راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎
توسط ۳۲ نفر دنبال می شود
 ۳ نفر را دنبال می کند

6 علامت رایجی که باید درباره همسر باردارتان بدانید

رابطه زن و شوهر منحصر به فرد است و در نوع خود نیاز به تلاش دارد تا به خوبی حفظ شود. کار‌های زیادی وجود دارد که باید از هر دو طرف انجام شود تا اطمینان حاصل شود که در ازدواج نتایج موفقی وجود دارد. با این حال یکی از بهترین چیز‌هایی که هر دوی آن‌ها را به هم متصل می‌کند یک کودک است. وقتی شخص سومی وارد رابطه می‌شود فقط برای قوی‌تر کردن پیوند است. به عنوان یک شوهر برای شما مهم است که بدانید همسرتان چه زمانی باردار است. برخی از علائم گویا وجود دارد که می‌تواند به شما در دانستن بارداری موفق او کمک کند.

 

چگونه بفهمیم همسرمان باردار است؟

عادت ماهانه او عقب افتاده است:

یکی از راه‌های عالی برای دانستن اینکه همسرتان باردار بوده و زمانی است که او سیکل خود را از دست داده است. پریود نشدن خبر تأیید شده بارداری است. از او در مورد آن بپرسید و خواهید فهمید. یک چرخه 28 روزه چیزی است که یک زن معمولاً دارد. اگر او الان 1 تا 2 ماه است که آن را از دست داده اکنون زمان آن است که در مورد بارداری او بدانید.

 تهوع صبحگاهی دارد:

یکی از علائم مشابه که معمولاً با چند ماه اول بارداری همراه است، تهوع صبحگاهی است. هر روز صبح اگر دیدید همسرتان دچار تهوع، استفراغ و احساس بیماری است باید به بارداری او فکر کنید. اگر تهوع صبحگاهی بیش از 2 هفته ادامه داشت مطمئناً می‌توانید بگویید که همسرتان باردار است.

هوس خوراکی می‌کند:

حتماً شنیده‌اید که زنان حتی در ساعات عجیب نیمه شب که باردار هستند هوس می‌کنند. اگر همسرتان مخصوصاً در مورد ترشی‌ها هوس می‌کند پس باید به چیزی فکر کنید. هوس کردن بدون شک یکی از بهترین راه‌ها برای دانستن باردار بودن همسرتان است. اگر تقاضای او در نیمه شب برای غذا‌های خاص در حال افزایش است می‌توانید از بارداری او مطمئن باشید.

 خسته و بی‌حال است:

خانمی که تازه وارد ماه اول بارداری شده تا ماه سوم دچار خستگی می‌شود. اگر همسر شما هم چنین احساساتی را تجربه می‌کند احتمال باردار بودن او بسیار زیاد است.

سینه‌های حساسی دارد:

آیا شما فردی هستید که متوجه می‌شوید همسرش در سینه‌هایش حساسیت زیادی دارد؟ آیا او اغلب از این مشکل در سینه‌ها شکایت می‌کند؟ در این صورت کاملاً ممکن است که او در آستانه بارداری خود باشد. برخی از آن‌ها احساس نزدیکی به نوک سینه‌ها را تجربه می‌کنند.

 تند تند گرسته‌اش می‌شود:

تشدید گرسنگی یکی از علائمی است که همسرتان به شما می‌گوید باردار است. این یکی از نشانه‌هایی است که در مورد بارداری او به شما می‌گوید.

 

منبع:

stylesatlife.com

راهنمای بارداری و نوزاد🥰
راهنمای بارداری و نوزاد🥰 راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋