راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎
توسط ۳۳ نفر دنبال می شود
 ۳ نفر را دنبال می کند

خمیردندان آنتی تارتار، پیشنهادی برای سیگاری ها:

یکی از بزرگترین دغدغه‌های افرادی که از سیگار و تنباکو استفاده می‌کنند؛ مقابله با بوی بد دهان و مهم‌تر از آن، محافظت از لکه‌ و جرم‌های ناشی از سیگار بر محیط دهان و دندان است. جالب است بدانید که افراد با مصرف بالای چای و قهوه نیز به این مشکل دچار بوده و درصدد مراقبت از دندان خود هستند ولی راهکار مناسب و در دسترسی پیدا نمی‌کنند. خمیردندانِ آنتی‌ تارتار با قابلیتِ جرم‌زدایی بسیار بالا، راهکاری اثربخش است.

پاستا دل کاپیتانو، محصولِ اصیل و معتبرِ ایتالیا، با فرمولاسیونِ اختصاصیِ خود، راهکار را در دستانِ شما قرار داده است. این خمیردندانِ حاوی فلوراید علاوه بر سفیدکنندگی و جلوگیری از پوسیدگی دندان، با رایحه‌ی دلپذیرِ خود، مشکلِ بوی بد دهان را نیز حل کرده است.

پاستا دل کاپیتانو به عنوان خمیر دندان خارجی اصلِ موجود در بازار ایران، علاوه بر سفیدکنندگی، حاوی پنیرک است که از التهاب‌ها و عفونت‌های دهان و لثه جلوگیری می‌کند. همین موضوع تمایزِ این برندِ اصیلِ ایتالیایی را با سایر محصولاتِ موجود در بازار، دو چندان نمایان می‌کند.

افزون بر فلوراید موثر و عصاره‌ی پنیرک، عناصری از جمله نعنای ارگانیک جهتِ ایجاد حس تازگی، عصاره آویشن برای جلوگیری از پوسیدگی دندان، ترکیباتِ روی به سببِ جرم‌گیری موثرتر دندان، عصاره‌ی مریم‌گلی با رویکرد ضد التهاب و تسکین‌دهنده لثه و پیروفسفات با خاصیتِ جلوگیری از تشکیلِ پلاک باکتریاییِ منجر به ایجاد تارتار، خمیردندانِ پاستا ‌دل کاپیتانو را برای اثرگذاری عمیق و موثر بر دندان‌هایِ افراد استفاده‌کننده از چای، سیگار، قهوه و تنباکو، همراهی می‌کنند.

خمیردندان آنتی تارتارِ پاستادل‌کاپیتانو با اثرات آنتی باکتریال و آنتی میکروبیال خود نه تنها در کاهش و پیشگیری از ایجاد رنگدانه‌های دندانی و خوش‌بو کنندگیِ دهان موثر است؛ بلکه برای افرادِ دارای ارتودنسی نیز، قابل پیشنهاد و استفاده است.

ایسنتاگرام :  https://www.instagram.com/pastadelcapitano_ir

 

 

راهنمای بارداری و نوزاد🥰
راهنمای بارداری و نوزاد🥰 راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋