در چند سال گذشته خرید اینترنتی رونق بیشتری پیدا کرده و با استقبال زیادی مواجه شده است. خرید اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی هم در بین خانمها جایگاه خود را پیدا کرده و فروشگاههای زیادی در این حوزه مشغول به فعالیت هستند. در این بین، فروشگاه خانومی که اولین و جامعترین فروشگاه اینترنتی تخصصی آرایشی و بهداشتی است، فعالیت خود را از سال 1393 آغاز کرده و نمایندگی رسمی بیش از 250 برند آرایشی و بهداشتی و مراقبتی را داراست.
این فروشگاه اینترنتی محصولات را بدون واسطه، مستقیماً از تولیدکننده اصلی یا تأمینکنندگان رسمی برند دریافت و عرضه میکند، هم چنین اصالت کالا، قیمت و تاریخ انقضای درست محصول با اطمینان توسط خانومی تضمین میشود.
فروشگاه خانومی با فراهم کردن تنوعی بالغ بر 50 هزار کالای آرایشی و بهداشتی امکان انتخاب بهترین محصولات از برترین برندهای ایرانی و خارجی را برای خریداران آسانتر کرده است.
در این گزارش، به بهانه هشتمین سال فعالیت خانومی میخواهیم به بررسی آمار دقیقی از فعالیتهای این مجموعه در سالی که گذشت بپردازیم.
تنوع و حق انتخاب همواره در خرید محصولات آرایشی بهداشتی اهمیت داشته است. تا کنون محصولات بیش از 1000 برنددر خانومی انتخاب و خریداریشده است تا اهمیت تنوع و گوناگونی محصولات در کسبوکارهای آنلاین را به ما نشان دهند.
فروشگاه اینترنتی خانومی اولین و بزرگترین فروشگاه تخصصی آرایشی و بهداشتی است که توانسته اعتماد بیش از یک میلیون دنبال کننده در شبکههای اجتماعی را جلب کند و مطالبی ارزنده در این زمینه به مخاطبان ارائه دهد.
کاربران در صفحه رسمی خانومی، با دریافت محتواهای آموزشی می توانند انتخاب بهتر و دقیق تری داشته باشند و تمامی اطلاع رسانیها و اخبار مرتبط با پروموشنها نیز در این صفحه به شکل مداوم قرار داده میشود.
بر اساس گزارش منتشر شده، در سال گذشته مشتریان فروشگاه اینترنتی خانومی 1,300,000 کالای آرایشی انتخاب و خریداری کردهاند. منظور از کالای آرایشی در این گزارش محصولاتی مانند ریمل، کرم پودر، کانسیلرو ... است که خرید این اقلام بهصورت آنلاین بهطور معمول با چالشهای فراوانی در انتخاب و اعتماد به اصل بودن محصولات روبهرو است. اما فروشگاه تخصصی خانومی با تضمین کیفیت در طی هشت سال فعالیت خود، به خوبی این حس اعتماد را به مخاطبان خود تقدیم کرده است.
رسیدگی به موها بر اساس جنس آن همیشه یکی از دغدغههای جدی مردم بوده است. فروشگاه اینترنتی خانومی با ارائه محتوای جذاب و محصولات متنوع توانسته بهخوبی به این نیاز پاسخ دهد.
مشتریان در هشتمین سال فعالیت خانومی 962,000 کالای مراقبت مو شامل ماسک مو، تونیک و سرم مو و شامپوهای تخصصی برای انواع مو انتخاب و خریداری کردهاند.
مهم ترین عامل ایجاد چروک و پیری زودرس پوست، نور آفتاب است. بنابراین استفاده از ضدآفتاب برای همه سنین و در تمام فصول سال توصیه می شود. مخاطبان با توجه به امکان دسترسی به با کیفیتترین محصولات مراقبت پوستی و راهنمایی جهت انتخاب بهترین محصول متناسب با نوع پوست خود، بیش از 1،562،000 ضدآفتاب و کالای مراقبت پوست را در خانومی انتخاب و خریداری کردهاند.
با توجه به افزایش روزافزون شاخصهایآلودگی هوا،مراقبت از صورت و داشتن روتینپوستی اهمیت بیشتری پیدا کرده است.
خانومی با جلب اعتماد مخاطبان در سال گذشته انتخاب و خرید 1,232,000 عدد پاک کننده و شوینده صورترا در کارنامه خود ثبت و توانسته این نیاز ضروری را در مورد روتین پوستی برطرف کند و لذت داشتن پوستی پاکیزه را به کاربرانش هدیه دهد.
مهم ترین کاری که برای مراقبت پوست لازم است انجام شود، آبرسانی پوست است. خشکی پوست صورت و بدن یکی از مهمترین عوامل ایجاد چروکهای عمیق و لکهای پوستی است. با استفاده مداوم از کرمهای آبرسان میتوانیم از به وجود آمدن این مشکلات جلوگیری کنیم.
بر اساس آمارهای منتشر شده، مشتریان خانومی در سال گذشته با انتخاب و خرید 979,000عدد مرطوب کننده وآبرسان صورتو بدن رکورد جدیدی در این دستهبندی کسب کردهاند که نشانگر میزان اهمیت این دسته از محصولات در میان خریداران محصولات آرایشی و بهداشتی است.
چشم مهم ترین شاخص زیبایی صورت افراد است. پوست دور چشم ده برابر نازک تر از پوست سایر بخش های صورت است و همین موضوع باعث می شود که نگهداری و مراقبت از آن اهمیت بسیار زیادی داشته باشد. برای پیشگیری از چروک دور چشم و درمان پف و تیرگی دور چشماستفاده از محصولات مراقبت دور چشمپیشنهاد میشود.
مشتریان فروشگاه تخصصی خانومی، در سال گذشته با انتخاب و خرید 616,000 محصول مراقبت تخصصی دور چشم و صورت درجه اهمیت این موضوع را نشان دادهاند.
پاسخ ها