راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎
توسط ۳۲ نفر دنبال می شود
 ۳ نفر را دنبال می کند

چگونه ادرار نوزاد را از روی فرش پاک کنیم؟

یکی از دغدغه‌های اصلی مادرهایی که بچه کوچک در خانه دارند، از پوشک گرفتن فرزندشان است، زیرا یک مدتی طول می‌کشد آن بچه عادت به گفتن ادرار خود کند و رفع بو، لکه ادرار و پاک کردن نجاست آن، برای اکثر بانوان یک اتفاق ناخوشایند محسوب می‌شود. البته برای افرادی که دارای حیوان خانگی هم هستند، یک دغدغه است زیرا آنها نیز با این موضوع درگیر می‌باشند.

معرفی راهکارهایی برای تمیز کردن فرش از ادرار کودک

راهکارهایی زیادی برای پاک کردن ادرار کودک از روی فرش وجود دارد. زیرا گاهی این اتفاق به صورت روزانه می‌افتد و نمی‌توان فرش‌ها را هر روز شست یا به قالیشویی سپرد. البته استفاده از قالیشویی بهترین انتخاب ما برای از بین بردن نجاست و پاک کردن ادرار است. در ادامه به معرفی برخی از روش‌ها می پردازیم.

 

پاک کردن سریع و جمع کردن مایع آن از روی فرش

شما می‌توانید از یک دستمال که قدرت جذب بالایی دارد استفاده کنید. البته روزنامه هم گزینه خوبی است و با قرار دادن روزنامه‌های متعدد و تعویض آنها می‌توانید آن مایع را از روی فرش جمع نمایید.

استفاده از محلول‌های شیمیایی مخصوص این کار

یکی از راحت‌ترین روش‌ها برای پاک کردن ادرار از روی فرش، استفاده از محلول‌های شیمیایی است که توسط شرکت‌های مختلفی تولید شده‌اند و در اکثر فروشگاه‌ها موجود می‌باشد و شما با خریداری آنها می‌توانید فرش خود را تمیز نمایید.

استفاده از محلول‌های سنتی و دست ساز برای پاک کردن ادرار

یکی از روش‌های پاک کردن ادرار از روی فرش استفاده از محلول‌های خانگی است. از بهترین محلول‌ها می‌توان به محلول ترکیب سرکه و جوش شیرین، محلول ترکیبی آب و آمونیاک، محلول ترکیبی جوش شیرین و آرد ذرت، محلول ترکیبی آب و سرکه سفید و... اشاره کرده که راهکارهای خوب برای پاک کردن ادرار از روی فرش است.

استفاده از شامپو فرش

یکی دیگر از روش‌ها استفاده از شامپو فرش می‌باشد. البته بهتر است پس از خشک شدن ناحیه آلوده شده، اقدام به استفاده از شامپو فرش نمایید.

پاک کردن فرش از ادرار با شستن ناحیه نجس شده

شما می‌توانید ناحیه نجس شده را با استفاده از آب لوله‌کشی پاک نمایید. در این روش شما با قرار دادن یک تشت زیر آن ناحیه و ریختن آب، فرش خود را تمیز نمایید. فراموش نکنید زیر آن یک وسیله قرار دهید تا فرش زودتر خشک شود.

کمک گرفتن از بهترین مراکز قالیشویی

با اینکه روش‌های نام برده، از بهترین روش‌های پاک کردن ادرار از روی فرش می‌باشد، ولی برای اطمینان از پاک شدن نجاست و همچنین تمیز شدن کامل فرش خود، بهتر است از یک قالیشویی آنلاین معتبر کمک بگیرید.

سخن‌آخر

همانطور که می‌دانیم ادرار در فرهنگ ما و همچنین مذهب، نجس می‌باشد و پاک کردن عین نجاست از روی فرش آلوده شده، ضروری است. مهم نیست آن لکه بزرگ یا کوچک باشد، حتما باید آن ناحیه تمیز و پاک شود. در این مقاله به معرفی انواع روش‌های پاک کردن ادرار از روی فرش پرداختیم و شما می‌توانید از آنها برای پاک کردن فرش خود استفاده نمایید. پیشنهاد ما برای پاک کردن بهداشتی و اصولی و کامل آن، تحویل دادن فرش به بهترین قالیشویی در نزدیک محل زندگی شما است.

یکی از بهترین قالیشویی تهران میتوان به قالیشویی شهر نام برد. این کارخانه قالیشویی دارای شعبه های متفاوتی در سراسر تهران می باشد. شما کافیست برای ارتباط با این مجموعه به یکی از شب تماس حاصل فرمائید و از مشاوره رایگان آن استفاده نمائید و در صورت صلاحدید ، با ثبت سفارش از مزایای شستشوی با کیفیت همراه با دستگاه های تمام اتوماتیک این مجموعه استفاده نمائید.

تلفن قالیشویی

دفتر مرکزی: 02166871000

 قالیشویی شهر یکی از بهترین قالیشویی‌ها در تهران است که با ارائه بهترین خدمات با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت در خدمت شما مشتریان گرامی می‌باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

راهنمای بارداری و نوزاد🥰
راهنمای بارداری و نوزاد🥰 راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋