راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎
توسط ۳۲ نفر دنبال می شود
 ۳ نفر را دنبال می کند

راهنمای خرید انواع لنز رنگی و طبی

از سال‌های گذشته تاکنون، روند خرید لنز چشم رو به افزایش بوده و علاوه بر خانم‌ها، آقایان نیز استفاده از لنزهای طبی و یا طبی رنگی را به استفاده از عینک به‌ خصوص برای مجالس خاص ترجیح داده‌اند. بیشتر افرادی که به خرید لنز چشم به‌ خصوص لنزهای طبی روی آورده‌اند یکی از دلایل‌شان، سختی استفاده از عینک بوده است؛ زیرا عینک به مرور زمان سبب تغییر حالت چشم و گودی اطراف آن شده و دیگر آن که در فصل پاییز و زمستان وقتی شما از محیط بیرون، وارد خانه و یا یک محیط گرم می‌شوید، شیشه عینک بخار گرفته و جلوی دید شما را می‌گیرد. همچنین امروزه بخاطر استفاده طولانی مدت از ماسک نیز باعث شده، تا این مشکل هر روزه به یک معضل جدی برای افرادی که از عینک استفاده می‌کنند، تبدیل شده است. در حال حاضر شرکت‌های تولیدکننده بسیاری در جهان وجود دارند که اقدام به تولید لنز طبی، لنزهای طبی رنگی در طرح و رنگ‌های مختلف کرده‌اند که از کیفیت بالایی برخوردارند. ما در این مطلب سعی داریم علاوه بر بررسی کارکرد لنز، به موضوع خرید لنز طبی رنگی و رنگی پرداخته و تفاوت این دو محصول را با شما در میان بگذاریم.

 

 

لنز چیست؟

پیش از آن که به معرفی هر یک از محصولاتی که نام بردیم بپردازیم، لازم است ببینیم لنز تماسی یا Contanct Lens چیست؟ و چگونه باید از آن استفاده کرد؟ این نوع لنزها که روی قرنیه چشم قرار می‌گیرند، می‌توانند به‌جای عینک طبی مورد استفاده قرار گرفته و یا تنها جنبه زیبایی و تغییر رنگ چشم را بر عهده داشته باشند؛ اما چندین سال است که انواع لنز رنگی و طبی رنگی، در رنگ‌های مختلف دور دار و بدون دور به بازار آمده‌اند. لنزهای چشم که به آن لنز تماسی هم گفته می‌شود در سه نوع مختلف از جمله لنزهای طبی، لنزهای رنگی، لنزهای طبی رنگی تولید می‌شوند؛ در ادامه بیشتر به معرفی این سه دسته لنز خواهیم پرداخت.

انواع لنز از نظر نوع کارکرد

لنز طبی:با توجه به این‌که استفاده از عینک برای بسیاری از افراد در طی مدت طولانی خسته‌ کننده می‌شود و می‌تواند ضمن تغییر حالت چشم‌ها روی بینی جا بیندازد، می‌توان با خرید لنز چشم طبی کمک کرد تا چشم‌ها زیبایی طبیعی خود را حفظ نمایند و افراد جهت شرکت در مراسم خاص، نیازی به استفاده از عینک نداشته باشند.

لنز رنگی:این دسته از لنزها بیشتر برای زیباتر شدن رنگ چشم‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. اگر شما هم جزو افرادی هستید که از لنز رنگی استفاده کرده‌اید، قبول خواهید کرد که می‌تواند در زیبایی چهره شما نقش اساسی ایفا نماید؛ زیرا چشم‌های هر فردی اولین چیزی است که در برخورد با دیگران دیده می‌شود و زیبایی آن‌ها می‌تواند نقش مهمی داشته باشد. بنابراین شما با خرید لنز رنگی و استفاده از آن‌ می‌توانید از یک تغییر مشخص و البته بی‌نظیر، لذت ببرید. خرید لنز طبیعی که رنگ آن نمودی بسیار طبیعی داشته باشد و همچنین خرید لنز فانتزی و خرید لنز دور دار که اغلب دارای رنگ‌های خاکستری دور دار، سبز دوردار و همچنین آبی دور دار و غیره می‌شود، می‌تواند به چشم بسیاری از افراد زیبایی بیشتری ببخشد. منظور از دوردار بودن لنز به این معناست که به‌عنوان مثال برای دور یک لنز خاکستری لبه‌ای نسبتا تیره‌تر در نظر گرفته شده است که مورد پسند افراد زیادی قرار می‌گیرد. البته ذکر این نکته لازم است که در بین لنزهای رنگی تولید شده، نوع بدون دور آن هم وجود دارد که بسیاری از خانم‌ها مایل به تهیه آن هستند؛ زیرا خرید لنز چشم بدون دور، چشم‌های شما را بازتر و درشت‌تر نشان خواهد داد.

لنز طبی رنگی:با توجه به آن چه در خصوص کارکرد لنز طبی به‌جای استفاده از عینک بیان کردیم و همچنین اشتیاقی که برای استفاده از لنز رنگی وجود دارد، این روزها خرید لنز طبی رنگی، مورد توجه بسیاری مشتریان بسیاری قرار گرفته است؛ زیرا ضمن آن که این لنزها نمره دارند و قادرند به دید بهتر شما کمک نمایند، مشکلات نزدیک‌بینی و همچنین اختلالات بینایی شما را برطرف کرده و می‌توانند زیبایی بیشتری نیز به چشم‌های شما ببخشند.

هنگام خرید لنز چشم طبی و رنگی به چه نکاتی باید توجه داشت؟

 

پیش‌تر به بررسی انواع لنز پرداختیم؛ اما چنانچه قصد خرید لنز طبی رنگی و یا رنگی و غیره را دارید، یکی از نکات مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که حتما با فرد متخصص و یا فروشنده آگاه در این خصوص مشورت نمایید؛ در نظر داشته باشید به دلیل اینکه لنز چشمی محصولی استریل می باشد، پس از خرید لنز و باز شدن پلمپ و یک بار استفاده از آن دیگر نمی‌توانید آن را به فروشنده بازگردانید؛ بنابراین برای آن که هزینه‌ای که می‌کنید از بین نرود این نکته و نکات دیگری که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت را به‌خاطر داشته باشید.

· اکسیژن رسانی و آب‌رسانی لنز:

شاید بتوان گفت مهم‌ترین نکته در خصوص خرید لنز توجه به اکسیژن‌رسانی و آب‌رسانی آن به چشم است تا چشم دچار خشکی و خستگی نشود. اگر فکر می‌کنید که دچار خشکی چشم هستید و با استفاده از لنز این مشکل بیشتر می‌شود، پیشنهاد می‌کنیم هنگام خرید لنز رنگی و طبی، لنزهایی با درصد آب بالاتر از ۴۰% را انتخاب کنید.

· مدت زمان لنز:

عموما لنزهای طبی، رنگی و طبی رنگی با توجه به طراحی و ساختاری که دارند، در انواع روزانه، ماهانه، فصلی و سالانه تولید و ارائه شده‌اند که با توجه به تاریخ تولید و انقضایی که روی بسته لنز درج شده، می‌توانید به زمان استفاده از آن‌ها پی ببرید. پس از این تاریخ نیز لازم است دیگر از لنزها استفاده نکرده و اقدام به خرید لنز چشم دیگری نمایید. بهتر است بر اساس سبک زندگی خودتان لنز تماسی مورد نظرتان را انتخاب نمایید در هر صورت توجه به این نکته الزامی است همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم این لنزها چه روزانه، فصلی و یا سالانه باشند باید پس از اتمام تاریخ مصرف‌شان دور انداخته شوند.

· برند لنز:

از دیگر نکاتی که بهتر است هنگام خرید لنز حتما به آن توجه داشته باشید، برند و شرکت تولیدکننده است. اگر به دنبال خرید لنز طبیعی با کیفیت و از مواد مرغوب هستید که علاوه بر عملکرد صحیح آن روی نمره چشمتان، دارای رنگی طبیعی باشد، بهتر است خرید از برندهای معتبر و شناخته شده را انتخاب نمایید. شاید قیمت این دسته از لنزها خیلی بالاتر از انواع معمولی آن باشد؛ اما می‌توانید این نکته را مطمئن شوید که با خیالی راحت می‌توانید تا انتهای مدتی که برای آن در نظر گرفته شده است از آن استفاده نمایید؛ به شرط آن که نکات بهداشتی را هنگام گذاشتن و برداشتن لنز رعایت کرده و همواره پس از مصرف آن را در مایع لنزهای معتبر قرار دهید.

برند Twinkle

یکی از برندهایی که لنزهای بسیار مرغوب و خوش‌رنگی و طبیعی را تولید و وارد بازار کرده است، برند Twinkle می‌باشد که ساخت کشور کره جنوبی است. نکته لازم به ذکر این است که مواد اولیه تولید این لنز از کمپانی کوپر ویژن آمریکا تهیه می‌شود و کشور کره جنوبی سازنده آن است. ویژگی مثبت لنزهای برند Twinkle آن است که دارای مواد ضد حساسیت بوده و آبرسانی 44% آن از خشکی چشم جلوگیری می‌نماید. عموما لنزهایی که دارای برندهای معتبری هستند، برجستگی کم‌تری از خود روی چشم‌ها نشان می‌دهند و نازک و لطیف بوده و داخل چشم بسیار راحت هستند. یکی‌دیگر از نکات مهمی که درباره برند Twinkle وجود دارد، این است که قطر لنزهای تولید شده توسط این شرکت 14 میلی‌متر و انحنا یا برجستگی آن 8.6 میلی‌متر می‌باشد و رعایت این استاندارد به‌خوبی با ساختار چشم ایرانی‌ها که چشم‌هایی با این انحنا هستند، هماهنگ می‌باشد؛ بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم برای خرید لنز فانتزی، طبی رنگی، طبی و همچنین خرید لنز دور دار از برند فوق را انتخاب نمایید که دارای مجوز بهداشت از FDA سازمان غذا و دارو آمریکا و همچنین دارای مجوز راحتی روی چشم از وزارت CE اروپا می‌باشد.

فروشگاه لنز دیدآور

اگر شما جزو افرادی هستید که همواره از لنز طبی استفاده می‌کنید و یا علاقه‌مند به استفاده از لنزهای طبی رنگی و یا خرید لنز چشم رنگی برای استفاده در مهمانی‌ها و مجالس هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم از فروشگاه دیدآور بازدید نمایید. فروشگاه لنز دیدآور که در زمینه فروش انواع لنز فعالیت دارد، می‌تواند محصولاتی که مدنظر دارید را از بهترین برندها و با بالاترین کیفیت در اختیارتان قرار دهد. شما برای اطلاع از تمامی محصولات و انتخاب لنز مورد نظر، علاوه بر مراجعه به سایت دیدآور به آدرس الکترونیکی https://www.didavar.com/ می‌توانید به آدرس اینستاگرامی این مجموعه به آدرس @didavar_co نیز مراجعه کرده و تمامی محصولات را در پیج مجموعه دیدآور مشاهده کرده و سپس اقدام به خرید لنز چشم نمایید.

 

راهنمای بارداری و نوزاد🥰
راهنمای بارداری و نوزاد🥰 راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋