راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎
توسط ۳۲ نفر دنبال می شود
 ۳ نفر را دنبال می کند

دوربین مداربسته تحت شبکه در نمایندگی هایک ویژن هایک لوک

سیستم‌های نظارتی تصویری مدار بسته را می‌توان از بهترین و کاربردی‌ترین اختراعات امنیتی دانست. نظارت بر شرکت‌ها، اداره‌ها، فروشگاه‌ها و حتی برخی منازل امری بسیار مهم به حساب می‌آید که برای برقراری هر چه بیشتر امنیت، باید با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات صورت پذیرد. هایک ویژن یکی از برند‌های خوشنام حوزه سیستم‌های نظارت تصویری در جهان است که توانسته است با ارائه محصولات با کیفیت و پیشرفته، در بازار جهانی به جایگاه بسیار بالایی برسد. این کمپانی معتبر چینی که فعالیت خود را در سال ۲۰۰۱ میلادی آغاز کرد، در سال ۱۳۹۳ شمسی به بازار ایران ورود کرد و توانست همانند بیش از صد کشور دیگر در جهان، در ایران نیز به عنوان یک کمپانی معتبر و قابل اعتماد جهت خرید دوربین‌های مدار بسته شناخته شود. نمایندگی‌های لوک، نمایندگی رسمی و معتبر هایک ویژن در ایران است که تمامی محصولات اصل و اورجینال این کمپانی موفق را برای مشتریان ایرانی فراهم می‌کند. در ادامه با‌های لوک، معتبرترین نمایندگی هایک ویژن و پرفروش‌ترین محصول آن یعنی دوربین مداربسته تحت شبکه هایک ویژن بیشتر آشنا خواهید شد.

‌هایک لوک، نمایندگی هایک ویژن

از سال ۱۳۹۳ با ورود هایک ویژن به ایران و استقبال شدید از محصولات آن، شرکت‌های بسیاری به واردات محصولات هایک ویژن مشغول شدند. ‌های لوک یکی بهترین نمایندگی هایک ویژن محسوب می‌شود که با ارائه خدمات فروش فوق‌العاده توانسته است تجربه خرید خوبی را برای خریداران دوربین‌های مدار بسته هایک ویژن رقم بزند. ‌های لوک به عنوان نمایندگی معتبر هایک ویژن، تمامی محصولات این کمپانی نظیر دوربین‌های تحت شبکه، دوربین‌های توربو اچ دی، آیفون‌های تصویری، ان وی آر‌ها، دی وی آر‌ها، کابل‌های شبکه، اسپید دام‌ها و... را با گارانتی معتبر پارس ارتباط به مشتریان عزیز ارائه می‌دهد. دوربین مداربسته تحت شبکه (IP) هایک ویژن از پرطرفدارترین محصولات نمایندگی هایک ویژن‌ هایک لوک است که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت.

دوربین مداربسته تحت شبکه هایک ویژن

نوع تحت شبکه دوربین‌های مدار بسته هایک ویژن همانند هر برند معتبر دیگری، با سایر انواع آن تفاوت‌هایی دارد. به عنوان مثال عمده‌ترین تفاوت دوربین‌های مدار بسته تحت شبکه با انواع آنالوگ، در تقریباً بی‌سیم بودن آن است. در این دوربین‌ها، انتقال اطلاعات نه از طریق کابل‌های طولانی، بلکه از طریق شبکه اینترنت صورت می‌پذیرد. طراحی این دوربین‌ها نخستین بار توسط شرکت axis در سال ۱۹۹۶ میلادی صورت پذیرفت. از آن زمان شرکت‌های بسیاری اقدام به طراحی دوربین مداربسته تحت شبکه خود کرده‌اند که دوربین متعلق به هر برند، از پروتکل اختصاصی خاص خود برند استفاده می‌کند. پروتکل و تکنولوژی مورد استفاده در دوربین‌های هایک ویژن، بسیار پیشرفته و مطابق تکنولوژی روز دنیا هستند. در ادامه با ویژگی‌های این دوربین بیشتر آشنا خواهید شد.

چرا دوربین تحت شبکه؟

به نظر می‌رسد که مشتریان هایک ویژن، به نوع تحت شبکه دوربین‌های مدار بسته این شرکت توجه بیشتری دارند. دلیل این مسأله را می‌توان مزایای بیشتر این دوربین و پیشرفته‌تر بودن آن عنوان کرد. به عنوان مثال، اطلاعات، عمدتاً شامل تصاویر، در نوع تحت شبکه از طریق شبکه اینترنت منتقل می‌شوند. این یعنی انتقال پر سرعت اطلاعات بدون نیاز به کابل کشی‌های پیچیده. در واقع انواع دوربین تحت شبکه نظیر کامپیوتری ساده عمل می‌کنند که خود می‌توانند اطلاعات را پردازش کرده و نمایش دهند. در ادامه با دیگر مزایای این نوع دوربین آشنا خواهید شد.

کیفیت بالا و مدل‌های متنوع

از دوربین‌های مدار بسته، برای تشخیص تخلفات و جرائم صورت گرفته استفاده می‌شود که بیشترین مورد استفاده؛ تشخیص مجرمین حین ارتکاب چرم است. بنابراین کیفیت عامل بسیار مهمی به حساب می‌آید که نقشی مهم در موفقیت‌آمیز بودن موارد گفته شده دارد. در حقیقت دوربین مداربسته‌ای که کیفیت بالایی نداشته باشد؛ فایده چندانی ندارد. بنابراین مهم است که افراد به هنگام خرید، برندی نظیر هایک ویژن را بیابند که دوربین‌های با کیفیت بالا را ارائه می‌کند. افراد می‌توانند با توجه به نیاز و بودجه خود، از میان کیفیت‌های ۱، ۲، ۶، و ۸ مگاپیکسل، دوربین مداربسته تحت شبکه‌ای را از نمایندگی هایک ویژن یعنی فروشگاه‌های لوک خریداری نمایند.

استفاده از هوش مصنوعی

هوش مصنوعی یکی از جالب‌ترین اختراعات بشر است که در حوزه‌های مختلف کارآمد بوده است. به کارگیری هوش مصنوعی در دوربین‌های مدار بسته، باعث افزایش کاربرد آن‌ها خواهد شد. به عنوان مثال برخی از مدل‌های دوربین مداربسته هایک ویژن، دارای قابلیت تشخیص پلاک هستند. با تعبیه قابلیت خوانش پلاک در این دوربین‌ها، عملکرد امنیتی این دوربین‌های مدار بسته نسبت به انواع ساده بالاتر می‌رود. البته گفتنی است که هوش مصنوعی به کار رفته در این دوربین‌ها قابلیت خوانش پلاک‌های فارسی را ندارند و تنها می‌توانند پلاک ماشین‌های خارجی (انگلیسی) را تشخیص دهند. قابلیت تشخیص چهره نیز از دیگر ویژگی‌هایی است که از طریق هوش مصنوعی می‌توان به دوربین‌ها اضافه کرد. قابلیت‌های این چنینی می‌توانند باعث افزایش کارایی دوربین‌ها در زمینه حفظ امنیت شوند. در واقع با قابلیت کمک به شناسایی هر چه سریع‌تر و دقیق‌تر، دوربین‌های دارای هوش مصنوعی هایک ویژن گزینه‌های بهتری برای خرید از نمایندگی هایک ویژن هستند.

استفاده از فناوری H ۲۶۵

نام دیگر این فناوری HEVC است که در واقع مخفف عبارت High Efficiency Video Coding می‌باشد. HEVC یا H ۲۶۵پیشرفته‌ترین و جدیدترین فناوری و استاندارد فشرده‌سازی و رمزگذاری فایل‌های ویدئویی است که کمپانی به روز هایک ویژن از آن در ساخت دوربین‌های مدار بسته تحت شبکه خود استفاده نموده است. در حالت عادی تصاویر مربوط به یک فایل ویدئویی یک دقیقه‌ای دوربین‌های مدار بسته، چیزی حدود ۷ گیگابایت حجم دارد. این یعنی برای ذخیره‌سازی تصاویر مربوط به یک ساعت فیلم دوربین‌های مدار بسته، به چیزی حدود ۴۲۰ گیگ فضا نیاز است. بنابراین بدون رمز‌گذاری و فشرده‌سازی حجم فایل‌ها، ذخیره آن‌ها تقریباً غیر ممکن است. بنابراین بهره‌گیری دوربین‌های مدار بسته از فناوری‌ای که بتواند حجم فایل‌ها را به حداقل برساند مسأله بسیار مهمی است.

H ۲۶۵جدیدترین فناوری روز دنیا جهت رمز‌گذاری و فشرده‌سازی فایل‌های ویدئویی است. این فناوری با ذخیره تصویر پس زمینه به عنوان پیش فرض و ضبط تنها حرکات، حجم فایل‌های ویدئویی ضبط شده را تا حد ممکن کاهش می‌دهد. همچنین سپس با رمز‌گذاری این فایل‌ها، حجم آن‌ها را به حداقل می‌رساند. با خرید دوربین‌های مدار بسته هایک ویژن که از این فناوری برخوردار هستند؛ می‌توان ظرفیت ذخیره‌سازی را افزایش داد. H ۲۶۵میزان استفاده از پهنای باند را تا حدود ۵۰-۷۰ درصد کاهش می‌دهد و این در حالی است که فایل‌های ذخیره شده توسط این کدک (Codec) نسبت به فناوری‌های پیشین تا ۵۰ درصد ذخیره کم‌تری داشته و در عین حال کیفیت خود را از دست نمی‌دهند.

از دیگر مزیت‌های این فناوری نسبت به فناوری‌های پیشین، سرعت رمز گذاری بالای آن است. بدین ترتیب فایل‌های ویدئویی به سرعت رمز گذاری شده و ذخیره می‌شوند. از طریق H 265، نرخ بیت ریت تا ۵۰ درصد کاهش پیدا می‌کند. در نتیجه تصاویر به هنگام پخش، کیفیت یسیار بالایی دارند.

 

دوربین‌های صدادار

یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های دوربین مداربسته تحت شبکه هایک ویژن، صدادار بودن آن است. تا پیش از این، دوربین‌های مدار بسته تنها برای نظارت تصویری مورد استفاده قرار می‌گرفتند و انتقال سریع و با کیفیت تصاویر مهم‌ترین و تنها وظیفه آن‌ها بود. اما امروزه دوربین‌ها نیز به شدت پیشرفت کرده‌اند و کاربرد‌های بیشتر و گسترده‌تری را دارا هستند. یکی از قابلیت‌های جدید و کاربردی دوربین‌های مدار بسته تحت شبکه هایک ویژن موجود در نمایندگی هایک ویژن، این است که برخی از آن‌ها دارای میکروفون هستند. دوربین‌های میکروفون دار این قابلیت را به افراد می‌دهد که از طریق دوربین‌های نصب شده، با دیگر افراد ارتباط برقرار کنند که این ارتباط می‌تواند دو طرفه یا یک طرفه باشد. به عنوان مثال مدیر یک مجتمع می‌تواند از دوربین‌ها برای پیج کردن و انجام اطلاع‌رسانی‌ها استفاده کند.

دسته دوم دوربین‌های صدادار دوربین‌هایی هستند که به صورت پیش فرض دارای میکروفون نیستند اما میکروفون خور هستند. یعنی دارای قابلیت اتصال به میکروفون و برقراری ارتباط صوتی هستند. این دوربین‌ها برای مواردی مناسب است که فرد قصد دارد به صورت مقطعی از این قابلیت فوق‌العاده استفاده کند.

خوب است بدانید که انواع بی‌صدای دوربین‌های مدار بسته تحت شبکه هایک ویژن را نیز می‌توانید از نمایندگی هایک ویژن تهیه نمایید. این دوربین‌ها برای مواردی مناسب هستند که نیازی به برقراری ارتباط صوتی نیست. قاعدتاً دوربین‌های بی‌صدا نسبت به انواع صدادار مشابه، قیمت کم‌تری دارند.

همانطور که خواندید دوربین‌های مدار بسته تحت شبکه هایک ویژن با دارا بودن قابلیت‌های جدید و برخورداری از جدیدترین فناوری‌ها، بهترین انتخاب برای برقراری سیستم نظارت تصویری در شرکت، اداره، خانه یا باغ شما هستند. ‌های لوک، نمایندگی هایک ویژن در ایران، ارائه دهنده محصولات اصل برند نام آشنای هایک ویژن است که بهترین مرجع خرید محصولات این کمپانی معروف تولید‌کننده سیستم‌های مدار بسته است.

خرید از نمایندگی هایک ویژن

علاوه بر دوربین‌های تحت شبکه، ‌های لوک ارائه دهنده سایر محصولات هایک ویژن نظیر دوربین تو بو اچ دی، ان وی آر‌ها، دی وی آر‌ها، کابل‌های شبکه، اسپید دام‌ها، آیفون‌های تصویری و... نیز می‌باشد. مشاورین و کارشناسان‌های لوک همیشه آماده خدمات‌رسانی به مشتریان جهت راهنمایی خرید و همچنین نصب محصولات هستند. محصولات‌های لوک با گارانتی معتبر پارس ارتباط به فروش می‌رسند و مشتریان می‌توانند با خیالی راحت محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایند. علاقه‌مندان جهت مشاهده محصولات و آشنایی بیشتر با نمایندگی هایک ویژن‌های لوک، می‌توانند به سایت آن به نشانی اینترنتی https://www.hik-look.com/ مراجعه نمایند.

 

راهنمای بارداری و نوزاد🥰
راهنمای بارداری و نوزاد🥰 راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋