راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎
توسط ۳۲ نفر دنبال می شود
 ۳ نفر را دنبال می کند

تشک رویال یا رویا، کدام بهتر است؟

به نظر بسیاری از پزشکان و متخصصان، داشتن خوابی راحت و با مدت زمان کافی، بر سلامت جسم و روان و همچنین شادابی افراد در طول روز تاثیر زیادی دارد. عوامل مختلفی در کیفیت و مدت زمان خواب ما در طول شب تاثیر گذار هستند. یکی از مهم‌ترین عوامل، انتخاب یک تشک مناسب، طبی و با کیفیت است. معمولا در هنگام خرید، فروشندگان توضیحات مختلفی درباره تشک‌های مختلف ارائه می‌کنند و شاید کمی باعث سردرگمی شما شوند؛ بنابراین دانستن این‌که کدام تشک برای آناتومی بدن مناسب‌تر است بسیار اهمیت دارد.  دو مدل تشک به نام‌های رویال یا رویا از بهترین انواع تشک‌های بازار ایران هستند. در ادامه کمی پیرامون این دو نوع تشک صحبت می‌کنیم.

شناخت انواع تشک‌های موجود در بازار، اولین قدم برای انتخاب بین رویا و رویال

در موقع خرید تشک، حتما باید شرایط بدنی و وزن خود را در نظر بگیرید و با مشاوران در میان بگذارید. همچنین اگر متاهل هستید حتما همسرتان را همراه خود ببرید تا شرایط فیزیکی ایشان هم مورد نظر قرار گیرد. برای خرید سرویس خواب مناسب دانستن این نکته که چه نوع تشک‌هایی در بازار موجود هستند بسیار با اهمیت است. تشک‌های فنری و مموری فوم دو مورد از رایج‌ترین تشک‌های بازار هستند که آن‌ها را به طور مختصر معرفی می‌کنیم:

تشک‌های فنری، پرفروش‌ترین تشک دنیا

تشک‌هایی که در ساختار داخلیشان از فنر استفاده شده است، به اصطلاح تشک‌های فنری نامیده می‌شوند. این نوع از تشک‌ها که از قدیمی‌ترین و البته پرفروش‌ترین تشک‌های بازار به حساب می‌آیند، به دو نوع تشک‌های فنر متصل و تشک‌های فنر منفصل تقسیم می‌شوند.

تشک‌های فنر متصل، سلامتی شما از برندها مهم‌تر است

در هنگام خرید تشک اگر به دنبال خریدی ارزان و مقرون به صرفه هستید، تشک‌های فنر متصل انتخاب مناسبی برای شما خواهند بود. در این نوع از تشک‌ها، قطعه بلندی از فلز به صورت سیم‌پیچ به کل بدنه تخت متصل شده که باعث راحتی و نرمی تخت شما خواهد بود.

تشک‌های فنر منفصل، بهترین تشک فنر منفصل را از رویا بخرید

اما اگر به دنبال تختی بهتر و البته خوابی راحت‌تر هستید تشک‌های فنر منفصل را پیشنهاد می‌کنیم. در این نوع از تشک‌های فنری و منفصل یا پاکت اسپرینگ، یک تکنولوژی پیشرفته به کار رفته است که باعث راحتی و دوام بیشتر تشک می‌شود. هر کدام از فنرهای این تشک به طور جداگانه به هم وصل شده و داخل پاکت در کنار هم قرار گرفته‌اند. ناگفته نماند که اگر از غلت زدن‌های شریک عاطفی خود روی تشک ناراضی هستید، این تشک بهترین مدل برای شما خواهد بود. تشک‌های فنر منفصل حالت ارتجاعی تشک را به بغل دستی شما انتقال نخواهند داد و از تعادل بالایی برخوردارند.

تشک‌های مموری فوم، جدیدترین تکنولوژی روز دنیا در ساخت تشک

این تشک‌ها که از مدل‌های مدرن و امروزی محسوب می‌شوند، گزینه مناسبی برای افرادی هستند که از دردهای عضلانی کمر و پشت رنج می‌برند. معمولا پزشکان این نوع از تشک‌ها را به بیماران خود توصیه می‌کنند. انعطاف بالای تشک‌های فومی، به چرخش بهتر جریان خون بدن و همچنین کاهش درد عضلات پشت و کمر منجر خواهند شد. هر دو برند رویا و رویال، تشک‌های فوق را با بهترین کیفیت تولید و عرضه می‌کنند.

تشک رویال یا رویا، کدام را انتخاب کنیم؟

در هنگام خرید سرویس خواب، ‌اکثر مشاوران و فروشندگان دو برند معروف و معتبر تشک رویال یا رویا را به شما پیشنهاد می‌دهند. این روزها مدل‌های مختلف تشک رویال و رویا را شرکت‌های مختلفی تولید و عرضه می‌کنند و شاید قیمت آن‌ها در فروشگاه‌های مختلف با هم متفاوت باشد. بنابراین اولین موردی که حتما باید رعایت کنید،‌ خرید از فروشگاهی معتبر است که محصولاتی اصل و  با کارت گارانتی به فروش برساند.

در بررسی مزیت‌ها و تفاوت‌های تشک رویال یا رویا نمی‌توان یکی را بر دیگری برتری داد. هر دو برند و محصول  تنوع، کیفیت و دوام بالایی دارند و قطعا خواب راحتی را به شما هدیه می‌کنند. تشک رویال اصل در انواع مختلفی همچون تشک‌های طبی فنر متصل،‌ طبی فنر منفصل و همچنین تشک‌های فومی در بازار موجود هستند و هنگام خرید آن‌ها کارت گارانتی به شما تحویل داده می‌شود. تشک رویا نیز که برندی ثبت شده و کاملا معتبر است، در سه مدل تشک فنر متصل یا بونل،‌ تشک فنر منفصل و سوپر طبی (فومی) به بازار عرضه می‌شوند. با دوام‌ترین و پرفروش‌ترین تشک‌های رویا، ‌تشک‌های فنر منفصل هستند که برای افرادی که به تکان‌های تخت حساس‌اند بسیار مناسب است؛ بنابراین اگر از درد کمر و بیماری‌های عضلانی رنج می‌برید، با توجه به قیمت تشک رویا خرید این محصول را پیشنهاد می‌کنیم.

 تشک رویال یا رویا، کدام دوام بالاتری دارند؟

در ساخت و تولید هر دو برند تشک رویال یا رویا از مرغوب‌ترین و بهترین مواد اولیه استفاده می‌شود. همچنین دستگاه‌هایی که این محصولات را تولید می‌کنند همگی از پیشرفته‌ترین محصولات در سطح جهانی هستند. با توجه به موارد مطرح شده، به این نتیجه می‌رسیم که هر دو تشک رویال یا رویا از نظر کیفیت، زیبایی ظاهری و البته دوام با هم برابر بوده و از بهترین‌های بازار ایران هستند.

تشک رویال یا رویا، کدام یک فضای کمتری را اشغال می‌کنند؟

در هنگام خرید تشک رویال یا تشک رویا با توجه به شرایط فیزیکی و محیطی خود، باید به میزان فضایی که تشک اشغال می‌کند نیز توجه کنید. در هر دو نوع تشک‌های رویال و رویا استانداردهای جهانی به بهترین شکل ممکن رعایت شده است. هر دو شرکت، تشک‌هایی با ابعاد مختلف تولید و عرضه می‌کنند و شما از این بابت هیچ مشکلی نخواهید داشت. فراموش نکنید که هر فردی در طول شب، بین چهل تا شصت بار روی تخت غلط می‌زند! بنابراین توجه به ابعاد و نوع تشک اهمیت فراوانی دارد. برای اطلاع از قیمت تشک رویال و رویا می‌توانید از سایت بلج کمک بگیرید.

باکیفیت‌ترین تشک را برای خواب و استراحت از فروشگاه بلج بخرید

 مهم‌ترین اصل در خرید تشک مناسب، خرید از فروشگاهی معتبر است. با این کار، هم از اصل بودن محصول خود اطمینان خواهید داشت و هم کارت گارانتی تشک را دریافت خواهید کرد. گروه تولیدی بلج به آدرس اینترنتی bolej.ir با سی سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و تولید محصولات دکوراسیون اتاق خواب، یکی از این فروشگاه‌های معتبر است. ارسال رایگان، امکان بازدید حضوری محصولات حتی در روزهای تعطیل، امکان خرید اقساطی، ساخت محصولات سفارشی و همچنین امکان پرداخت در محل از جمله مزایای خرید از فروشگاه بلج هستند. فراموش نکنید که در هنگام خرید تشک رویال یا خرید تشک رویا حتما کارت گارانتی محصول را هم دریافت کنید.

 

 

 

 

 

 

 

راهنمای بارداری و نوزاد🥰
راهنمای بارداری و نوزاد🥰 راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋