راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎
توسط ۳۲ نفر دنبال می شود
 ۳ نفر را دنبال می کند

چگونه لکه قهوه را از فرش پاک کنیم؟

بسیاری از ما به قهوه صبح زود قهوه می‌نوشیم تا به بیدار شدن و آماده شدن برای روز کمک کند. اما اگر با عجله ما قهوه روی زمین ریخت چه باید کرد. این نکات را در مورد نحوه پاک کردن لکه قهوه از روی فرش دنبال کنید و یاد بگیرید که چگونه این وضعیت را نجات دهید. شما نیاز خواهید داشت به:

  • دستمال کاغذی
  •  بطری اسپری یا یک اسفنج مرطوب
  •  حوله آشپزخانه
  •  پارچه خشک تمیز
  •  آب ولرم
  •  محصول شستشوی فرش

نحوه پاک کردن قهوه از روی فرش

 نترسید و سریع اقدام کنید:

لکه‌های قهوه روی فرش وقتی تازه هستند راحت‌تر پاک می‌شوند. پس قبل از خشک شدن محل ریزش اقدام کنید. یک دستمال یا دستمال کاغذی تمیز بردارید و به آرامی آن ناحیه را پاک کنید تا حداکثر مایعات را جذب کنید. مراقب باشید که خیلی محکم مالش نکنید و خطر فرورفتن لکه در الیاف فرش را نداشته باشید.

 از آب ولرم استفاده کنید:

از یک بطری اسپری برای استفاده از آب روی لکه استفاده کنید یا با یک اسفنج مرطوب آن ناحیه را بمالید. سپس مرحله ۱ را تکرار کنید و با استفاده از یک حوله آشپزخانه مایع اضافی را پاک کنید.

 از یک محصول پاک‌کننده استفاده کنید:

می‌توان از شامپو فرش استفاده کرد اما اگر در دست ندارید هر نوع شوینده یا پودر لباسشویی غیر سفید‌کننده این کار را انجام می‌دهد. همیشه ابتدا هر محصولی را در یک منطقه کوچک آزمایش کنید و قبل از ادامه دستورالعمل‌های روی برچسب را بخوانید. به سادگی یک چهارم قاشق چای خوری را به یک لیتر آب گرم اضافه کنید، یک پارچه یا یک حوله کاغذی را به محلول آغشته کنید و سپس به محل مورد نظر بمالید.

 قسمت لک شده را بشویید:

پس از استفاده از محلول تمیز‌کننده، ناحیه تحت درمان باید شسته شود.

بگذارید خشک شود:

یک پارچه یا حوله تمیز و خشک را روی محل قرار دهید و یک وزنه روی آن قرار دهید تا کمی فشار وارد شود. سپس چند ساعت بگذارید تا محل کاملاً خشک شود.

 

نتیجه‌گیری:

 

در مرحله 2 سرکه را به آب اضافه کنید. اسید استیک با الیاف واکنش داده و کثیفی را از بین می‌برد. به یاد داشته باشید که ابتدا این محلول را روی قسمت کوچکی از فرش نیز تست کنید. اگر ثابت شد که لکه به خصوص سرسخت است خمیری از جوش شیرین و آب درست کنید، آن را روی لکه پخش کنید و بگذارید خشک شود. سپس باقی مانده را با جاروبرقی پاک کنید.

 

منبع:

www.cleanipedia.com

راهنمای بارداری و نوزاد🥰
راهنمای بارداری و نوزاد🥰 راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋