختیار شما قرار می‌دهیم.

  • هزینه مناسب: همانطور که گفتیم به دلیل اقامت طولانی هتل‌ها گزینه مناسب و اقتصادی در این نوع سفرها نیستند، بنابراین اجاره روزانه خانه در تهران می‌تواند از نظر اقتصادی مناسب باشد.
  • بزرگی: خانه‌ها معمولا از اتاق‌های هتل بزرگ‌تر و مجهزتر هستند. در سفرهای طولانی برای اینکه احساس دلتنگی نکنید، توصیه می‌شود در محیط‌های بزرگ و دلباز اقامت کنید.
  • امکان آشپزی: خانه‌ها و سوئیت‌ها دارای آشپزخانه و امکانات آشپزی هستند در صورتی که این امکان در اکثر هتل‌ها وجود ندارد.

سخن پایانی

در این مقاله با چند مورد از دانشگاه‌های اصلی و معتبر شهر تهران آشنا شدید. اگر فرزندتان موفق به قبولی در یکی از دانشگاه‌های تهران شده است، می‌توانید با اقامت و اجاره آپارتمان مبله در تهران در روند ثبت نام و گذراندن روزهای اول دانشگاه همراه او باشید. برای رزرو و هماهنگی می‌توانید به سایت یا اپلیکیشن اسنپ روم یا اپلیکیشن سوپر اسنپ مراجعه کنید. همچنین می‌توانید به صورت تلفنی اقدام به رزرو خانه در هر نقطه از تهران کنید.

 

 

راهنمای بارداری و نوزاد🥰
راهنمای بارداری و نوزاد🥰 راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋