راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎
توسط ۳۳ نفر دنبال می شود
 ۳ نفر را دنبال می کند

چه زمانی کودک شما شروع به لبخند زدن و خندیدن می کند؟

متأسفانه این از نوزادی به نوزاد دیگر متفاوت است زیرا همه آن‌ها جدول زمانی رشد خود را دارند. اما اگر شروع به دیدن لبخند کودک خود به طور منظم کنید اولین خنده او را خواهید دید. شاید به این دلیل باشد که آن‌ها شما را می‌شناسند یا زمانی که بعد از یک تغذیه خوب چرت زده‌اند شاد و خوشحال هستند. خیلی عادیه آن‌ها همچنین می‌توانند به سادگی با ماهیچه‌های دهان خود آزمایش کنند و یاد بگیرند که چگونه آن‌ها را حرکت دهند و واکنش شما چه می‌تواند باشد. اما به محض اینکه شروع به لبخند زدن عمدی کنند و صدا‌هایی مانند غر زدن در بیاورند اولین خنده آن‌ها دور از انتظار نخواهد بود. شما به احتمال زیاد صدای خنده یا قهقهه کودک خود را در حدود 3 تا 5 ماهگی می‌شنوید و سپس در 6 ماهگی به یک خنده کامل تبدیل می‌شود.

 

چگونه کودک خود را بخندانیم؟

 کودک را قلقلک دهید:

واضح‌ترین تاکتیک برای خنداندن هر کسی این است که آن‌ها را قلقلک دهید. اگرچه این کار باعث می‌شود که کودک شما وقتی بزرگتر می‌شود جیغ بزند و بخندد اما در حال حاضر بهترین تکنیک نیست. می‌توانید به آرامی بینی آن‌ها را ببوسید یا روی شکم آن‌ها را لمس کنید. این قطعاً باعث می‌شود آن‌ها بخندند.

 از خودتان صدای خنده‌دار در بیاورید:

تا زمانی که کودک شما به دنیا بیاید از قبل با صدای شما آشنا شده است. اما استفاده از زیر و بم‌ها و لحن‌های مختلف می‌تواند آن‌ها را هیجان‌زده کند و می‌تواند باعث خنده آن‌ها شود. صدا‌های متمایز متناسب با آن‌ها ایجاد کنید.

به چه علت خندیدن مهم است؟

خندیدن یکی از نقاط عطف رشد کودک شما است. با این حال برخی از نوزادان به طور طبیعی خندان‌تر از دیگران هستند. تا زمانی که کودک شما در حال رسیدن به سایر نقاط عطف رشد است جایی برای نگرانی وجود ندارد اما اگر آن‌ها به هیچ صدا و هیچ محیطی علاقه‌ای نشان نمی‌دهند و تماس چشمی خود را حفظ نمی‌کنند با پزشک اطفال مشورت کنید.

 

منبع:

www.momjunction.com

راهنمای بارداری و نوزاد🥰
راهنمای بارداری و نوزاد🥰 راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋