راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎
توسط ۳۲ نفر دنبال می شود
 ۳ نفر را دنبال می کند

نوزادان چه مدت لباس نوزادی می پوشند؟

هر پدر و مادری باید بداند که چگونه لباسی را برای پای خود انتخاب کند. نوزادان به رشد خود ادامه می‌دهند و بدیهی است که شما نباید هزینه زیادی برای لباس نوزادان بخرید. بنابراین بیایید دریابیم که نوزادان چه مدت لباس نوزاد می‌پوشند.

 اندازه نوزاد:

بدیهی است که نوزادان در شکل‌ها و اندازه‌های متفاوتی هستند. این تصمیم گیری انتخاب نوع لباس مناسب برای نوزادتان را دشوار می‌کند.

 سرعت رشد نوزاد:

نوزادان به سرعت رشد می‌کنند. طبق تحقیقات متعدد نوزادان تازه متولد شده پس از ماه اول یک یا دو کیلو افزایش وزن پیدا می‌کنند. اگر سرعت رشد کودک شما بسیار سریع بهتر است پول کمتری برای لباس نوزاد خرج کنید.

چگونه برای کودک خود لباس بخریم؟

شما پس از بزرگ شدن یا سه ماهگی کودک خود به لباس‌های نو نیاز خواهید داشت. این چرخه بعدی لباس برای سه ماه دیگر به اندازه کافی خوب خواهد بود. حتی می‌توانید سایز بزرگتری برای نوزادان تازه متولد شده بخرید تا بعد از سه ماه به لباس نو نیاز داشته باشند.

با توجه به وزن کودک لباس بخرید:

عاملی که بیشترین تأثیر را بر لباس نوزاد دارد وزن نوزاد است. وزن او اندازه لباس و دفعات خرید لباس‌های جدید را تعیین می‌کند. یک نوزاد قد بلند و لاغر در مقایسه با نوزاد چاق اندازه‌های متفاوتی دارد. بنابراین بیایید ببینیم که نوزادان بسته به وزن آن‌ها چه مدت لباس نوزاد می‌پوشند.

 به اندازه کافی لباس بخرید:

اول از همه این بستگی به دفعات شستن لباس‌های فرزندتان دارد. همچنین بستگی به این دارد که چند بار در روز لباس او را عوض کنید. به طور متوسط شما دو لباس در روز برای کودک خود انتخاب می‌کنید. بدیهی است که در فصل زمستان به لباس بیشتری برای کودک خود نیاز دارید.

 

آیا نوزاد تازه متولد شده می‌تواند لباس‌های 0-3 ماهه بپوشد؟

لباس‌های 0-3 ماهه به طور خاص برای بچه‌های تازه متولد شده طراحی شده‌اند. این لباس‌ها برای نوزادان با وزن 12. 5 مناسب است.

 

منبع:

www.parentalquestions.com

راهنمای بارداری و نوزاد🥰
راهنمای بارداری و نوزاد🥰 راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋