راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎
توسط ۳۲ نفر دنبال می شود
 ۳ نفر را دنبال می کند

آشنایی با مدل های مختلف در جراحی بینی

جراحی بینی باید متناسب با آناتومی چهره و سایر اعضای چهره انجام شود. در این صورت است که زیبایی چهره را به همراه خواهد داشت. پیش از اینکه به دنبال این باشید که بینی طبیعی یا فانتزی ؟ کدام یک بهتر است؟به این فکر کنید که کدام یک با چهره شما بیشترین هماهنگی را دارد. بهتر است در اولویت اول، نظر پزشک را معیار قرار دهید. زیرا پزشک با تجربه و تخصص بالایی که در این زمینه دارد، می تواند بهترین مدل بینی را برای چهره شما انتخاب کند. حال بهتر است تا با انواع مدل های بینی برای جراحی آشنا شویم.

 

 

  • عمل جراحی بینی طبیعی

اکثر کسانی که نمی خواهند در چهره شان ریسک زیادی به خرج دهند، عمل جراحی بینی طبیعی را انتخاب می کنند. این عمل بیشتر مناسب آقایان و خانم هایی است که از فرم بینی خود رضایت دارند، اما می خواهند نواقص جزئی آن را برطرف کنند. نواقصی مانند قوز بینی، پهنای قسمت نوک بینی، انحراف بینی و...

  • عمل بینی نیمه فانتزی

به طور کلی بیشترین متقاضی جراحی بینی نیمه فانتزی، خانم ها هستند. مدل نیمه فانتزی در اصل همان مدل بینی طبیعی است. با این تفاوت که قسمت نوک بینی کمی سربالاتر می شود و اصطلاحا فرم نیمه فانتزی پیدا می کند. آیا می دانید بهترین جراحی بینی نیمه فانتزی در تهران کیست؟

  • مدل های غیر طبیعی بینی

در حالی که بسیاری از افراد دغدغه این را دارند که بهترین جراح بینی استخوانی تهران کیست،بسیاری از افراد نیز به دنبال این هستند که بهترین جراح بینی عروسکی در تهران چه کسی است؟! چرا که یکی دیگر از مدل های عمل بینی، مدل غیر طبیعی یا اصطلاحا عروسکی است. در این مدل همانطور که از نامش پیداست، بینی فرم غیر طبیعی و عروسکی پیدا می کند. کوتاه کردن بینی، قوس دادن بیش از حد به بینی، کوچک شدن غیر طبیعی پره های بینی و... همگی جزو تغییرات ظاهری هستند که در این فرم بینی به وجود می آیند.

برطرف کردن عیوب و نواقص بینی

آیا جراحی انحراف با عمل زیبایی متفاوت است؟

جراحی بینی با اهداف مختلفی انجام می شود. گاهی اوقات شما برای عمل زیبایی به دنبال بهترین جراح بینی در تهران می گردید و گاهی اوقات برای جراحی انحراف بینی. به طور کلی جراحی انحراف بینی برای کسانی انجام می شود که تیغه میانی بینی آنها دچار کجی و ناصافی است. بنابراین باید بگوییم جراحی انحراف بینی با جراحی زیبایی بینی متفاوت است. اما به طور کلی کسانی که جراحی انحراف بینی انجام می دهند، به طور همزمان جراحی زیبایی نیز انجام می دهند و این تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی چهره آنها دارد.

چگونه بهترین دکتر جراحی بینی تهران را انتخاب کنم؟

یکی از اصلی ترین دغدغه های افراد برای انجام جراحی بینی، انتخاب بهترین دکتر است. آیا می دانید بهترین جراح بینی طبیعی در تهران کیست؟ و یا اینکه بهترین جراح بینی گوشتی در تهران چه کسی است؟ به طور کلی شما می توانید با بررسی یک سری از ویژگی ها، بهترین پزشک و جراح را برای انجام عمل بینی انتخاب کنید. این ویژگی ها را در ادامه برایتان آورده ایم.

بهترین پزشک متخصص برای جراحی بینی کسی است که:

  • تجربه و سابقه کاری بالایی داشته باشد.
  • نمونه کارهای خود را بدون هیچ دستکاری یا ادیتی به مراجعه کنندگان ارائه دهد.
  • در زمینه جراحی بینی، تخصص کامل داشته باشد.
  • وجدان کاری و صداقت داشته باشد.
  • درصد مراجعینی که از کار وی رضایت داشته اند بالا باشد.

دکتر امیر حسین محمدی مفرد یکی از بهترین پزشکان عمل جراحی بینی در تهران است که به پشتوانه تلاش، علم و هنر بالای خود توانسته تا کنون رضایت مراجعه کنندگان خود را جلب کند.

جراح بینی خوب چه ویژگی هایی را باید در هنگام عمل در نظر بگیرد؟

آیا می دانید یک پزشک و جراح برای انجام عمل جراحی بینی باید چه ویژگی هایی را در نظر بگیرد؟ به طور کلی شرایط فیزیکی و آناتومی چهره هر فرد با دیگری تفاوت دارد. یک جراح بینی متخصص باید این تفاوت ها را به طور کامل درک و در حین عمل رعایت کند. اگر از ما بپرسید که بهترین جراح بینی گوشتی تهران چه کسی است، به شما می گوییم کسی که فراتر از علم در حین عمل جراحی برای بیمارش صرف کند. چرا که عمل بینی گوشتی، علاوه بر علم و تخصص به هنر نیاز دارد. همچنین جراح بینی در حین عمل باید تمامی حساسیت های بیمار، فرم و آناتومی صورت بیمار و... را در نظر بگیرد تا در نهایت نتیجه رضایت بخشی برای بیمار حاصل شود.

بهترین جراح بینی آقایان در تهران

جراحی بینی نزد دکتر غیر متخصص چه عوارضی دارد؟

قطعا این عوارض صرفا نارضایتی از نتیجه پایانی نخواهد بود. بلکه گاهی اوقات ممکن است به دلیل عدم تخصص پزشک، مجاری تنفسی بیمار دچار گرفتگی و احتقان شود. این مورد تنفس با کیفیت مراجعه کننده را زیر سوال می برد و مختل می کند. علاوه بر آن نامتقارن بودن لبه های پایینی بینی، انحراف تیغه بینی، از دست دادن بخش عظیمی از غضروف بینی و... همگی جزو عوارض انجام عمل جراحی نزد پزشک غیر متخصص است.

تفاوت های جراحی بینی مردان و زنان چیست؟

آیا می دانید جراحی بینی مردان چگونه است؟ به طور کلی امروزه شاهد این موضوع هستیم که آقایان نیز برابر خانم ها متقاضی انجام عمل زیبایی بینی هستند. اصلی ترین تفاوت عمل بینی آقایان و خانم ها در آناتومی چهره آنهاست. به طور کلی پزشک متخصص برای جراحی کردن بینی آقایان باید حفظ ظاهر مردانه را در نظر بگیرد. پس در اینجا علاوه بر علم و تخصص، هنر پزشک است که باعث رضایت بخشی از نتیجه پایانی می شود. معمولا مردان، پل بینی بلندتری در مقایسه با زنان دارند. بنابراین بینی آقایان کمی پهن تر از بینی خانم ها است. پس در نهایت پزشک باید با رعایت و درک تفاوت این دو، نسبت به عمل بینی اقدام کند.

آیا جراحی بزرگ کردن بینی وجود دارد؟

شاید کمی متعجب شوید اما جراحی بزرگ کردن بینی نیز وجود دارد. افرادی که بینی آنها به صورت مادرزادی کوچک است و یا طی عمل ناموفق بینی، آناتومی چهره شان بهم ریخته است، می توانند عمل بزرگ کردن بینی را انجام دهند. این کار فقط توسط پزشک متخصصی انجام می شود که در این زمینه مهارت و هنر بالایی داشته باشد. دکتر امیر حسین محمدی مفرد، پزشک توانمند و ماهری است که هم عمل کوچک کردن و هم عمل بزرگ کردن بینی را با درصد بالای موفقیت انجام می دهد.

 

مشکلات ناشی از انحراف بینی چیست؟

در صورتی که پزشک توانمندی را برای عمل بینی انتخاب نکنید و دچار انحراف بینی شوید، قطعا به دنبال آن یک سری مشکلات را تجربه خواهید کرد. بنابراین بهتر است تا در انتخاب پزشک دقت کنید. این مشکلات عبارتند از:

  • احتقان و گرفتگی یک یا دو سوراخ بینی
  • خونریزی بینی
  • درد صورت
  • خروپف در خواب

بهترین جراح بینی تهران چه کسی است؟

جراحی بینی یکی از مهمترین و حساس ترین جراحی های زیبایی به حساب می آید که امروزه افراد زیادی متقاضی این عمل زیبایی هستند. یکی از مهمترین پارامترهایی که باید برای عمل بینی در نظر بگیرید، انتخاب دکتر با تجربه و متخصص است. آیا می دانید بهترین جراح بینی در تهران چه کسی است؟ بهترین جراح بینی در تهران کسی است که بتواند با حفظ سلامت شما، عمل بینی را انجام دهد. تصور کنید پس از پایان عمل بینی، انتظارات شما برآورده نشده باشد! حتی تصورش هم بسیار سخت و ناراحت کننده است. پس شما باید دکتری را برای عمل زیبایی بینی انتخاب کنید که با تجربه و تخصص بالای خود بتواند انتظارات شما را برآورده کند. دکتر امیر حسین محمدی مفرد، همان پزشک متخصص و با تجربه ای است که شما با مراجعه به ایشان دیگر دغدغه برآورده نشدن انتظاراتتان را نخواهید داشت.

 

راهنمای بارداری و نوزاد🥰
راهنمای بارداری و نوزاد🥰 راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋